Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
https://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/huuto-hyydytti-kouluratkaisut/110475/
Vanha uutinen vuodelta 2006, josta näemme, että Miina on ollut aktiivinen nuoresta pitäen.
https://www.instagram.com/heikkipalviainen/
Tässä taas Heikin instagram, ihania kuvia :)
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ff5b13d5-16bc-41fc-9d17-1a1222…
Mä sulan! Heikin ja Miinan uudet kuulumiset!
Vierailija kirjoitti:
Rosa ja tämä kaveri vaikuttaa lupaavalta. Vaikka palotarkastajan itseilmaisu on vähän jäykkää... mut varmaan jännitystä!
Auts! xD
Onko kuulunut mitään uutta? Vesa ja Sini ovat varmasti eronneet vai ovatko?
Nyt jo uusinnat alkaneet!
Vahingossa jäin seuraamaan ja tuli kyllä paha mieli ton Roosan puolesta.
Tapasin Eetun tässä vuoden alussa ja ei todella ole mikään ruudin keksijä. Ihan tosi He he mies! Kyllä esitetty ihan eri valossa!
Tämä pari taisi olla se ennakkoon suunniteltu tuotannon huono matc! Saatiinpa puhetta ja katsojia, mutta kenen kustannuksella. Eetun ja Roosan!
Miettikää tarkkaan jos harkitsette ohjelmaan menoa! Aika raakaa !!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo uusinnat alkaneet!
Vahingossa jäin seuraamaan ja tuli kyllä paha mieli ton Roosan puolesta.
Tapasin Eetun tässä vuoden alussa ja ei todella ole mikään ruudin keksijä. Ihan tosi He he mies! Kyllä esitetty ihan eri valossa!
Tämä pari taisi olla se ennakkoon suunniteltu tuotannon huono matc! Saatiinpa puhetta ja katsojia, mutta kenen kustannuksella. Eetun ja Roosan!
Miettikää tarkkaan jos harkitsette ohjelmaan menoa! Aika raakaa !!!
Jatkoa...
luin tota ed vuoden petri&mari ketjua! Siinä ed vuoden uhrit!
Aika surullista uhrata ihmisiä jotka ehkä uskovat formaattiin.
Mari saannut kovaa arvostelua, kukaan ei varmasti ole parhaillaan samassa tilanteessa. Pettymys varmasti kova!
Vierailija kirjoitti:
Onko kuulunut mitään uutta? Vesa ja Sini ovat varmasti eronneet vai ovatko?
Jos ja kun seuraan heidän sometilejään, niin tietää, et eivät ole eronneet.
Pääseekö näitä viime vuoden jaksoja katsomaan mistään striiminä? vaikka maksua vastaan? myös vanhemmat kaudet kiinnostavat.
Sohvapsykologi kirjoitti:
Pääseekö näitä viime vuoden jaksoja katsomaan mistään striiminä? vaikka maksua vastaan? myös vanhemmat kaudet kiinnostavat.
En tiedä. - Mutta tulit kirjoittaneeksi syyn, miksi itse en halua osallistua ao formaattiin, vaikka muutoin koenkin sen kiehtovana. Eli en halua, että tulevaisuudessa ties kuinka monta vuosikymmentä myöhemmin halutaan esittää vihteenä enemmän ja vähemmän onnistunutta seikkailuani, jossa yritän selvittää, että onko "asiantuntijoiden" minulle tekemä valinta onnistunut. Samanaikaisesti kun lukuisat minulle tuntemattomat kirjoitteelvat netissä ja esittvät mielipiteitä jokaisesta liikkeestäni ja eleestäni ja tavastani olla.
Vierailija kirjoitti:
Sohvapsykologi kirjoitti:
En tiedä. - Mutta tulit kirjoittaneeksi syyn, miksi itse en halua osallistua ao formaattiin, vaikka muutoin koenkin sen kiehtovana. Eli en halua, että tulevaisuudessa ties kuinka monta vuosikymmentä myöhemmin halutaan esittää vihteenä enemmän ja vähemmän onnistunutta seikkailuani, jossa yritän selvittää, että onko "asiantuntijoiden" minulle tekemä valinta onnistunut. Samanaikaisesti kun lukuisat minulle tuntemattomat kirjoitteelvat netissä ja esittvät mielipiteitä jokaisesta liikkeestäni ja eleestäni ja tavastani olla.
Tämä niin totta!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä totta. Mutta kritiikkiä sai, siis ei eroa huonon käytöksen sallimisessa sukupuolen mukaan, mikä on todella hyvä asia!
Mikko mitä teet kun elämä on pilalla lopullisesti eikä junan alle pääse
Huvitti, kun törmäsin otsikkoon viime kuulta "Suomalainen Ensitreffit alttarilla -pariskunta paljasti ilouutisen: Lapsi tulossa!"
ja ajattelin ensin Miinaa ja Heikkiä...
Mutta Viola ja Esa siis ovat saamassa toisen lapsen :)
Vierailija kirjoitti:
Huvitti, kun törmäsin otsikkoon viime kuulta "Suomalainen Ensitreffit alttarilla -pariskunta paljasti ilouutisen: Lapsi tulossa!"
ja ajattelin ensin Miinaa ja Heikkiä...
Mutta Viola ja Esa siis ovat saamassa toisen lapsen :)
Miksi junan alle ei pääse
Surullista, mut eiköhän he itse tiedä parhaiten mikä on viisasta.
Oon tästä surullinen! Voisko olla jokin ero-ohjelma, missä he olisivat taas se ihana esimerkki.
Ihmettelen hieman miten Heikki ja Miina valitsivat lomakohteekseen Dubain, sillä oletin heidän olevan tiedostavia ihmisoikeusasoissa ja välttävän juuri tämän kaltaisia kohteita.