Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi pari eroaa ensin?
Miina ja Heikki varmaankin. Aikansa koittavat "sitoutua" mutta eiköhän tyttö vielä pakkaa reppunsa ja suuntaa maailmalle.
Sini ja Vesa oli kummasti petranneet mitä kuluu-klipissä, näyttivät jotenkin niin seesteisiltä..
En jaksa uskoa Vesan ja Sinin liittoon. Käy kuten kävi Millalle ja Kimmolle.
Minä taas uskon, vahvasti <3
Vierailija kirjoitti:
Dim kirjoitti:
Hänhän on todennut jälkikäteen haastatteluissa katsottuaan omaa toimintaansa, ettei tekisi mitään toisin.
Sen pituinen se.Järkyttävää! Toivoin että edes voisi huomata ja tehdä muutoksen itsessään, mutta jos vain puolustautuu "olen mikä olen"- asenteella, niin ei hyvä...
Meinaatko, että me tiedetään koko totuus ?
Me tiedetään vain se mikä meille esitetty. Siksi minusta nämä spekulaatiot saisi jo olla.... eikä muuta enää saada varmaan tietää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi pari eroaa ensin?
Miina ja Heikki varmaankin. Aikansa koittavat "sitoutua" mutta eiköhän tyttö vielä pakkaa reppunsa ja suuntaa maailmalle.
Sini ja Vesa oli kummasti petranneet mitä kuluu-klipissä, näyttivät jotenkin niin seesteisiltä..
Minä taas uskon, vahvasti <3
Minä myös uskon, että Vesa ja Sini pysyvät yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Dim kirjoitti:
Hänhän on todennut jälkikäteen haastatteluissa katsottuaan omaa toimintaansa, ettei tekisi mitään toisin.
Sen pituinen se.Järkyttävää! Toivoin että edes voisi huomata ja tehdä muutoksen itsessään, mutta jos vain puolustautuu "olen mikä olen"- asenteella, niin ei hyvä...
Pitäskö sun hankkia jotain ammattiapua tuohon aggressiiviseen pakkomielteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ihmiset yleensä ottamaan tatuointeja ja lävistyksiä? Liittyykö se elämän kriisikohtiin, kapinointiin vai mistä on kyse? Kaikki tuollainen laskee kuitenkin henkilön viehättävyyttä, saattaa olla myös tietyissä tilanteissa hankala, kuten voisi kuvitella kielikorusta, miten sen alue pysyy puhtaana jne. Jotain hyvää niistä täytyy ottajalleen koitua. Voimaantumista?
Miksi vaatteiden kankaita värjätään? Miksi joku pukeutuu kukalliseen kuvioon, kun mä en pidä siitä? Miksi miehet ajaa partansa, kun mun mielestä parta lisää viehättävyyttä?
Tavallaan noinkin, mutta tatuointi ei lähde suihkussa. Kukkapaita saattaa tuntua tänään kivalta, mutta huomenna haluankin laittaa raidallisen. Tatuointiin pitää sitoutua kuin joskus muinoin avioliittoon. Ehkä tatuointeja ottavat ovat erityisen sitoutumiskykyisiä ja kaukonäköisiä.
Tai epävärmoja. Haluavat piiloutua kuvien taakse, kantaa onnenamuletteja ihollaan.
Tai ihan vaan impulsiivisia ryhmäytyjiä, niin kuin munkin faija kun 16v merimiestatuoinnin otti Argentiinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitittekö huomiota, että muilla pareilla oli vierailu jomman kumman perheen luo, mutta ei Eetulla ja Rosalla?
Vai onko vierailut leikattu pois niiden parien osalta, jotka eivät jää yhteen? Ei nähty Petrin ja Marin tai Aliisan ja esan kohdallakaan.
Mutta Mikon ja sen simpsakan Turkulaisen Espanjanopettajan (en muista nimeä) perheitä näytettiin (ainakin Mikon isän luona kyläilivät), vaikka heillekin tuli ero ja muutenkin aika dramaattista menoa kissanhiekkariitoineen ja mykkäkouluineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitittekö huomiota, että muilla pareilla oli vierailu jomman kumman perheen luo, mutta ei Eetulla ja Rosalla?
Vai onko vierailut leikattu pois niiden parien osalta, jotka eivät jää yhteen? Ei nähty Petrin ja Marin tai Aliisan ja esan kohdallakaan.
Mutta Mikon ja sen simpsakan Turkulaisen Espanjanopettajan (en muista nimeä) perheitä näytettiin (ainakin Mikon isän luona kyläilivät), vaikka heillekin tuli ero ja muutenkin aika dramaattista menoa kissanhiekkariitoineen ja mykkäkouluineen.
Ja oikeesti siis tiedän, että turkulainen kirjoitetaan pienellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeesti siis tiedän, että turkulainen kirjoitetaan pienellä.
Tiesitkö, että myös espanjanopettaja kirjoitetaan pienellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi pari eroaa ensin?
Miten niille sitten kävi - mennyt ohi tämä.
Sarjan aikana näytti vahvasti siltä, ettei Milla ole Kimmosta kovin kiinnostunut, mutta jatkoivat avioliittoa kumminkin. Pysyivät yhdessä vuoden pari, jonka jälkeen erosivat.
Itse en koskaan jaksanut uskoa Kimmoon ja Millaan pariskuntana, eikä ero tullut yllätyksenä. Vesasta ja Sinistä saan vähän samanlaisia viboja, mutta aika näyttää. Heidän suhteensa olen ehkä kuitenkin hieman toiveikkaampi.
t: eri
Uskotko omaan liittoosi ? Jos et ole liitossa, uskotko joskus pääseväsi siihen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi pari eroaa ensin?
Miten niille sitten kävi - mennyt ohi tämä.
Sarjan aikana näytti vahvasti siltä, ettei Milla ole Kimmosta kovin kiinnostunut, mutta jatkoivat avioliittoa kumminkin. Pysyivät yhdessä vuoden pari, jonka jälkeen erosivat.
Itse en koskaan jaksanut uskoa Kimmoon ja Millaan pariskuntana, eikä ero tullut yllätyksenä. Vesasta ja Sinistä saan vähän samanlaisia viboja, mutta aika näyttää. Heidän suhteensa olen ehkä kuitenkin hieman toiveikkaampi.
t: eri
Uskotko omaan liittoosi ? Jos et ole liitossa, uskotko joskus pääseväsi siihen ?
Kummalle tämä kysymys oli osoitettu? Olen tuo alempi, joka kirjoitti, ettei uskonut Kimmoon ja Millaan pariskuntana. Aiempi saman sisältöinen kommentti oli jonkun toisen. No, vastaan nyt varmuudeksi kuitenkin, vaikken ihan ymmärrä, miksi asia sinua mietityttää:
En ole itse avioliitossa. Uskonko joskus pääseväni? En tiedä. En haaveile avioliitosta, se ei ole itselleni mikään unelma tai tavoite. Veikkaisin, että todennäköisyys päätyä joskus vielä naimisiin on aika fifty-fifty.
Selvennän tuota aiempaa viestiäni vielä hiukan: Lähtökohtaisesti toivon kaikille EA-pareille hyvää ja että heidän suhteensa kestäisivät. Parit herättävät meissä kuitenkin erilaisia fiiliksiä ja toisten yhteiseen tulevaisuuteen "uskoo" enemmän kuin toisten. Kimmo ja Milla jatkoivat aikoinaan liittoaan, mutta aavistelin silloin, että pysyvät yhdessä korkeintaan pari kolme vuotta. Tällä kaudella Vesasta ja Sinistä on itselleni tullut samansuuntaisia fiiliksiä. Mutta olen silti toiveikas ja mielelläni olisin väärässä heidän suhteensa.
Mielestäni keskustelu ja veikkailu suhteiden onnistumismahdollisuuksista kuuluu tähän formaattiin. Onneksi meidän kenenkään "uskomuksilla" ei kuitenkaan ole loppupeleissä mitään väliä, vaan aika näyttää, millaisia ja miten kestäviä liittoja ohjelmassa syntyi. :)
Kaikki parit olivat vähän erilaisia, en tiedä kestääkö pidemmän päälle.
Mikko ja Heidi on olleet tämän Suomen EA:n ainoa pari, jolla on ollut oikeaa vetovoimaa toisiaan kohtaan, myös mielenkiintoisin pari seurata vaikka kävikin huonosti. En jaksa näitä kaveripariskuntia tai sitä, että toinen osapuoli hokee 10 jakson verran ettei tule kipinää.
Tuottajat, ottakaa oikeasti huomioon ne ulkonäköseikat.
Toivottavasti alkaa pian taas joku Tanskan tai Ruotsin EA, on aitoa vetovoimaa (ainakin alussa), ja avoimempaa keskustelua parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dim kirjoitti:
Me tiedetään vain se mikä meille esitetty. Siksi minusta nämä spekulaatiot saisi jo olla.... eikä muuta enää saada varmaan tietää koskaan.
Kuka tietää koko totuuden, paitsi Jumala? Mitä ihmettä sä tarkoitit?
Jos mä olisin Rosa, niin nolottaisi niin paljon, et varmistaisin et kaikissa lööpeissä lukee isolla "Kadun epäystävällistä käytöstäni ja nyt olisin kiltimpi Eetulle"!
Sinin ja Vesan kuulumisia oli pari päivää sitten Aamulehdessä. He asuvat edelleen omillaan ja näkevät toisiaan viikonloppuisin. Syksyllä heillä on suunnitelmissa muuttaa yhteen, jos kummankin työtilanne sallii.
"Viikonloppuisin toisiaan näkevä pari on keskittynyt treffailuun tv-kuvausten jälkeen.
–Se on ollut tässä syksyn aikana sellainen asia, joka on varmasti vienyt tätä suhdetta eteenpäin. Ollaan sillä tavalla kirjaimellisesti treffailtu, sellaista tapailunomaista, Sini sanoo.
Hän kertoo parin käyneen elokuvissa ja ravintoloissa. Syksyllä parin ohjelmaan kuului myös luontoretkeilyä ja maakuntamatkailua."
Vierailija kirjoitti:
Mikko ja Heidi on olleet tämän Suomen EA:n ainoa pari, jolla on ollut oikeaa vetovoimaa toisiaan kohtaan, myös mielenkiintoisin pari seurata vaikka kävikin huonosti. En jaksa näitä kaveripariskuntia tai sitä, että toinen osapuoli hokee 10 jakson verran ettei tule kipinää.
Toivottavasti alkaa pian taas joku Tanskan tai Ruotsin EA, on aitoa vetovoimaa (ainakin alussa), ja avoimempaa keskustelua parisuhteista.
Mitä sillä alun vetovoimalla lopulta on merkitystä, jos kuitenkin tulee ero?
Olen kokenut itse, että alussa ei ole vetovoimaa, mutta PUM se iski sitten vähän myöhemmin. Eli mielipiteeni on, että ei kannata lukita ajatuksiaan liian ahtaalle jonkun romanttisen Harlekiini-ihanteen innoittamana.
*onnellisesti naimisissa*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dim kirjoitti:
Me tiedetään vain se mikä meille esitetty. Siksi minusta nämä spekulaatiot saisi jo olla.... eikä muuta enää saada varmaan tietää koskaan.Kuka tietää koko totuuden, paitsi Jumala? Mitä ihmettä sä tarkoitit?
Jos mä olisin Rosa, niin nolottaisi niin paljon, et varmistaisin et kaikissa lööpeissä lukee isolla "Kadun epäystävällistä käytöstäni ja nyt olisin kiltimpi Eetulle"!
Jo olisin eetu, sanoisin että "ohhon, olinpa nössö. Selkäranka olisi tarpeen, sitä kasvattamaan!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dim kirjoitti:
Me tiedetään vain se mikä meille esitetty. Siksi minusta nämä spekulaatiot saisi jo olla.... eikä muuta enää saada varmaan tietää koskaan.Kuka tietää koko totuuden, paitsi Jumala? Mitä ihmettä sä tarkoitit?
Jo olisin eetu, sanoisin että "ohhon, olinpa nössö. Selkäranka olisi tarpeen, sitä kasvattamaan!"
Ilman muuta myös näin päin. Molemmilla iso kasvunpaikka! Vai luulitko että mä olen mustavalkoinen? Ehei :)
Vierailija kirjoitti:
Hiukan menee puurot ja vellit sinulla sekaisin, jos luulet että ulkonäkö jotenkin LUO vetovoiman parin välille! Oliko vitsi?
Järkyttävää! Toivoin että edes voisi huomata ja tehdä muutoksen itsessään, mutta jos vain puolustautuu "olen mikä olen"- asenteella, niin ei hyvä...