Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Mielestäni ainakin häämatkan osalta meni nyt kauttaaltaan paremmin kuin viime kaudella. Tai oli ainakin leikattu niin. Muistetaan viime vuoden Johannan ripitys Markuksen Le, Aperolgate ja Eliisan kriiseilyt.
Taas suurenneltu täällä tuota Rosan käytöstä. Kaikillehan noita ahdistuskohtauksia tulee. Ja Rosa jo tiedettiin herkäksi itkijäksi.
oonika kirjoitti:
Kyllähän Rosalla oli jo aika ikävän kuuloista puhettakin. "Täälä ei ole hotelliaamiaista". Halusi tahallaan käsittää Eetun hieman epävarman kysymyksen väärin, jotta voi paukattaa vähän rumemmin takaisin. :(
Niin, mitä Eetu osti heille aamiaiseksi? Ja mitä hän aikoo laittaa vaimolleen? Ei kannata möläytellä, kun seisoo tumput suorana. Pitäisi vaikka kysyä, mitä voi tehdä vaimolle, eikä heittää huumoriksi. Mutta sehän se on perusavmamman elämä: yhtä miehen passaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset oikein dissaa Sinin älykkyyttä? Mistä tämä kuvitelma on tullut? Se, että hän sanoi olevansa hömppä ja kömpelö, ei tarkoita sitä, että hän on tyhmä tai "perässävedettävä".
Sori vaan, mut kyllä ne typerät kysymykset ja tyhjännauramiset lisää sitä riskiä, et antaa sellaisen kuvan itsestään. Miehenä se olis haukuttu jo ihan imbesilliksi, mut nyt on "sympaattisesti" hömelö tms.
Mikä oli sinusta "tyhjännauramista"? Missä kohtaa Sini EI olisi saanut nauraa oi sinä naurupoliisi?
Vierailija kirjoitti:
miina ja heikki on vieläkin yhdessä. jaksot kuvattu toukokuussa.
Jos tosiaan pitää paikkansa, että Miina ja Heikki ovat yhä yhdessä, niin tekee mieli lähettää terveisiä, että teitä on kiva seurata tv:ssä, ja tunnutte molemmat panostavan toisiinne hyvinkin fiksulla ja kypsällä tavalla.
Eetu nyt vain on perusvetelä suomimies.
Vierailija kirjoitti:
oonika kirjoitti:
Kyllähän Rosalla oli jo aika ikävän kuuloista puhettakin. "Täälä ei ole hotelliaamiaista". Halusi tahallaan käsittää Eetun hieman epävarman kysymyksen väärin, jotta voi paukattaa vähän rumemmin takaisin. :(
Niin, mitä Eetu osti heille aamiaiseksi? Ja mitä hän aikoo laittaa vaimolleen? Ei kannata möläytellä, kun seisoo tumput suorana. Pitäisi vaikka kysyä, mitä voi tehdä vaimolle, eikä heittää huumoriksi. Mutta sehän se on perusavmamman elämä: yhtä miehen passaamista.
Eetuhan teki ruokaa, muttei kelvannut Rosalle, söi mysliänsä ja otti evääksi härkispihvejä, ei Eetun tekemää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustakaa nyt, että Rosa sanoi jo ekassa jaksossa, että hän on todella herkkä ihminen, ja reagoi erittäin vahvasti ja tunteellisesti. Sanoi jopa, että voi toinen jäädä tossun alle (on aikasemmin jäänyt) ja ei halua sitä tällä kertaa. Kai hän nyt on nämä asiat kertonut itsestään jo aiemminkin eikä vasta kameroille. Kyllä se on otettu huomioon parinvalinnassa.
Niin? Meinaatko, että asia on sillä selvä? Saa käyttäytyä nyt miten haluaa? Vastuuvapauslauseke: mä nyt vaan oon tällanen
Meinaatko, että Eetu tulee olemaan tossu? Jos Rosa on nimenomaan toivonut, että tämänkertainen kumppani osaa pitää puolensa? Kyllä tuosta tulee keskustelua. Ihme kuvitelmia ihmisillä, että pareilla pitäisi olla ruusuilla tanssimista alusta asti. Eiköhän kaikille tule jotakin vääntöä jossakin vaiheessa. Itse ainakin osasin Rosan puheiden perusteella odottaa, että saattaa olla aika kipakkakin tapaus, mistä voi tulee vääntöä parin välille, mutta sittenhän nähdään, miten selvittelevät ja työstävät asiaa.
Musta on aika sairasta vierittää omasta huonosta käytöksestä vastuuta toiselle (on tossu!) Kyllä ihmisen tulee ensisijaisesti muuttaa omia ongelmaisia piirtetä eikä etsiä jotain, joka ottaa iskut parhaiten vastaan.
Rosa on ärsyttävä. Itsekeskeinen ja lapsellinen. Tämän kauden Alisa? Miksi näitä vielä teinin tasolla olevia otetaan tähän? Todella raskasta Eetulle. Ehkä Rosa kaipaa sitä jämäkkää auktoriteettia, mitä joku veikkasi.. huoh.
En osaa sanoa Vesasta ja Sinistä vielä mitään. Tuntuu ettei Vesa ole kovin intohimoinen Siniä kohtaan, lähinnä kaveritasolla. Tekonaurulta kyllä kuulostaa, ehkä Sinillä on Bridgetin rooli kameroiden edessä?
Esa ärsyttää vähän edelleen. Oliko haukkunut Miinan farkkutakin? Vai menikö mulla joku ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustakaa nyt, että Rosa sanoi jo ekassa jaksossa, että hän on todella herkkä ihminen, ja reagoi erittäin vahvasti ja tunteellisesti. Sanoi jopa, että voi toinen jäädä tossun alle (on aikasemmin jäänyt) ja ei halua sitä tällä kertaa. Kai hän nyt on nämä asiat kertonut itsestään jo aiemminkin eikä vasta kameroille. Kyllä se on otettu huomioon parinvalinnassa.
Niin? Meinaatko, että asia on sillä selvä? Saa käyttäytyä nyt miten haluaa? Vastuuvapauslauseke: mä nyt vaan oon tällanen
Meinaatko, että Eetu tulee olemaan tossu? Jos Rosa on nimenomaan toivonut, että tämänkertainen kumppani osaa pitää puolensa? Kyllä tuosta tulee keskustelua. Ihme kuvitelmia ihmisillä, että pareilla pitäisi olla ruusuilla tanssimista alusta asti. Eiköhän kaikille tule jotakin vääntöä jossakin vaiheessa. Itse ainakin osasin Rosan puheiden perusteella odottaa, että saattaa olla aika kipakkakin tapaus, mistä voi tulee vääntöä parin välille, mutta sittenhän nähdään, miten selvittelevät ja työstävät asiaa.
En tiedä, onko tossu vai vaan huomaavainen, mutta auliisti toteutti hääjaksossa Rosan toiveita kuten fillaroinnin seuraamista ja soutelua. Ennakkoklipin tiuskahtelu pistää pelkäämään pahinta, mutta toivottavasti Rosa osaa myös pyytää aidosti anteeksi. Muuten menee hyvin raskaaksi.
Mä aina pohdin ihmisen perimmäisiä syitä käytökselleen ja reaktioilleen.
Miekestäni Rosa on aika epävarma ihminen, on varmaan epävarma itsestään ja suhteesta ja sitä kautta epävarma Eetusta. Tietää olevansa välillä aika hankala persoona, mainitsihan tästä jo aivan alussa, mutta ei silti kykene löytämään muita keinoja toimimaan järkevämmin, fiksummin tai joustavammin.
Mä en näe että Eetu olisi välttämättä liian kiltti Rosalle, ei se ole puolisosta riippuvainen se oma käyttäytyminen. Omaa toimintaansa täytyy muuttaa ja joustaa, ei toisen tarvitse olla vähemmän kiltti, koska puoliso on hankala. Enkä edes usko että Rosan ongelma ratkeasi sillä että olisi jyrkempi puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset oikein dissaa Sinin älykkyyttä? Mistä tämä kuvitelma on tullut? Se, että hän sanoi olevansa hömppä ja kömpelö, ei tarkoita sitä, että hän on tyhmä tai "perässävedettävä".
Sori vaan, mut kyllä ne typerät kysymykset ja tyhjännauramiset lisää sitä riskiä, et antaa sellaisen kuvan itsestään. Miehenä se olis haukuttu jo ihan imbesilliksi, mut nyt on "sympaattisesti" hömelö tms.
Mikä oli sinusta "tyhjännauramista"? Missä kohtaa Sini EI olisi saanut nauraa oi sinä naurupoliisi?
Ota ihan rauhassa nyt. Hengitä syvään ja katso jakso uudestaan ajatuksella ja huolella, niin huomaat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu, että Miina on perusluonteeltaan sellainen, että haluaa suhtautua positiivisesti ihan kaikkiin ihmisiin. Myös Heikkiin. Ei vaan siksi, että olisi ihan hulluna Heikkiin.Varovaisuus kommentti viittaisi tuohon..Miinaakin epäilyttää jotkut jutut Heikissä. Ihan ymmärrettävää. Itse en jaksaisi tuollaista jatkuvaa vitsin varjolla mollaamista. Joskus se sopii, mutta ei jatkuvasti.
esim
Mitä mollaamista?Siis itse olen sen verran herkkä, että ottaisin vaatteiden arvostelun mollaamisena jne. Ja ottaen huomioon, että pari ei ole tuntenut vielä viikkoakaan niin voiko heti laukoa mitä vain huumorin varjolla? Toki Miinalls tuntuu olevan samanlainen huumorintaju (onneksi) mutta jaksaakohan hänkään jatkuvasti tuollaista, kun tuntuu olevan herkkä hänkin.
Kaikki ollaan erilaisia, itse en olisi tuollaisesta huulenheitosta millänsäkään.
Heikki on ihana. Pohdiskeleva mutta tietyllä tapaa avoin, positiivinen ja hauska. :) tykkäsin hänestä jo heti ekalta näkemältä sillä muistuttaa paljon omaa miesystävääni. Todella komea mielestäni myös.
Sinin naurussa ei ole mitään vikaa! Ihana ja herttainen Sini juuri omana itsenä eikä ole osoittanut oikeasti mitään sellaisia merkkejä, että ei olisi tarpeeksi älykäs... ihastuksissaan ihmiset nauravat sattumalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on aika sairasta vierittää omasta huonosta käytöksestä vastuuta toiselle (on tossu!) Kyllä ihmisen tulee ensisijaisesti muuttaa omia ongelmaisia piirtetä eikä etsiä jotain, joka ottaa iskut parhaiten vastaan.
Käyttäydytkö sinä täydellisesti aina? Silloinkin kun ahdistaa tai turhauttaa? Et ikinä korota ääntä tai tiuskaise kenellekään? Oletpas täydellinen. No ihmeessä, jatka sitten tuomitsemista jonkin pikkuinsertin perusteella, missä ei edes selitetty, mitä oli tapahtunut, kun noin ahdisti ja välit olivat kireänä yhtäkkiä... Itse kun mietin, niin minusta tuo on aika erikoinen tilanne, ja varmaan itse kutakin saattaa ahdistaa ja ahdistus nyt purkautuu kaikilla vähän eri tavoin. Kaippa se ensi jatkossa selviää, mitä parin välillä tapahtui.
Voisin kuvitella Miinan ja Heikin lukevan tätäkin ketjua viileällä tyyneydellä vessakahvien kanssa ja heittävän jonkun jäätävän kuitin joka sivun päätteeksi. Kiehtova pari, ammatitkin taitaa osua aika hyvin?
Hetero olen, mutta täysin rakastunut Miinaan! Aivan loistava mimmi. Ite en osaisi yhtä upeesti suhtautua Ennakkoluulo-Esaan.
Ja voi Eetu parkaa. Rosa vaikuttaa perusluonteeltaan niin negatiiviselta kun olla ja voi. Aina ahdistaa ja suupielet tiukassa viivassa tai alaspäin, ärsyttää se ja tämä ja kun ei ole aikaa ja ei sitä eikä tätä ja kaupassa kestää ja ei nyt jaksa yhtä lausetta jutella ihanasta hempeästä biisistä mitä uusi aviomies halusi toisen kuulevan kun on niiiin ajatukset itsessä, että... Ei jatkoon. Koko ajan valivalivali. Mies jo ihan varpaillaan kun ei tiedä mikä taas toista ahdistaa, ärsyttää, miten olis hyvä..
Eetu! Ihan sama mitä teet tai et tee, tuo nainen on tyytymätön silti. Sinun kanssasi tai ilman.
Tällä kaudella Miina ja Heikki vaikuttavat mielenkiintoisimmalta parilta, ihana seurata heitä. Ja Miina on persoonana tosi ihana ja lämmin, onneksi myös Heikki on sen ymmärtänyt.