Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Mä oon vähän semmonen mysteeri, toteaa Heikki.
Daa!!!
Miksi Miinan ois pitänyt laittaa sukkahousut?
Heikin hampaat+tuo järjetön kyömy selässä= totaalinen turnoff!!
Heikki the fashionista antaa jo Miinalle pukeutumisohjeita
Vierailija kirjoitti:
Missä nuo Hidas ja Miina on?
Krakovassa.
Mitä ihmettä toi oli, että: "olisit voinut laittaa sukkahousut". Wtf? En todellakaan käytä sukkahousuja kuin jossain virallisissa tilaisuuksissa, töissä tai kylmällä.
Mietin että minkä takia Heikki oikeestaan halus naimisiin?
Toi Rosa on mun mielestä ihan liikaa kiinni tossa Eetussa :D Koko ajan roikkuu ja pussailee.
Vierailija kirjoitti:
Heikki tuntee muodin😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten miina voi olla aivan lääpällään heikkiin?! Heikillä huono ryhti ja mitäänsanomaton muutenkin.
On teeveessa, joten pinnistelee.
Hienoa että viitsii yrittää, musta ei olis siihen Heikin kanssa.
Välillä tuntuu, että Miina on perusluonteeltaan sellainen, että haluaa suhtautua positiivisesti ihan kaikkiin ihmisiin. Myös Heikkiin. Ei vaan siksi, että olisi ihan hulluna Heikkiin.Varovaisuus kommentti viittaisi tuohon..Miinaakin epäilyttää jotkut jutut Heikissä. Ihan ymmärrettävää. Itse en jaksaisi tuollaista jatkuvaa vitsin varjolla mollaamista. Joskus se sopii, mutta ei jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousut olisivat sopineet Heikin pikee paidan kanssa.
Mitä ihmettä joku horisi aiemmin, että ovat laimeita häämatkalla? Noillahan näyttää oleva tosi hauskaa ja luontevaa...
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä toi oli, että: "olisit voinut laittaa sukkahousut". Wtf? En todellakaan käytä sukkahousuja kuin jossain virallisissa tilaisuuksissa, töissä tai kylmällä.
Heikin exällä oli varmaan sukkikset.
Vierailija kirjoitti:
Eetu asuu siskonsa kanssa?! Kiva asua tuoreena vaimona miehen sekä kälyn kanssa...
Todellinen turnoff. Miksi ne ei voisi asua Rosan luona?
Eikö palotarkastajilla ole tarpeeksi hyvä liksa että olisi varaa asua omillaan. Vai onko Eetu saita.
Vierailija kirjoitti:
Jotta Heikki saa repiä ne jalasta lemmenhuumassa, villi tiikeri kun on.
Vierailija kirjoitti:
Taas mainoskatko???
Mainoksista saa rahaa, ja rahalla tätä Heikki-showta pyöritetään.
Heikki & Miina laitettiin halpalennolle, edes tuotantoyhtiö ei viittiny kuluttaa näihin rahaa ;D