Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
1201/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sini on vähän liian yksinkertainen Vesalle kuitenkin, vaikka heilläkin on hauskaa. Koko ajan se sama nauru joka väliin.. en jaksais itsekään kuunnella, vaikka iloisesta seurasta pidänkin. Ja sit se kaikesta pitää kysellä "voiks ton avata?" (Kirjekuori, jossa on heidän nimet heidän sängyllään... öö...) "onkohan noilla polttarit?" (Kun selvästi polttariporukka kyseessä) "Minne meidän pitää mennä?" "Pitäiskö meidän...?"

Vähän avuton olo tulee. Musta tuntuu, ettei Vesa ehkä jaksa sitä puolta. Voihan se kai johtua hermostumisesta ja epävarmuudesta uuden edessä, mut jos tuo on on tota samaa 24/7, ni ei sitä kukaan jaksa.

Mä tulkitsen tuon parin dynamiikan niin, että Vesahan suorastaan myhäilee tyytyväisenä, kun ykskaks yllättäen löytää itsensä ihan alfauros-asemasta (saa päättää asioista, ratkoa tilanteita ja olla nokkela). Ilmiselvä win-win-situation, Sini viihtyy yhtä lailla hömppävaimon roolissaan.

Tämä pari jatkaa takuuvarmasti.

Vierailija
1202/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kaada Eetun päälle :'D

Tuosta paljastuu vielä kamaluuksia!

Tämä!!

Valitettavasti vaikuttaa aika itsekkäältä minä minä, ja minun rankka työ, minun treenaus, munun vapaa-aika jne.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se äärimmäinen herkkyys sitten hieno ominaisuus ihmisessä! Mitä vaan voi sanoa, eikä väliä vaikka toisen tunteita loukkaa, koska omat on aina voimakkaampia ja oikeutetumpia!

T. Ex-draamaqueen, en tajua miten mies kesti ne vuodet

Vierailija
1204/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on fiksu ja Heikkikin vaikuttaa jo symppikseltä. Toivottavasti heillä menee hyvin jatkossakin. 

Miina osaa ohjailla nätisti miestään, välillä huumorinkin avulla. Ja Heikki huomioi hyvin vaimoaan, romanttisestikin.

Mitä duunia Miina tekee yöllä univormussa?

Vierailija
1205/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina ja Heikki kyllä yllätti. Ensin tuntui että onko vähän teennäistä, mutta lopulta minusta vaikuttikin ihan aidolta. Heikkikin oli minusta rehellisesti oma itsensä. Toivottavasti Miina pitää sarkastisesta huumorista, itse en ehkä pidemmän päälle jaksaisi sellaista. Siis jos on vähän ilkeilevää huumoria. Minulla on yksi tuttu kiellä on juuri tuollainen huumorintaju, ja antoi aluksi itsestään tosi ilkeän kuvan. Myöhemmin olen vasta ymmärtänyt että se on hänen huumoriaan, tosin emme edelleenkään mitään sydänystäviä ole.

Vierailija
1206/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sini on vähän liian yksinkertainen Vesalle kuitenkin, vaikka heilläkin on hauskaa. Koko ajan se sama nauru joka väliin.. en jaksais itsekään kuunnella, vaikka iloisesta seurasta pidänkin. Ja sit se kaikesta pitää kysellä "voiks ton avata?" (Kirjekuori, jossa on heidän nimet heidän sängyllään... öö...) "onkohan noilla polttarit?" (Kun selvästi polttariporukka kyseessä) "Minne meidän pitää mennä?" "Pitäiskö meidän...?"

Vähän avuton olo tulee. Musta tuntuu, ettei Vesa ehkä jaksa sitä puolta. Voihan se kai johtua hermostumisesta ja epävarmuudesta uuden edessä, mut jos tuo on on tota samaa 24/7, ni ei sitä kukaan jaksa.

Mä tulkitsen tuon parin dynamiikan niin, että Vesahan suorastaan myhäilee tyytyväisenä, kun ykskaks yllättäen löytää itsensä ihan alfauros-asemasta (saa päättää asioista, ratkoa tilanteita ja olla nokkela). Ilmiselvä win-win-situation, Sini viihtyy yhtä lailla hömppävaimon roolissaan.

Tämä pari jatkaa takuuvarmasti.

Ei kyllä Vesa selvästi kaipaa enemmän älyllistä haastetta eikä tuollaista perässä vedettävää emäntää. Näkee sen koko miehen olemuksesta ja kehonkielestä, ettei ole ihastunut. Eikä kyllä ole mitään sellaista sanonut. Fiksuna asettelee sanansa tarkoin.

Vierailija
1207/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miina ja Heikki kyllä yllätti. Ensin tuntui että onko vähän teennäistä, mutta lopulta minusta vaikuttikin ihan aidolta. Heikkikin oli minusta rehellisesti oma itsensä. Toivottavasti Miina pitää sarkastisesta huumorista, itse en ehkä pidemmän päälle jaksaisi sellaista. Siis jos on vähän ilkeilevää huumoria. Minulla on yksi tuttu kiellä on juuri tuollainen huumorintaju, ja antoi aluksi itsestään tosi ilkeän kuvan. Myöhemmin olen vasta ymmärtänyt että se on hänen huumoriaan, tosin emme edelleenkään mitään sydänystäviä ole.

Sarkasmihan on tunnetusti ja tutkitusti älykkäiden huumoria, joten luulen et Miina ymmärtää. Onhan hän selvästi itsekin sarkastinen itsekin! Esim Auschwitz-heitot ja pukeutumiseen liittyvät jutut ym.

Vierailija
1208/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmiset oikein dissaa Sinin älykkyyttä? Mistä tämä kuvitelma on tullut? Se, että hän sanoi olevansa hömppä ja kömpelö, ei tarkoita sitä, että hän on tyhmä tai "perässävedettävä". 

Vierailija
1209/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin Rosasta tulee mieleen pyörä Petri viimekaudella. Ihminen joka pitää tiukasti kiinni treeneistään ja ruuastaan.Rosa on sanonut ettei kestäisi itsensä kaltaista ihmistä suhteessa. Silti epäreilua Eetulle joka on kiltti ja huomaavainen et joutuu kestämään Rosan kiukuttelua. Tällä kiireisellä parilla on myös välimatka rasitteena.

Vierailija
1210/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan yhä enemmän ymmärtää Heikin toimintalogiikkaa. Siitä vikana matkailijan ravintolakohtauksesta välittyi sellainen tunne, että vähäeleisyydestään huolimatta Heikki on todella sitoutunut vetämään tämän jutun maaliin. Tämä ei ole sprintti- vaan pitkän matkan laji, ja hän parantaa koko ajan juoksuaan.

Vierailija
1211/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten harmittaa ehkä Rosan kohdalla se, että minäminä, minun tunteet, minä herkkä, minua ahdistaa, minun työvuorot, minun perhekaipuu, minun treenaamiseni. Onko hän YHTÄÄN kiinnostunut miehestään vai onko sellaiset pätkät leikattu ohjelmasta pois? Kaupassakaan hän ei ollut yhtään kiinnostunut Eetun ruokaostoksista, odotti vain kauempana. Ei se nyt iso juttu ole, muttei parisuhdetta rakenneta tuolla tavoin. Jos vertaa vaikka Vesan ja Sinin kauppareissuun. 

Pelkään että Eetu jo alkaa tajuta itsekin, ettei taida sittenkään tulla mitään.

Jos ihminen on oikeasti tuollainen kuin Rosa, niin olisiko sittenkin parempi elää yksin?

Vierailija
1212/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikin huumorihan on just parasta :D

No okei, kaikkia kommentteja ei ehkä kannattas heittää heti alkuun ku toisen on just tavannu.

Itekki viljellään ystävien ja puolison kanssa todella sarkastista ja "tylyä" huumoria, ihan rakkaudella siis vaan. mut Aina uusien ihmisten kanssa tottakai pitää olla varovaisempi, ja ymmärrän jos se ei kaikille ole ok, jos asiaan ei ole tottunut.

Vierailija
1213/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä alan yhä enemmän ymmärtää Heikin toimintalogiikkaa. Siitä vikana matkailijan ravintolakohtauksesta välittyi sellainen tunne, että vähäeleisyydestään huolimatta Heikki on todella sitoutunut vetämään tämän jutun maaliin. Tämä ei ole sprintti- vaan pitkän matkan laji, ja hän parantaa koko ajan juoksuaan.

Parisuhde on myös älykkyyslaji.

t. 40v naimisissa

Vierailija
1214/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakaa nyt, että Rosa sanoi jo ekassa jaksossa, että hän on todella herkkä ihminen, ja reagoi erittäin vahvasti ja tunteellisesti. Sanoi jopa, että voi toinen jäädä tossun alle (on aikasemmin jäänyt) ja ei halua sitä tällä kertaa. Kai hän nyt on nämä asiat kertonut itsestään jo aiemminkin eikä vasta kameroille. Kyllä se on otettu huomioon parinvalinnassa. 

Niin? Meinaatko, että asia on sillä selvä? Saa käyttäytyä nyt miten haluaa? Vastuuvapauslauseke: mä nyt vaan oon tällanen

Vierailija
1215/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihanko totta joku tykkäisi Heikin "huumorista" vielä siinäkin vaiheessa jos olisit itse Miinan asemassa??

Tollainen huumori on hauskaa vain ulkopuolisen mielestä ja eniten sellaisen ulkopuolisen joka ei pidä Miinasta. Se on alistavaa, nöyryyttävää, epäempaattista puolisoa kohtaan! Vai olenko muka yksin tämän ajatukseni kanssa?

Minä en ymmärrä, mikä tuossa on nöyryyttävää tai alistavaa. Voitko avata perusteita? 

Vierailija
1216/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miina ja heikki on vieläkin yhdessä. jaksot kuvattu toukokuussa.

Vierailija
1217/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli sellainen fiilis Rosan käyttäytymisestä, että ihastuu nopeasti ja kyllästyy vielä nopeammin.

Paljon on ihmisiä jotka rakastavat rakastumista.

Vierailija
1218/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten harmittaa ehkä Rosan kohdalla se, että minäminä, minun tunteet, minä herkkä, minua ahdistaa, minun työvuorot, minun perhekaipuu, minun treenaamiseni. Onko hän YHTÄÄN kiinnostunut miehestään vai onko sellaiset pätkät leikattu ohjelmasta pois? Kaupassakaan hän ei ollut yhtään kiinnostunut Eetun ruokaostoksista, odotti vain kauempana. Ei se nyt iso juttu ole, muttei parisuhdetta rakenneta tuolla tavoin. Jos vertaa vaikka Vesan ja Sinin kauppareissuun. 

Pelkään että Eetu jo alkaa tajuta itsekin, ettei taida sittenkään tulla mitään.

Jos ihminen on oikeasti tuollainen kuin Rosa, niin olisiko sittenkin parempi elää yksin?

Niin se Rosa vaikuttaa jotenkin lapselliselta. Ei vaikuta siltä, että on valmis tai halukas panostamaan suhteeseen tai toiseen ihmiseen yhtään. Käytös vaikuttaa jotenkin itsekkäältä ja ajattelemattomasta. Minä ja minun tunteet ja tarpeet. Säälittää tuo Eetu.

Vierailija
1219/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustakaa nyt, että Rosa sanoi jo ekassa jaksossa, että hän on todella herkkä ihminen, ja reagoi erittäin vahvasti ja tunteellisesti. Sanoi jopa, että voi toinen jäädä tossun alle (on aikasemmin jäänyt) ja ei halua sitä tällä kertaa. Kai hän nyt on nämä asiat kertonut itsestään jo aiemminkin eikä vasta kameroille. Kyllä se on otettu huomioon parinvalinnassa. 

Niin? Meinaatko, että asia on sillä selvä? Saa käyttäytyä nyt miten haluaa? Vastuuvapauslauseke: mä nyt vaan oon tällanen

Meinaatko, että Eetu tulee olemaan tossu? Jos Rosa on nimenomaan toivonut, että tämänkertainen kumppani osaa pitää puolensa? Kyllä tuosta tulee keskustelua. Ihme kuvitelmia ihmisillä, että pareilla pitäisi olla ruusuilla tanssimista alusta asti. Eiköhän kaikille tule jotakin vääntöä jossakin vaiheessa. Itse ainakin osasin Rosan puheiden perusteella odottaa, että saattaa olla aika kipakkakin tapaus, mistä voi tulee vääntöä parin välille, mutta sittenhän nähdään, miten selvittelevät ja työstävät asiaa. 

Vierailija
1220/8881 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miina näyttää nyt kauniilta! Miksi ihmeessä hänestä oli laitettu niin epäonnistunut kuva ensiesittelyyn? Laikukas naama ja muutenkin huono.

Veikkaan että oli mennyt ilman meikkiä (siis ihon sävyn tasoittavaa meikkipohjaa) paikalle sinä päivänä kun nuo kuvat on otettu, ja tullut paikalle vähän kiireellä niin että on ollut vähän hengästynyt. Esim. itselläni menee tuollaisessa tilanteessa naama punaisille laikuille. Kenelle tahansa voisi käydä tuollainen pikkumoka, kyseessä kun eivät ole ammatikseen julkisuudessa esiintyvät ihmiset.

Yhden kuvan perusteella ei kannattaisi koskaan tehdä kovin pitkällemeneviä päätelmiä henkilön viehättävyydestä, suuntaan tai toiseen.

Meikki sitä ja meikki tätä, kummiskin sen meikin alta se Oikea ja aito Miina paljastuu ennenpitkää.

Tämän vuoksi en itse meikkaa, eipähän kumppanille tule pettymystä.

Ketju on lukittu.