Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
"Tulee exä mieleen" HEIKKI MITÄ VITTUA.
Eetu asuu siskonsa kanssa?! Kiva asua tuoreena vaimona miehen sekä kälyn kanssa...
En ymmärrä miten miina voi olla aivan lääpällään heikkiin?! Heikillä huono ryhti ja mitäänsanomaton muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Koskakohan tuo uusi jakso tulee C Moreen, onko kenelläkään tietoa?
Varmaan tänään jossain vaiheessa ennen klo 24:00.
Jotenkin en pääse mukaan tuohon Miinan ja Heikin "iloon", on vaan niin teennäisen oloista. En tajua mistä johtuu, Heikistako kun se käy niin hitaalla.
Heikille vois olla tekstitykset, en saa selvää vaikka olen tuore puheterapeutti
tänään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskakohan tuo uusi jakso tulee C Moreen, onko kenelläkään tietoa?
Varmaan tänään jossain vaiheessa ennen klo 24:00.
Nyt on c Moressa.
Enpä oo kyllä ennen nähny miestä, joka asuu siskonsa kanssa.
Siis mun mielestä Heikki on paljon paremman ja rentoutuneemman näköinen tässä jaksossa! Exä-kommentti oli kyllä aika turn off, mutta siis paljon parempi vaikutelma mitä viime jaksoissa!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten miina voi olla aivan lääpällään heikkiin?! Heikillä huono ryhti ja mitäänsanomaton muutenkin.
Jos Heguli on latin lover :)
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä joku hyvä ammatti?
Vierailija kirjoitti:
On teeveessa, joten pinnistelee.
Esalta putoo housut. Miina on kyllä nätti :)
oonika kirjoitti:
Siis mun mielestä Heikki on paljon paremman ja rentoutuneemman näköinen tässä jaksossa! Exä-kommentti oli kyllä aika turn off, mutta siis paljon parempi vaikutelma mitä viime jaksoissa!
Samaa mieltä. Mielenkiinnolla odotan jatkoa.
Wien? Pariisi? Minne nuo matkusti?
Voisitteko opetella edes näiden tyyppien nimet?
Nyt taitaa näkyä c morella