Mitä teillä on ruokana silloin kun ette vaan jaksa tehdä mitään
Kommentit (26)
Jämiä voi lämmittää tai sitten puuroa kera marjojen. Puurohiutaleita löytyy aina kaapista eikä maksa vaivaa huitaista puuro tulemaan ja marjat pakkasesta, joita sieltä aina löytyy
Paistan kananmunia voileivän päälle laitettavaksi.
Ei mitään, tai no voileipiä syödään.
Otan pakkasesta aikaisemmin valmistamiani ruokia. Mulla on aina pakkasessa ainakin joku kanaruoka, possuruoka ja sienipasta tai kaalilaatikko.
Purkkihernekeittoa tai papuja tomaatissa suoraan tölkistä.
paistettua kukkakaalia ja lampaan jauhelihaa omista lampaista
Mitä valmiseinestä milloinkin sattuu jääkaapissa olemaan, tai syön vain suklaata ja jäätelöä.
Munakkaan jaksaa aina paistaa ja paloitella siihen esim. tomaatin tai paprikaa.
Teen usein kerralla isomman satsin ruokaa, josta pakastan annoksia tuollaisia tilanteita varten. Tosin niitä tulee niin harvoin että meinaa pakastin täyttyä ja sitten pitää urakalla ruveta syömään pois.
En salli itselleni laiskuutta eikä valmisruokia minun kotiini tule. Laiskuus on suomalainen perisynti joka siirtyy jälkipolville.
Meillä on aina jotain valmista varalla. Ei se ole purkkihernaria, pinaattikeittoa, kalapuikkoja tai pelmenejä kummempaa mutta kunhan tulee helposti ja vaivatta niin se riittää.
Tonnikalaa, päälle raejuustoa ja herne maissi paprikaa
No nyt esimerkiksi syön sardiinia näkkileivän päällä.
Vierailija kirjoitti:
En salli itselleni laiskuutta eikä valmisruokia minun kotiini tule. Laiskuus on suomalainen perisynti joka siirtyy jälkipolville.
Ei siirry ainakaan minun kohdalla, sillä olen vanhapoika. M67
sellainen findus ateria joka vaan laitetaan uuniin 40min.