Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu vaikuttaa keskustelutaitoiselta kun puhuu kameralle, mutta Rosan seurassa on alistuva ja koko ajan varpaillaan. Varmasti osaisi olla rennompi mukavamman ihmisen kanssa kun ei koko ajan koittaisi miellyttää. Rosa sanoi, että toivoo ettei Eetu luovuta eikä ole varautunut, mutta katsoisi peiliin miksi näin on.
Hyvin jumittavaltahan hän on vaikuttanut jo ensimmäisistä jaksoista alkaen. Tuolloin mietin -ja muutkin mietti täällä- että onko kyse vain jännityksestä. Tuolloin pari ei ollut edes tavannut toisiaan vielä. Nyt tilanne vain huonontunut ja kuva Eetusta entistä huonompi.
En kyllä puolustele Rosaa, mutta varmasti osa käytöksestä mennyt tuskan piikkkiin kun ihmisenä niin totaalisen erillaista. Tidennäköisesti yrittänyt löytää sitä, minkä takia asiantuntijat heidät yhteen laittanut, siksi vieläkin puhuu siitä että koettaa olla positiivinen. Ja tosiaan meille on näytetty vain murto-osa siitä ajasta, mitä viettäneet yhdessä. Uskon, että siellä ollut hyviä juttuja heillä myös, koska Eetu tuntuu tykkäävän Rosasta.
Noi lehti jutut ovat todella ala-arvoisia! Ihan eri valossa esitetty kun totuus. Ja monet eivät katso, tuomitsevat vain. Eetun uhriksi (ei myöskään kiva rooli miehelle) ja Rosan lähes hirviöksi.
Aatella, jos ovatkin vielä yhdessä ? Miltä tämä heistä tuntuu ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Iltalehden Rosa-juttu oli ihan perseestä. Kyseessä on kuitenkin ihan tavallinen, arvokasta työtä tekevä ihminen, eikä mikään silikonejaan realityssä esittelevä julkisuustyrkky narri. Jos hän on luonteeltaan kipakka eikä sovi miehensä kanssa yhteen, niin harmi toki, mutta on ihan sairasta tehdä hänestä joku hirviökään. Ja joo, se joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön, mutta silti jotakin rajaa.
Olen samaa mieltä että juttu on mauton. Mutta vinkkinä sinulle, vaikka olisi silarit niin on ihan yhtä arvokas ihminen. En siis ymmärrä ajatustasi siitä että jossain toisessa realityformaatissa olevalle, sinusta tyrkylle ja narrille vaikuttavasta ihmisestä olisi ihan ok kirjoitella noin mutta ei Rosasta koska on hoitsu eikä esittele tissejä.
En ole eka kirjottaja, mutta tajusin mitä eka kirjoittaja tarkoitti. Rosa ei ehkä sitä BB tms jotka yrittää julkisuuteen ja kaikki mahdolliset avut käytössä.
Kukaan ei ansaitse tätä !! Se on totta !
Dunde: "...riittävästi paljon vetovoimaista, riittävästi paljon mukavia hetkiä yhdessä..." :D
Väittelyssä ei oo pointti kumpi voittaa ja kumpi häviää, vaan se itse väittely. Minusta on ihana keskustella ihmisten kanssa ja laajentaa tavallaan myös mun omaa näkemystä. Opin katsomaan asioita vähän eri näkökulmasta ja se voi auttaa vahvistaa tai ehkä muuttaakin näkemystä. Tavallaan ei oo voittajaa väittelyissä, Rosa pamauttaa.
Epäonninen sovittelu
Eetu yrittää sovitella tunnelmaa ja heittää sen kummemmin asiaa miettimättä, että tykkääkö Rosa sitten väitellä.
Rosa menettää hermonsa kuultuaan aviomiehensä kysymyksen ja puhetahti kiihtyy.
– Sanoin, että mä tykkään nimenomaan niistä väittelyistä! Se, että mä kerron, että mä tykkään väittelyistä, niin tavallaan tavallaan niinku laajentaa omii näkemyksii ja tavallaan oppii näin uutta. Niin mä oletan, että sä ymmärrät, että mä tarkoitan sitä, että mä pidän siitä, Rosa selittää.
Siis toi asintuntijoiden lässytys on ärsyttävää. 🤨 Puhuu aikuisille kun päiväkodissa 😒
”Mitä mietteitä sinussa herättää tuo mitä Vesa sanoi”-ja se tyypillinen lässynlää-ilme päälle. Miksi pitää aina noiden psykologien ja muiden asiantuntijoiden puhua kun ihminen olisi aivoton!? 🤯 Ainostaan Marianna osaa puhuu normaalisti ja puhua asioista terävästi, muut höpöttää sitä ”meille on tärkeää tuntea ja kasvaa ja plaa plaa”
Muovailuvaha-tehtävässäkin lässytetään kun lapselle ja pidetään ihan aivottomana. 🤪
En ole seurannut sarjaa, mutta täällä luettuani viestejä ihmettelen: onko tämän kyseisen parin ( joka ilmiselvästi ei sovi toisilleen) pakko olla yhdessä? Miksi näin epäsopiva pari kiusaa itseään ja toisiaan ja sinnittelee.? Ei tee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/d16c18fc-6f2c-4f30-929f-82ad3d501…
Alkaa tuntua Rosan puolesta pahalle. Miten mielenterveys selviää tällaisesta ryöpytyksestä, jos muutenkin on helposti ahdistuvaa tyyppiä. Eiköhän jätetä Rosa jo rauhaan...
Minkä ihmeen takia? Itsehän se höykyttää toista koko ajan. Kiehukoon liemissään ja ottakoon opikseen ja kasvakoon ihmisenä. Toivottavasti katsoo jossain vaiheessa peiliin ja menee itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Iltalehden Rosa-juttu oli ihan perseestä. Kyseessä on kuitenkin ihan tavallinen, arvokasta työtä tekevä ihminen, eikä mikään silikonejaan realityssä esittelevä julkisuustyrkky narri. Jos hän on luonteeltaan kipakka eikä sovi miehensä kanssa yhteen, niin harmi toki, mutta on ihan sairasta tehdä hänestä joku hirviökään. Ja joo, se joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön, mutta silti jotakin rajaa.
Oot kyllä nyt ajatukses kans ihan yksin. (Viittaus aiempaan jaksoon jossa Rosa kehottaa Eetua ideoimaan ihan keskenään...)
Mä kyllä yhdyn ensimmäiseen kirjoittajaan! Ei yksin mielipiteensä kanssa.
Valistakaa.onko tämä formaatti siis sellainen, että vaikka ei viihdy toistensa seurassa, on pakko hengailla yhdessä, että saadaan ohjelmaa. Ettei voi olla näkemättä toista?
Vierailija kirjoitti:
Valistakaa.onko tämä formaatti siis sellainen, että vaikka ei viihdy toistensa seurassa, on pakko hengailla yhdessä, että saadaan ohjelmaa. Ettei voi olla näkemättä toista?
No ei tietenkään ole pakko. Nuo voisi vaikka hääiltana sopia, että ei hengailla yhdessä, ei lähdetä häämatkalle vaan pannaan ero vetämään kun tämä 5 vk on kulunut, sitä ennen korkeintaan soitellaan joskus.
Heikki oli jotenki niin ihana muovailuvahakohtauksessa. Se miten hän katsoo Miinaa! Silmistä näkee kiintymyksen. Yksi tuotantokauden liikuttavimpia hetkiä taas.
Vierailija kirjoitti:
Heikki oli jotenki niin ihana muovailuvahakohtauksessa. Se miten hän katsoo Miinaa! Silmistä näkee kiintymyksen. Yksi tuotantokauden liikuttavimpia hetkiä taas.
Itse tykkäsin aluksi Heikistä, mutta mitä pidemmälle on menty, sitä enemmän alkaa vaikuttaa että kyseessä on jäykkä ja ehdoton tyyppi, joka ei käsitä yhtään Miinan arvoa. Suhdehan on ihan epäbalanssissa ja toimii täysin Heikin ehdoilla. Tämä tuskin on Miinan kannalta kestävää pitkässä juoksussa, joten ero tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkäsin aluksi Heikistä, mutta mitä pidemmälle on menty, sitä enemmän alkaa vaikuttaa että kyseessä on jäykkä ja ehdoton tyyppi, joka ei käsitä yhtään Miinan arvoa. Suhdehan on ihan epäbalanssissa ja toimii täysin Heikin ehdoilla. Tämä tuskin on Miinan kannalta kestävää pitkässä juoksussa, joten ero tulee.
Joo laukkukin oli vääränvärinen. Jestas mikä tyyliniekka... tekisi ensin itse jotain sille omalle ryhdille, mahalle ja hampaille 🙈
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut sarjaa, mutta täällä luettuani viestejä ihmettelen: onko tämän kyseisen parin ( joka ilmiselvästi ei sovi toisilleen) pakko olla yhdessä? Miksi näin epäsopiva pari kiusaa itseään ja toisiaan ja sinnittelee.? Ei tee hyvää.
No näitten keskustelujen ja lehtien perusteella ei kannata tehdä hurjan selkeitä johtopäätöksiä.... tämä täällä on ihan oma viihde.
Vierailija kirjoitti:
Väittelyssä ei oo pointti kumpi voittaa ja kumpi häviää, vaan se itse väittely. Minusta on ihana keskustella ihmisten kanssa ja laajentaa tavallaan myös mun omaa näkemystä. Opin katsomaan asioita vähän eri näkökulmasta ja se voi auttaa vahvistaa tai ehkä muuttaakin näkemystä. Tavallaan ei oo voittajaa väittelyissä, Rosa pamauttaa.
Epäonninen sovittelu
Eetu yrittää sovitella tunnelmaa ja heittää sen kummemmin asiaa miettimättä, että tykkääkö Rosa sitten väitellä.Rosa menettää hermonsa kuultuaan aviomiehensä kysymyksen ja puhetahti kiihtyy.
– Sanoin, että mä tykkään nimenomaan niistä väittelyistä! Se, että mä kerron, että mä tykkään väittelyistä, niin tavallaan tavallaan niinku laajentaa omii näkemyksii ja tavallaan oppii näin uutta. Niin mä oletan, että sä ymmärrät, että mä tarkoitan sitä, että mä pidän siitä, Rosa selittää.
Mitä kertoo miehestä joka sanoo ’mun kanssa ei kannata väitellä, mä voitan aina ’
Hmmm, yksinkertainen ?
Jos Heikki jatkaa tuota tapaa ladella loukkauksia zombiäänellään, niin varautukoon yksinäiseen loppuelämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäonninen sovittelu
Eetu yrittää sovitella tunnelmaa ja heittää sen kummemmin asiaa miettimättä, että tykkääkö Rosa sitten väitellä.Rosa menettää hermonsa kuultuaan aviomiehensä kysymyksen ja puhetahti kiihtyy.
Mitä kertoo miehestä joka sanoo ’mun kanssa ei kannata väitellä, mä voitan aina ’
Hmmm, yksinkertainen ?Eetu sanoi asian vitsillä ja Rosa todisti käytännön kautta, että ajattelee tosissaan itsestään juuri noin.
! Ihan tosissaan sano ! Just sillä kertaa ei hekottanut perään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo laukkukin oli vääränvärinen. Jestas mikä tyyliniekka... tekisi ensin itse jotain sille omalle ryhdille, mahalle ja hampaille 🙈
Olen samaa mieltä siitä että Heikin kommentit pukeutumiseen liittyen ovat todella typeriä. Miinan piikki Suomen tyylitietoisimmasta miehestä (tai jotain sinne päin) oli osuva.
Mutta en kyllä näe että Heikissä itsessä olisi mitään pahasti vialla. Heikin ryhti on huono, mutta muuten pukeutuminen on ihan normaalia miehen pukeutumista ja vartalokin on normaali miehen vartalo. Tuntuu että jotkut naiset täällä odottavat miesten liikkuvan arjessa viimeisen päälle laittautuneina ja että heillä on aina lihaksikas, huippuunsa treenattu kroppa.
Pakko sanoa että kahden vaiheilla keikun Rosa-Eetun kanssa. Nyt jakson katsottuani aivan hämmentyneet ajatukset. Eetun pisteet nousi taas jälleen kerran ja Rosakin yllätti myönteisesti. Siltikään yhteistyö ei toimi noilla kahdella. Mun mielestä heidän pitäisi vertailla muovailuvahojaan ihan ilman asiantuntijaa, kun toinen nyt vaan on perusinsinööri jolle on annettu väärät lähtötiedot ja lopputulos on ihan huttua ja toisella puolestaan on selkeä suunnitelmallisuus touhussa. Eikös palotarkastajat vaan raksi listasta kohtia yks-risti-kaks tarkkuudella vähän pölyä-ehkä pölyä-paljon pölyä ja akuutissa sitten on tiukka protokolla jota seurataan jotta toiminta on mahdollista mahdollisimman vähin virheint. Jotenkin välittyi outo ajatus että näillä kahdella on olemassa mahdollisuus, toinen tarvitsee sitä jämäkkyyttä jota toisella jo on ja toinen tarvitsee sitä avarrusta näkökulmiinsa jota toisella jo on, kun hyväksyy noin äkäisen luonteen. Niin haluaisin näiden kahden ratkaisevan solmut ja jatkavan yhdessä.
Olen samaa mieltä että juttu on mauton. Mutta vinkkinä sinulle, vaikka olisi silarit niin on ihan yhtä arvokas ihminen. En siis ymmärrä ajatustasi siitä että jossain toisessa realityformaatissa olevalle, sinusta tyrkylle ja narrille vaikuttavasta ihmisestä olisi ihan ok kirjoitella noin mutta ei Rosasta koska on hoitsu eikä esittele tissejä.