Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet ottaisit Ensitreffit Alttarilla kaikkien kausien miehistä?
oma TOP 3:
1. Antti
2. Kimmo
3. Vesa
ja sitten listan toisesta päästä inhokit TOP 3:
1. Mikko
2. Roni
3. Petri
Mä valitsisin itseasiassa Mikon. 😀 Mulle ei välittynyt hänen persoonastaan ikävää kuvaa. Lisäksi on minun silmääni parhaimman näköinen noista kuudesta.
Samoin, Mikko vaikutti hyvältä tyypiltä ja oli tosi komeakin. Samoin Antti.
Minäkään en inhonnut Mikkoa. Kaiken kukkuraksi en tanssi, niin eipä olisi siitäkään tullut ongelmaa :) Olisi voitu kalastella yhdessä ja lelliä Äijää. No, siitä olisi voinut Mikko tulla mustasukkaiseksi! Kissat <3 Futiksen katselu ja keskustelu talousasioista käy mulle kanssa, enkä odota että mies koko ajan olisi minua viihdyttämässä (kuten Heidi taisi tehdä; ei keksinyt Tampereen kokoisesta kaupungista itselleen tekemistä).
Mikkohan kävi täällä aikanaan kehumassa itseään ja kovasti näyttää siltä, että on tullut takaisin.
Vai olisiko tämä Mikon nykyinen tapailukumppani, jolle Mikko on sanoittanut ohjelman tapahtumat omasta näkökulmastaan? Jompi kumpi joka tapauksessa, ketään muuta tuskin enää noin kovasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sitä mieltä, että Rosa on vaan nyt tajunnut, ettei heidän välillä ole tarpeeksi kemiaa. Ei kehtaa loukata toista sanomalla sitä suoraan ja on päättänyt "yrittää" ohjelman loppuun asti. Eetussa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta persoonat eivät taida heillä kohdata.
Kemiahan on jotain, mikä luodaan eikä jotain mikä on olemassa ilman tekoja, sanoja ja kosketuksia.
Et ole tosissasi !!
Kyllä Rosa on raskas tyyppi! Imee ilon ja voiman toisista ihmisistä, eikä hän puhu mistään asiasta positiivisesti tai kannustaen... Ääni narisee mollissa. Vrt. Miinan ääni on duurissa. Ja nämä naiset ovat samassa tilanteessa eli vasta avioituneet vapaaehtoisesti tuntemattoman kanssa... Miina suhtautuu puolisoon avoimesti ja duurissa, toisin kuin Rosa.
Ilm. kiukutellut siellä häämatkallakin koko ajan, kun Eetu kommentoi jotakin kiukkukiukaaseen liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sitä mieltä, että Rosa on vaan nyt tajunnut, ettei heidän välillä ole tarpeeksi kemiaa. Ei kehtaa loukata toista sanomalla sitä suoraan ja on päättänyt "yrittää" ohjelman loppuun asti. Eetussa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta persoonat eivät taida heillä kohdata.
Kemiahan on jotain, mikä luodaan eikä jotain mikä on olemassa ilman tekoja, sanoja ja kosketuksia.
Et ole tosissasi !!
Tätähän ne asiantuntijatkin jauhaa. Siksihän tämä ohjelma on. Vai miten mittaisivat parin "kemian" etukäteen.
eri
Eikö Rosa olisi pystynyt vaihtamaan työvuorojaan päikseen jonkun kanssa? Jos työnantajalle olisi saanut kertoa todellisen syyn.
Rosa saa k*rpiintyä ja käyttäytyä veemäisesti ihan suoraan, koska on nainen.
Ronilla ei ollut kemiaa Tanjaan, ja kaikki syy oli Ronissa, koska on mies. Samoin
lytättiin Mikko, joka ei mieltynyt salsaavaan opeen.
Kivat kaksoisstandardit taas.
Tuleekohan niitä rohkeampia seksijuttuja vielä, vai oliko se Thunderin hääyön seksivinkit juttu ainut tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tosissasi !!
No mitä se sitten on? Sitä, että joku on mielestäsi komea/kaunis? Olen eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ronilla ei ollut kemiaa Tanjaan, ja kaikki syy oli Ronissa, koska on mies. Samoin
Eikö täällä lynkata nyt kyllä Rosaa? Eetu on ollut täydellinen .
Huvittuneena seurannut, miten nämä tilanteet muuttuu täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet ottaisit Ensitreffit Alttarilla kaikkien kausien miehistä?
oma TOP 3:
1. Antti
2. Kimmo
3. Vesa
ja sitten listan toisesta päästä inhokit TOP 3:
1. Mikko
2. Roni
3. Petri
Mä valitsisin itseasiassa Mikon. 😀 Mulle ei välittynyt hänen persoonastaan ikävää kuvaa. Lisäksi on minun silmääni parhaimman näköinen noista kuudesta.
Samoin, Mikko vaikutti hyvältä tyypiltä ja oli tosi komeakin. Samoin Antti.
Minäkään en inhonnut Mikkoa. Kaiken kukkuraksi en tanssi, niin eipä olisi siitäkään tullut ongelmaa :) Olisi voitu kalastella yhdessä ja lelliä Äijää. No, siitä olisi voinut Mikko tulla mustasukkaiseksi! Kissat <3 Futiksen katselu ja keskustelu talousasioista käy mulle kanssa, enkä odota että mies koko ajan olisi minua viihdyttämässä (kuten Heidi taisi tehdä; ei keksinyt Tampereen kokoisesta kaupungista itselleen tekemistä).
Mikkohan kävi täällä aikanaan kehumassa itseään ja kovasti näyttää siltä, että on tullut takaisin.
Mitä kävi? Miten se ilmeni?
Kirjoitteli ainakin tuolla Köllikatti-nimimerkillä (ei siis myöntänyt itse, mutta ihan ilmiselvää, kun muistakin kirjoittamistaan kommentieista käy ilmi ajatusmaailma ja asuminen Tampereen seudulla) ja kai välillä nimettömänäkin.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2654674/ensitreffit-alttarilla-official…
En tuosta kyseisestä nimimerkistä ja postauksesta tiedä, mutta keskustelussa on kyllä kommentteja, jotka ovat kuin suoraan Mikon kaltaisen henkilön kynästä. Joko ovat Mikon omia tai sitten jonkun, joka on persoonallisuudeltaan erittäin samankaltainen ja siksi samastuu Mikkoon vahvasti, eikä pysty näkemään Heidin puolta.
Vierailija kirjoitti:
Minun nähdäkseni täällä on kyllä mollattu Rosaa käytöksestään ihan kunnolla. Mitä vielä haluaisit?
Katson juuri tämän illan jaksoa. Miina saa kyllä niin hyvin tuotua Heikistä ne hyvät puolet esiin. Heikki on kuin eri ihminen mitä ennen vihkimistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat kaksoisstandardit taas.Minun nähdäkseni täällä on kyllä mollattu Rosaa käytöksestään ihan kunnolla. Mitä vielä haluaisit?
Kommentoitu myös, että syy käytökseen olisi Eetussa. Liian pehmeä, tissiposki, ei jämäkkä, ei edes mies kun ei ole omaa asuntoa. Pitäisi laittaa Rosa kuriin yms. Eli Eetun myönteiset softit piirteet kääntyy Rosan kanssa täysin häntä itseään vastaan. Mua niin säälittää toi Eetu, kyllä on kylmää kyytiä!
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan niitä rohkeampia seksijuttuja vielä, vai oliko se Thunderin hääyön seksivinkit juttu ainut tällainen.
Ne seksijutut on vaan Thunderin omassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Eetu on liian kiltti, rauhallinen ja harkitseva Rosalle. Rosa on tottunut tekemään asiat tehokkaasti, ja häntä saattaa ärsyttää Eetun hitaus ja temperamentti. Rosalle sopisi joku sellainen, joka pistää välillä vastaan ja napakkuutta löytyy myös.
No vaikka tässä esimerkkikommentti, että syy parin yhteensopimattomuuteen löytyy Eetusta. Rosa ihan itse käyttäytyy sikamaisesti, lopettaakohan noi kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu on liian kiltti, rauhallinen ja harkitseva Rosalle. Rosa on tottunut tekemään asiat tehokkaasti, ja häntä saattaa ärsyttää Eetun hitaus ja temperamentti. Rosalle sopisi joku sellainen, joka pistää välillä vastaan ja napakkuutta löytyy myös.
No vaikka tässä esimerkkikommentti, että syy parin yhteensopimattomuuteen löytyy Eetusta. Rosa ihan itse käyttäytyy sikamaisesti, lopettaakohan noi kesken?
Siis Eetu on Rosalle vääränlainen, Rosalle liian kiltti? Mutta onneksi kaikki on vielä alussa. Eetu on varmasti huipputyyppi.
Oletko eetun kaveri kun näin voimakkaasti tämän koet?
Mihin kellonaikaan cmoren palveluun tulee uusi jakso ennakkoon?
Eikös Sinikin mainostanut herkkyyttään? Onko yhtään tihrustellut, mun nähdäkseni vaan hekottanut mennä eteenpäin. Ei siinä, että aina itkua tarvitsisi näkyä, mut noi naiset ei vaan ole kovinkaan herkkiä mun mielestä.