Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Voitteko kuvitella Vesan ja Sinin riitelevän kunnolla? Sillain että tuuletus tuntuu.
Roosa on perus hemmoteltu pikkutyttö. Tosi raskas kumppani, minä sitä minä tätä... Eetu on kyllä aivan ihana ja aivan liian kiltti tälle Roosalle.. Miksei sille olisi voitu valita jotain rennompaa kilttiä naista? Koska tarvitaan draamaa, ja se olisi ollut boooooring...
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella Miinan ja Heikin lukevan tätäkin ketjua viileällä tyyneydellä vessakahvien kanssa ja heittävän jonkun jäätävän kuitin joka sivun päätteeksi. Kiehtova pari, ammatitkin taitaa osua aika hyvin?
Mikä Miinan ammatti onkaan? Mennyt ohi multa.
No nyt meni nimet sekaisin. Siis ennakkoluulo-Heikki a.k.a Häntäheikki.
Vierailija kirjoitti:
Hetero olen, mutta täysin rakastunut Miinaan! Aivan loistava mimmi. Ite en osaisi yhtä upeesti suhtautua Ennakkoluulo-Esaan.
Ja voi Eetu parkaa. Rosa vaikuttaa perusluonteeltaan niin negatiiviselta kun olla ja voi. Aina ahdistaa ja suupielet tiukassa viivassa tai alaspäin, ärsyttää se ja tämä ja kun ei ole aikaa ja ei sitä eikä tätä ja kaupassa kestää ja ei nyt jaksa yhtä lausetta jutella ihanasta hempeästä biisistä mitä uusi aviomies halusi toisen kuulevan kun on niiiin ajatukset itsessä, että... Ei jatkoon. Koko ajan valivalivali. Mies jo ihan varpaillaan kun ei tiedä mikä taas toista ahdistaa, ärsyttää, miten olis hyvä..
Eetu! Ihan sama mitä teet tai et tee, tuo nainen on tyytymätön silti. Sinun kanssasi tai ilman.
Toivottavsti lukevat. Toivottavsti Miina ei ala nöyristellä Esalle (näin käy välillä vahingossa). Miellytetään ja ahdistutaan.
Esalla ei todellakaan ole varaa antaa tyylivinkkejä...
Miina on luonteeltaan liian hyvä Esalle. Ihan kuin Esa haluaisi kutistaa Miinan henkisesti. Toivottavsti olen väärässä.
Voi kun porukka ei paljastaisi kokoajan juttuja tulevasta jaksosta :( tai pliis, ainakin spoilervaroitukset
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin Sinistä ja Vesasta, oli tosi luonnollisia yhdessä. Toivottavasti taustalla on myös kipinää, eikä vain kaverimeinikiä. Ei tainneet paljon pussailla ainakaan?
Toisaalta ei se jatkuva pussailu välttämättä hyvää merkitse, nii kuin tiedetään.
Voi että kun harmittaa tuo Rosan kakaramaisuus. Varmaan joo on rankkaa ja ahdistavaakin, mutta jos tietää jo valmiiksi ettei niin hyvin kestä muutoksia jne niin pakkoko on tämmäseen lähteä mukaan? Jos en tietäisi ikää niin sanoisin että parikymppinen.
Minustakin Sinille ja Vesalla pyyhki hyvin.
Rosa taitaa tarvita sellaista kunnon henkisesti ja fyysisesti kuormittavaa rutiinia saadakseen purettua tuota tunnemyrskyään. Alkaa ryöpsähdellä heti yli jos ei saa väsyttää itseään fyysisesti pitkillä pyörälenkeillä ja sitten taas toisaalta keskittyä hektiseen työhön, jossa ei ole aikaa ahdistua joka asiasta. Rosaa varmaan ahdistaa oleskelu ja tutustumisvaihe. Hän haluaa heti siihen tilanteeseen, missä yhteiset rutiinit ovat jo kunnossa eikä ole epävarmaa oloa ja tietää, että tosiaan aikaa niille omille jutuille löytyy, mitkä pitävät pääkopan kunnossa.
Mulla meni ihan täysin hermo jo Aliisan viime kaudella... Tässä uusi Aliisa2. Hemmetti :(
Vierailija kirjoitti:
Toivottavsti lukevat. Toivottavsti Miina ei ala nöyristellä Esalle (näin käy välillä vahingossa). Miellytetään ja ahdistutaan.
Miina on luonteeltaan liian hyvä Esalle. Ihan kuin Esa haluaisi kutistaa Miinan henkisesti. Toivottavsti olen väärässä.
ESALLE ????? Nyt ollaan vuodessa 2018!
Vierailija kirjoitti:
Hetero olen, mutta täysin rakastunut Miinaan! Aivan loistava mimmi. Ite en osaisi yhtä upeesti suhtautua Ennakkoluulo-Esaan.
Ja voi Eetu parkaa. Rosa vaikuttaa perusluonteeltaan niin negatiiviselta kun olla ja voi. Aina ahdistaa ja suupielet tiukassa viivassa tai alaspäin, ärsyttää se ja tämä ja kun ei ole aikaa ja ei sitä eikä tätä ja kaupassa kestää ja ei nyt jaksa yhtä lausetta jutella ihanasta hempeästä biisistä mitä uusi aviomies halusi toisen kuulevan kun on niiiin ajatukset itsessä, että... Ei jatkoon. Koko ajan valivalivali. Mies jo ihan varpaillaan kun ei tiedä mikä taas toista ahdistaa, ärsyttää, miten olis hyvä..
Eetu! Ihan sama mitä teet tai et tee, tuo nainen on tyytymätön silti. Sinun kanssasi tai ilman.
Oli oikeasti noloa, kun ei Rosa ollut yhtään kiinnostunut Eetun biisin juttelusta/kuuntelusta. Loukkaannuin vähän Eetun puolesta. Ei tuollalaillam voi ketään kohdella, saatu uutta puolisoa.
Tekisi mieli kysyä Rosalta, että mitä hänen mielestään on rakkaus ja rakastaminen.
Rosa tuntuu olevan valitettavan raskas ihminen. 4. jaksoa en ole vielä katsonut mutta ennakkoteaserin perusteella homma ei näytä helpottuvan.
Ymmärrän että tilanne on hankala ja ahdistavakin, mutta jotenki näyttää että vain ne omat ajatukset ja tunteet ovat tässä se pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko kuvitella Vesan ja Sinin riitelevän kunnolla? Sillain että tuuletus tuntuu.
Vesa nipottais, Sini itkis, sitten halihali ja molempia harmittais, mutta ei vois mökömökö koska Siniä ahdistais.
Vierailija kirjoitti:
Esa-hullu löydetty. Oisko ollu kuitenkin viime kaudella? Ja ekassa.
Kuka on tämä 'Esa', joka esiintyy muutamissa kommenteissa? Kommentoiko jotkut jotain toista kautta, kun ei tunnu menevän yksiin nämä nimet?
Minusta kaikilla pareilla on vielä toivoa. Asiat voivat kääntyä vielä miten päin vaan.
Eikö olisi reilumpaa, että Eetu muuttaa Rosan luokse? Eetulla on päivätyö ja Rosalla kolmivuorotyö. Julkiset kulkee paremmin päivätyöaikoina, eli matkoihin kuluisi vähemmän aikaa. Sitä paktsi Rosan luona ei olisi ylimääräistä kämppistä.
Minä tykkäsin Sinistä ja Vesasta, oli tosi luonnollisia yhdessä. Toivottavasti taustalla on myös kipinää, eikä vain kaverimeinikiä. Ei tainneet paljon pussailla ainakaan?
Toisaalta ei se jatkuva pussailu välttämättä hyvää merkitse, nii kuin tiedetään.
Voi että kun harmittaa tuo Rosan kakaramaisuus. Varmaan joo on rankkaa ja ahdistavaakin, mutta jos tietää jo valmiiksi ettei niin hyvin kestä muutoksia jne niin pakkoko on tämmäseen lähteä mukaan? Jos en tietäisi ikää niin sanoisin että parikymppinen.