Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Heikin ja Miinan jatkuvat kiinteät katsekontaktit viestivät fyysisestä vetovoimasta. Ehkä siinä syy Miinan kärsivällisyyteen ja siippansa omituisuuksien sietämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aloin just katsoa häämatka-jaksoa, ja musta Heikki on niin liikkis, kun eka asia mitä sanoo Miinan asuntoon tulleensa on miten ihana koti hänellä on. Miina ei edes kysynyt mitä mieltä Heikki on.
Ja koirakin hyväksyi ;)
Niin no Heikin elintaso nousi roimasti, enää ei tarvii kokata vessassa.
Siis ihanko totta joku tykkäisi Heikin "huumorista" vielä siinäkin vaiheessa jos olisit itse Miinan asemassa??
Tollainen huumori on hauskaa vain ulkopuolisen mielestä ja eniten sellaisen ulkopuolisen joka ei pidä Miinasta. Se on alistavaa, nöyryyttävää, epäempaattista puolisoa kohtaan! Vai olenko muka yksin tämän ajatukseni kanssa?
Heikistä tulee vielä kunnon fuckboy.
Vierailija kirjoitti:
Heikki ja Miina jatkaa, nuo kaks muuta paria eroaa
Sini ja Vesa jatkaa myös!
Rosa kyllästyttää jo nyt.
Eetu vaikuttaa tosi kiltiltä, sopeutuvaiselta ja kohteliaalta. Katsoin juuri cmoresta uusimman jakson ja Rosa tosiaan on kyl aika pommi. Koko ajan ahdistunut...eetu ansaitsisi kyl jonkun helpomman ihmisen.
Miksi Rosa halusi parisuhteeseen, jos suhde ahistaa ja kaipaakin paljon omaa tilaa? Harmittaa vähän Eetun puolesta.
Tuli sellainen fiilis Rosan käyttäytymisestä, että ihastuu nopeasti ja kyllästyy vielä nopeammin.
Mä ymmärrän hyvin tuon Rosan ahdistuksen. Onhan tuo nyt ihan järjetön tuo tilanne mikä on päällä tässä kohti.
Enkä mä edes nää tuota niiin negatiivisena asiana, joillain ihmisillä tunnetilat vaan tulee heti rajusti päälle ja ne sit näkyy ulospäin. Tässä avainasemassa on sitten juuri se tunteiden hallinta ja analysointi. Miksi mä tunnen näin ja miten sen tunnetilan saa purettua oikealla tavalla. Musta Rosa osasi hoitaa tämän ihan mallikkaasti, otti sitä omaa aikaa ja tilaa kun huomasi sitä tarvitsevan.
Kumppanilta vaan vaaditaan ihan älyttömästi kärsivällisyyttä ja ymmärrystä, sekä tietynlaista jämäkkyyttä ja "pysyvyyttä". Jos tämän herkkyyden ja ailahtelevaisuuden hyväksyy, ei se ole mikään iso ongelma.
Kyllähän Rosalla oli jo aika ikävän kuuloista puhettakin. "Täälä ei ole hotelliaamiaista". Halusi tahallaan käsittää Eetun hieman epävarman kysymyksen väärin, jotta voi paukattaa vähän rumemmin takaisin. :(
Sini on vähän liian yksinkertainen Vesalle kuitenkin, vaikka heilläkin on hauskaa. Koko ajan se sama nauru joka väliin.. en jaksais itsekään kuunnella, vaikka iloisesta seurasta pidänkin. Ja sit se kaikesta pitää kysellä "voiks ton avata?" (Kirjekuori, jossa on heidän nimet heidän sängyllään... öö...) "onkohan noilla polttarit?" (Kun selvästi polttariporukka kyseessä) "Minne meidän pitää mennä?" "Pitäiskö meidän...?"
Vähän avuton olo tulee. Musta tuntuu, ettei Vesa ehkä jaksa sitä puolta. Voihan se kai johtua hermostumisesta ja epävarmuudesta uuden edessä, mut jos tuo on on tota samaa 24/7, ni ei sitä kukaan jaksa.
Toi Rosahan on täysin muuttunut, mitä oli alussa.
Miina itse tykkää Heikin huumorista. Juuri tänään sani että heitä yhdistää mm.hyvä huonon huumorin taju.
Kaikissa pareissa on potentiaalia. Heikki saanut ihmeellisesti kuraa pikkusieluilta. Kaiken ei tarvitse olla täydellistä kaiken aikaa, riittää että hyviä hetkiä on tarpeeksi ja huonoihin ei jäädä liian pitkäksi aikaa märehtimään.
Miina on kyllä mahtava, Sini herttainen mutta Rosa vaikeampi tapaus. Miehet vaikuttavat ihan kunnon miehiltä mutta onko Eetu Rosalle sittenkin liian kiltti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu, että Miina on perusluonteeltaan sellainen, että haluaa suhtautua positiivisesti ihan kaikkiin ihmisiin. Myös Heikkiin. Ei vaan siksi, että olisi ihan hulluna Heikkiin.Varovaisuus kommentti viittaisi tuohon..Miinaakin epäilyttää jotkut jutut Heikissä. Ihan ymmärrettävää. Itse en jaksaisi tuollaista jatkuvaa vitsin varjolla mollaamista. Joskus se sopii, mutta ei jatkuvasti.
Mitä mollaamista?
Siis itse olen sen verran herkkä, että ottaisin vaatteiden arvostelun mollaamisena jne. Ja ottaen huomioon, että pari ei ole tuntenut vielä viikkoakaan niin voiko heti laukoa mitä vain huumorin varjolla? Toki Miinalls tuntuu olevan samanlainen huumorintaju (onneksi) mutta jaksaakohan hänkään jatkuvasti tuollaista, kun tuntuu olevan herkkä hänkin.
Mun mielestä nuo molemmat lähtivät vaan tosi suoraan puheeseen jo häistä alkaen. Komensihan Miina silloin Heikkilä tanssimaan tietyllä tavalla ja ottamaan lasista oikealla otteella jne. Noista olisi yhtä lailla voinut loukkaantua.
oonika kirjoitti:
Kyllähän Rosalla oli jo aika ikävän kuuloista puhettakin. "Täälä ei ole hotelliaamiaista". Halusi tahallaan käsittää Eetun hieman epävarman kysymyksen väärin, jotta voi paukattaa vähän rumemmin takaisin. :(
Jep. Toinen yrittää varovasti kysyä ja kuitenkin näki, et se aktiivisesti etsii kuitenkin, eikä istu passiivisena odottamassa. Tosi ikävää käytöstä, mut ku oma napa ja omat tunteet, ni kaikkihan pyörii niitten ympärillä!
Miten tuollainen hermoraunio voi olla jossain akuutissa hoitotyössä?! Pelottavaa.
Rosa valittaa (oisko neljännen jakson alussa), ettei ehdi tavata ystäviä ja perhettä eikä ehdi treenaamaan. Täh?! Pitäiskö satsata avioliittoon, kun kerran on leikkiin lähtenyt. Itkee treenin ja perheen perään. Ei tosiaan reilua Eetulle.
Mustakaa nyt, että Rosa sanoi jo ekassa jaksossa, että hän on todella herkkä ihminen, ja reagoi erittäin vahvasti ja tunteellisesti. Sanoi jopa, että voi toinen jäädä tossun alle (on aikasemmin jäänyt) ja ei halua sitä tällä kertaa. Kai hän nyt on nämä asiat kertonut itsestään jo aiemminkin eikä vasta kameroille. Kyllä se on otettu huomioon parinvalinnassa.
Mulla niin lähtis järki jos joutuisin kuuntelemaan tuota Sinin (teko)naurua tuossa määrin. Ihana varmaan muuten.
Heikki nostaa osakkeitaan koko ajan. Muhun osuu tuo huumori, hän puhuu vaimostaan kauniisti ja on motivoitunut oikeasti yrittämään. Ensivaikutelma petti ainakin näillä näkymin.