Mistä tunnistaa sosiopaatin?
Ihminen johon olin palavasti ihastunut kertoi, että on varmaan sosiopaatti. Miten tähän tulisi suhtautua, mitä ajatella? Mistä sellaisen tunnistaa ja mitä on odotettavissa?
Kommentit (12)
"Sosiopatia ilmenee muun muassa kyvyttömyytenä tuntea empatiaa, moraalia ja kunnioitusta sosiaalisia normeja kohtaan. Usein siihen liittyy myös lainrikkomuksia tai epäsosiaalista käyttäytymistä. Sosiopaatti on usein impulsiivinen, ja hänen on vaikeaa hoitaa työtehtäviään."
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulemma sosiopaatti koska viihdyn omissa oloissani.
Kuka tämän sinulle diagnosoi?
Vierailija kirjoitti:
"Sosiopatia ilmenee muun muassa kyvyttömyytenä tuntea empatiaa, moraalia ja kunnioitusta sosiaalisia normeja kohtaan. Usein siihen liittyy myös lainrikkomuksia tai epäsosiaalista käyttäytymistä. Sosiopaatti on usein impulsiivinen, ja hänen on vaikeaa hoitaa työtehtäviään."
No niinpä. Sitä vaan ihmettelen, että miksi hän minulle tällaista meni nauraen kertomaan. Eikä siis mitenkään vitsillä vaan jokseenkin tosissaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lisätään tähän vielä pitkävihainen ja kostonhimoinen.
Minusta tuntuu että sosiopaatin kanssa asiat menivät soossiksi soossiopaattisesti. Pelaaja vai ei? Onko hän sitten siinä luulossa että hänen on pakko olla siinä roolissa vai tunnekylmä muualla. Alkoholi, päihde, työstressi, lapsuus, mikä, armeija? En uskaltaisi itse jäädä ottamaan selvää, nuorena tein niin ja tulos oli aika huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulemma sosiopaatti koska viihdyn omissa oloissani.
Kuka tämän sinulle diagnosoi?
Ex-tapailunainen
Se on muuten niin kuin sosionomi, mutta sillä on naamassa tatuointeja ja lävistyksiä.
Osaat varmaan guuglata? Ei kuulosta hyvältä.