Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa on koko ajan vain etsimässä ärsytyksen aiheuttajaa ja heitot "meni puoli tuntia hyvin" on ihan kauheita. Sitten hymyilee enkelimäisesti kameralle ja puhuu pehmosia. Täysi kakara, kasvaisi aikuiseksi. Miksi lähti ohjelmaan, kun parisuhteelle ei ole edes aikaa.
No ei minun mielestäni edes hymyile enkelimäisesti, vaan tuntuu olevan kameroidenkin edessä puolustuskannalla ja vihainen. Pakko yrittää laittaa väliin pari mukasovittelevaa sanaa, mutta silti yrittää todistaa, että mitään vikaa hänessä ei ole ja oikeasti Eetu vain tekee hänen elämästään tosi kamalaa.
Jännä miten eritavalla saman näkee. Minusta Rosa on yllättävän kriittinen juuri itseään kohtaan. Eetua ei ole arvostellut, vain harmitellut kommunikaatio ongelmia.
Tuo munankuorilla kävely oli hyvin sopiva vertaus, mitä rosan seurassa joutuu tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki oli jotenki niin ihana muovailuvahakohtauksessa. Se miten hän katsoo Miinaa! Silmistä näkee kiintymyksen. Yksi tuotantokauden liikuttavimpia hetkiä taas.
Itse tykkäsin aluksi Heikistä, mutta mitä pidemmälle on menty, sitä enemmän alkaa vaikuttaa että kyseessä on jäykkä ja ehdoton tyyppi, joka ei käsitä yhtään Miinan arvoa. Suhdehan on ihan epäbalanssissa ja toimii täysin Heikin ehdoilla. Tämä tuskin on Miinan kannalta kestävää pitkässä juoksussa, joten ero tulee.
Joo laukkukin oli vääränvärinen. Jestas mikä tyyliniekka... tekisi ensin itse jotain sille omalle ryhdille, mahalle ja hampaille 🙈
Olen samaa mieltä siitä että Heikin kommentit pukeutumiseen liittyen ovat todella typeriä. Miinan piikki Suomen tyylitietoisimmasta miehestä (tai jotain sinne päin) oli osuva.
Mutta en kyllä näe että Heikissä itsessä olisi mitään pahasti vialla. Heikin ryhti on huono, mutta muuten pukeutuminen on ihan normaalia miehen pukeutumista ja vartalokin on normaali miehen vartalo. Tuntuu että jotkut naiset täällä odottavat miesten liikkuvan arjessa viimeisen päälle laittautuneina ja että heillä on aina lihaksikas, huippuunsa treenattu kroppa.
No tarkoitin lähinnä että on tökeröä huomauttaa tyylivirheistä kun itse kaukana täydelliseltä. Ja kun mielestäni Miiassa ei ole tosiaankaan mitään vikaa, on niin lämminhenkinen ihminen, ei ole kyllä ansainnut tuollaista. Miina on kyllä liian hyvä sille. Mutta on Heikissä hyviäkin puolia, kunhan tajuaisi olla koko ajan kritisoimatta toista.
Vierailija kirjoitti:
Rosa peräänkuuluttaa Eetulta positiivisuutta, mutta itselleni on jäänyt melko epäselväksi, että missä Rosan omaa positiivista asennetta oikein näkyisi? Eivät sovi yhteen, koska Eetu pyrkii välttämään konfliktia (kuten kuka tahansa ajatteleva ihminen telkkarissa ollessaan tekisi), ja tosiaan tuommoinen jyrääminen tarkoittaa sitä, että Eetu joutuu kävelemään koko ajan munankuorilla kun ihan kaikesta yritetään vääntää riitaa. Joskus oli Viivi ja Wagner-strippi, jossa Wagner totesi jotain että "Riita ja salaatti. Nainen saa väännettyä molemmat ihan mistä tahansa." Sopii Rosaan.
Aivan samaa mieltä! Voi Eetu parkaa kun se vielä toivoo turhaan että tuosta tulisi jotain, oon kyl aika varma että ovat eronneet jo.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/tv/ensitreffit-rosa…
Tää pisti kyllä miettimään, katoin jo jaksonkin. Mä koen että mun kumppani on tuollainen äkkipikainen, sanoo myös että en kuuntele ja ymmärrän väärin kun se tiuskii mulle ja loukkaa. Jälkeenpäin ei "muista" sanoneensa pahasti vaan ihan rauhallisesti puhui. Eli kääntää kaiken mun viaksi. Ei se koko ajan ole mutta aika usein tulee näitä vastaavia konflikteja. On tää kyl raskasta, muiden kanssa ei ole tuollaista.
Mä en uskalla hakea ensi kaudelle mukaan, kun pelkään mitä musta kirjoitettaisiin tällä palstalla
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskalla hakea ensi kaudelle mukaan, kun pelkään mitä musta kirjoitettaisiin tällä palstalla
Kirjoitettaisiin myös hyvää ja yritettäisiin ymmärtää. Joka kaudella on käynyt aina jostain asiasta kauhea myrsky, kunnes aletaan löytää siihenkin uusia sävyjä ja ymmärrystä. Jos haet, niin pistä jo nyt sometilit kuntoon niin että stalkkaus ei onnistu, älä päivitä julkisia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Miten Sinistä tai Miinasta on kirjoitettu tällä palstalla? Niin.
Kiusaajajengi taas vauhdissa täällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toista Rosaa tuskin on olemassa. 🤭
Olen todennut olevani kymmenen kertaa äkkipikaisempi ja pahempi kuin Rosa eli ei ole ihme, että en ole naimisissa.
Oletteko huomanneet, että Välillä Rosaa ja Eetua on kuvattu hymyillen iloisesti juttelemassa, mutta ilman ääntä eli heillä on saattanut olla myös hyviä hetkiä niiden huonojen hetkien lisäksi, jotka on leikattu ohjelmaan
Vierailija kirjoitti:
En mäkään! Tällä kaudella olen seurannut tarkemmin, jotenkin liian raakaa ! Kenet vain voi saada tähän myrskyyn! En luota, että osaisin näytellä koko aikaa, ja selvästi liian rehellinen lynkataan.
Harkitsin kyllä, mutta tän kauden jälkeen perun aikeeni .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut olevani kymmenen kertaa äkkipikaisempi ja pahempi kuin Rosa eli ei ole ihme, että en ole naimisissa.
Oletteko huomanneet, että Välillä Rosaa ja Eetua on kuvattu hymyillen iloisesti juttelemassa, mutta ilman ääntä eli heillä on saattanut olla myös hyviä hetkiä niiden huonojen hetkien lisäksi, jotka on leikattu ohjelmaan
Minä olen kans huomannut hyviä rentoja hetkiä juuri niin ettei ääni kuulu. Tulee siksi mieleen juuri se, että mitä meille on haluttu esittää. Valikoituja paloja.
Vesa on edelleen minusta koko kauden symppiksin tyyppi. Keskusteleva, hauska ja minusta myös seksikäs.
Toivon, että kipinä löytyy vielä Sinin kanssa tai sitten jonkin toisen kanssa. On niin selvästi parisuhdetyyppiä.
Poikkeuksellisesti tällä tuotantokaudella on ollut formaattiin soveltumaton räväkkälausuntoinen yksilö mukana.
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksellisesti tällä tuotantokaudella on ollut formaattiin soveltumaton räväkkälausuntoinen yksilö mukana.
...kuten lähes jokaisella aikaisemmallakin tuotantokaudella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kans huomannut hyviä rentoja hetkiä juuri niin ettei ääni kuulu. Tulee siksi mieleen juuri se, että mitä meille on haluttu esittää. Valikoituja paloja.
Jaa, minusta ne hyvät rennot hetket ovat aina, kun jompikumpi on lähdössä jonnekin. Kyllä siinä Rosakin varmaan rentoutuu, kun tietää, että toisesta pääsee eroon parin sekunnin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki oli jotenki niin ihana muovailuvahakohtauksessa. Se miten hän katsoo Miinaa! Silmistä näkee kiintymyksen. Yksi tuotantokauden liikuttavimpia hetkiä taas.
Itse tykkäsin aluksi Heikistä, mutta mitä pidemmälle on menty, sitä enemmän alkaa vaikuttaa että kyseessä on jäykkä ja ehdoton tyyppi, joka ei käsitä yhtään Miinan arvoa. Suhdehan on ihan epäbalanssissa ja toimii täysin Heikin ehdoilla. Tämä tuskin on Miinan kannalta kestävää pitkässä juoksussa, joten ero tulee.
Joo laukkukin oli vääränvärinen. Jestas mikä tyyliniekka... tekisi ensin itse jotain sille omalle ryhdille, mahalle ja hampaille 🙈
Äh, siinä laukkucasessa Miina itse oli ensin kysynyt Heikiltä, mitä ostaisi. Heikki ehdotti että jos vaikka uuden käsilaukun? Miina siihen, että mikä hänen laukussaan on vikana, johon Heikki vastasi että mekon väriin sopisi toisenvärinen.
Tekikö Heikki väärin siinäkin, kun vain vastasi Miinan esittämiin kysymyksiin? Olisiko Rosamainen "päätä kuule vaan ihan itekses" ollut parempi ratkaisu?
Ryhti joo on Heikillä huono, ihmettelen eikö ole hartiakipuja jo. Mutta mikä niissä hampaissa muka on vikana? Eivät ole jenkkityyliin oikaistut ja valkaistut? Jos on ehjät ja puhdistetaan säännöllisesti (ei tarkoita valkaisua), niin kyllä sen pitäis riittää.
Saako maksupalvelua käyttävät jo tänään tietäää loppu tuloksen? Vai tuleeko judgement day jakso kaikkille ulos vasta ens viikolla ?
Yllättäen vesa vaikuttaa näin kauden lopussa kaikkein kiinnostavimmilta noista miehistä. Fiksu mutta maanläheinen, itsetunto sopivasti kohdillaan. Sinistä tulee vaan edelleen mieleen bridget jones. Tunteikas, vilpitön ja pikkuisen hössö. Näille ihmisille on helppo toivoa hyvää tulevaisuutta, yhdessä tai erikseen.
No ei minun mielestäni edes hymyile enkelimäisesti, vaan tuntuu olevan kameroidenkin edessä puolustuskannalla ja vihainen. Pakko yrittää laittaa väliin pari mukasovittelevaa sanaa, mutta silti yrittää todistaa, että mitään vikaa hänessä ei ole ja oikeasti Eetu vain tekee hänen elämästään tosi kamalaa.