Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmentää Heikin käytös häissä siksi, että yleensä sivistynyt ihminen pyrkii antamaan itsestään parhaan mahdollisen ensivaikutelman henkilölle, joka on jollain tavalla merkityksellinen loppuelämän kannalta, jopa liioittelee hyviä puoliaan ja on sellainen korostetun kiva ja huomaavainen. Mutta Heikki ei tunnu näin tekevän.
Minusta on ehdottomasti parempi niin päin, kuin että esittää mallikelpoista aviomiestä ja pitemmän päälle paljastuukin ihan muuksi. Miina yllättyy, toivottavasti, positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Luottamukselliset seksikeskustelut Thunderin kanssa ennen hääyötä. Oksennus.
Vanha pervo päässyt keskustelemaan mieli aiheestaan. Ja ilmeisesti jopa seksiä ollut hääyönä jollain parilla (tai peräti useammalla)! Kiitos Tunturiviltin seksivinkeistä! Vai lieköhän iäkäs irstailija käynyt itse vällyjen välissä pariskunnan nukahdettuaan?
Seksiaihe on vähän vaikea. Toisaalta kaikkia kiinnostaa, että onko noilla seksiä ja kuinka pian. Toisaalta kukaan ei halua telkkarista katsella sellaista väkinäistä ja vaivaannuttavaa väkisin pystyyn pistettyä (sic!) "nyt puhutaan avoimesti seksistä" -keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuotanto tullut edes ajatelleeksi tuota pituuseroa. Eivät ole ennemmin seisseet vierekkäin, niin ero ei ole aiemmin konkretisoitunut. Mutta eihän se tietenkään mitään estä ja onneksi on noin päin, että mies on se pidempi osapuoli.
Todellakin. Mitenkähän asiantuntijat ovat käsitelleet sen, että Heikki ei välttämättä haluaisi (ehkä tulevia lapsia ajatellen) puolta metriä lyhyempää puolisoa?
Tunnen monia pituuden suhteen hyvin epäsuhtia pareja. Lyhyimmillään tuntemilani naisilla on pisimmät tuntemani puolisot. Oon itse asiassa ajatellut sen aina niin, et biologisesti pyrimme alintajunnan ohjaamina saavuttamaan parhaiten selviytyviä eli "keskiarvoisia" lapsia. Näin hyvin pitkät ja lyhyet tasaavat seuraavan polven mahdollisuuksia selviytyä. Lapsista siis (tiedostamatta) halutaan pidempiä tai lyhyempiä kuin itsestä, jotta elinmahdollisuudet olisivat mahdollisimman hyvät. Ihan ite kehitelty evoluutioteoria tämä toki :D
Mun mielestä Heikkiä on turhaan parjattu. On selvästi sosiaalisesti vähän kömpelö vieraassa seurassa ja sanoo asiat suoraan sen enempää ajattelematta. Kuitenkin on ystävällinen ja herkkä. Onneksi Miina tuntuu lukevan helposti ihmistä ja on empaattinen ja järkevä eikä pelästy heti tuollaista vähän jurottavaa tyyliä ja kommentteja. Heikki puhuu kolmannessa jaksossa kauniisti Miinasta. Veikkaan näitä parhaiksi onnistujiksi.
Sini ja Vesa ei oikein herätä vielä mitään tunteita. Paitsi ärsytystä jatkuvalla naureskelulla.
Rosa ja Eetu tuntui ensin ihan unelmaparilta, mutta nyt kolmannen jakson ja neljännen jakson klipin jälkeen tuntuu ettei nämä ehkä niin hyvä pari olekkaan. Rosa taitaakin olla hankalampi ihminen kuin mitä hääpäivänään oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua tuo Heikin ja Miinan pituusero häiritsee siksi, että itse en ole koskaan viihtynyt pitkän miehen rinnalla. Olen 160 cm ja kaikki poikaystäväni ovat olleet alle n. 170-175 cm pituisia. Minua ahdistaisi aina tuijotella miestä ylöspäin. Tanssiminen, suutelu ja rakastelu on helpompaa suunnilleen saman pituisen kanssa. Myös kodin sisustus on helpompaa kun pituuserot eivät ole suuret. Joten ainakin minulle tuollainen Heikin pituinen hujoppi on aina ollut turn off.
Mulla taas on ihan päinvastainen kokemus. Olen itse 160 cm ja mieheni 190 cm. Enkä koskaan ole kokenut mitään vaikeutta suudellessa, rakastellessa tai kodin sisustuksessa. :D Onhan pitkä mies miehekäs ja turvallisen tuntuinen. Minusta meidän pituusero tekee meistä söpön parin. En kuitenkaan ole edes hakemalla hakenut pitkää kumppania. Lyhyemmätkin voi olla viehättäviä. Mutta en näe kyllä pituuserossa mitään vaikeaa tai outoa. Yleensä naiset just toivoo itseään pidemmän kumppanin eikä siitä ole haittaa vaikka pituutta olisi enemmänkin. Saati että se nyt muodostuisi joksikin kynnyskysymykseksi parisuhteessa.
Minä olen 165, mies 189 enkä myöskään oikein näe miten tämä aiheuttaa ongelmia kodin sisutuksessa?? :D (tai seksissä)
Minäkin oon 160cm ja ex oli +190cm. Nykyisen kanssa sen sijaan pituuseroa vain 15cm. Pussailu on toki helpompaa kun ei ole niskat aina väärinä, mut rakastellessa ja toisen kainalossa kölliessä pituusero oli enemmänkin eduksi. Mut no, makuasioita. Toinen tykkää omenoita, toinen päärynöistä ja nämä on aika mitättömiä asioita sitten kun oikeasti kolahtaa.
Avioliittojen "solmijalla" (notaari tms?) oli hiukset tosi oudosti ja huonosti. Kun lisäksi kaava oli kökkö eikä nimiä taivutettu oikein suomen kielen mukaan kysymyslauseissa, kokonaisvaikutelma ei ollut kovin onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kaikki parit ovat söpöjä ja fiksuja, mahdollisuudet onnistua. Tuntuvat myös yrittävän tosissaan. Enemmän yhteiskunnassamme toivoisin ymmärrystä Heikin kaltaisille introverteille. Jos ei ole ulospäin suuntautuva, ei pidettäisi heti outona, vaan tutustuttaisiin. He voivat olla monesti viisaita, hauskoja ja luotettavia kumppaneita. Pointsit Miinalle.
Mielipiteitä omaan silmään käyvistä ulkoisista asioisa (ei siis merkitystä):
- tatskat ovat rouvilla aika hallitsevia
- ripsien pidennykset aikuisilla naisilla höhlän näköiset muutoin kuin juhlissa
- kauniille vaaleille suominaisille musta väri on liian kova myös pukeutumisen alaosissa
Toivot ymmärrystä introverteille, ettei heti tuomittaisi, ja samaan hengenvetoon haluat avautua negatiivisista ulkonäköhuomioistasi. Asia selvä.
Vesa ja sini suosikkejani. Tavallisia, kivoja kilttejä ihmisiä. Tykkään huumoristaan. Matemaatikoksi Vesa on kivan tavallinen ja normaali. Derivaatan nollakohta - läppä kuitenkin kielii, että saattaa kaivata muutakin kuin ihan arkista puhetta, eli sitä mitä Sini tarjoilee, samoin se, että oli ihan varma ettei Sini ole koukussa Salkkareihin, vaikak tämä oli. Että edelleen voi olla, että tietty älyllinen epätasapaino saattaa haitata jossain vaiheessa ...
Vierailija kirjoitti:
Avioliittojen "solmijalla" (notaari tms?) oli hiukset tosi oudosti ja huonosti. Kun lisäksi kaava oli kökkö eikä nimiä taivutettu oikein suomen kielen mukaan kysymyslauseissa, kokonaisvaikutelma ei ollut kovin onnistunut.
Genetiivimuoto oli sukunimessä, joka oltiin sensuroitu itse ohjelmasta. Hiuksissa ei ollut mitään vikaa.
Minulta ainakin mennyt ohi, että Heikki opiskelee myös teologiaa, Aamulehti kirjoitti, - voi selittää jäykkyyttä tatuointien ja kielikorun suhteen ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Genetiivimuoto oli sukunimessä, joka oltiin sensuroitu itse ohjelmasta. Hiuksissa ei ollut mitään vikaa.
Juuri näin, sukunimethän oli leikattu pois ohjelmasta! Eikai nyt kukaan luule että tuolla tavalla nimet lausuttaisiin.
"Kottaraiselle ei tullut muita runoilijoita mieleen kuin Eino Leino." Ei helkkari mä repeilin eilen illalla tuolle Kottarais-nimitykselle. Niin kaukaa haettu, mutta jotenkin niin osuva. :-D
Mielestäni viime kausi oli sellainen floppi ja parivalinnoista kaksi niin toivottomia, että asiantuntijoiden (siis Thunderin ja Ellu T:n), kaikella kunnioituksella, olis ehdottomasti pitänyt mennä vaihtoon.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vesa ja sini suosikkejani. Tavallisia, kivoja kilttejä ihmisiä. Tykkään huumoristaan. Matemaatikoksi Vesa on kivan tavallinen ja normaali. Derivaatan nollakohta - läppä kuitenkin kielii, että saattaa kaivata muutakin kuin ihan arkista puhetta, eli sitä mitä Sini tarjoilee, samoin se, että oli ihan varma ettei Sini ole koukussa Salkkareihin, vaikak tämä oli. Että edelleen voi olla, että tietty älyllinen epätasapaino saattaa haitata jossain vaiheessa ...
Kyllä ihan skarppi ja älykäs ihminen voi seurata salkkareita tia kaunareita ja tuijottaa Temptation islandia sun muuta, ei pidä olla noin rajoittunut. Ite oon akateeminen luonnontieteilijä ja tykkään hirveesti nollata näitten realityjen parissa. Harmitonta viihdettähän se on.
Vierailija kirjoitti:
"Kottaraiselle ei tullut muita runoilijoita mieleen kuin Eino Leino." Ei helkkari mä repeilin eilen illalla tuolle Kottarais-nimitykselle. Niin kaukaa haettu, mutta jotenkin niin osuva. :-D
Joo joku juntti einari naureskeli tuolle yhdessä ketjussa, jossa joku toinen juntti einari kaipaili naista jollain yleisinimityksellä tyyliin mirkku, johon vastasin että sunkaltaisille junteille kaikki naiset on tyyliin mirkkuja ja kottaraisia kun halutaan alentaa naisia. Kovasti tuntui huvittavan jotakuta sinäkin ketjussa tuo mainitsemani kottaraisnimitys. 😠
No, ehkä se onkin niin että juntti einarit ja kottaraiset sopii yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan skarppi ja älykäs ihminen voi seurata salkkareita tia kaunareita ja tuijottaa Temptation islandia sun muuta, ei pidä olla noin rajoittunut. Ite oon akateeminen luonnontieteilijä ja tykkään hirveesti nollata näitten realityjen parissa. Harmitonta viihdettähän se on.
Jep, ja muutenkin ihmiset ovat paljon moniulotteisempia kuin mitä yleensä halutaan uskoa. Olemukseltaan hillitty sosiaalityöntekijä voi mainita lempisarjakseen South Parkin ja death metal -bändin kirkuva vokalisti osallistuu vapaa-ajallaan kissanpentujen sijaiskotitoimintaan.
Pakko sanoa, että mun mieleen tuli että Heikki on sen vuoksi lähtenyt tuohon ohjelmaan, kun on tajunnut ettei välttämättä hänen olekaan ihan helppo löytää naista itselleen. Tuollain saa naisen ja vaimon sitten ns. järjestetyn avioliiton kautta.
Sen verran erikoiselta hepulta Heikki vaikuttaa, että voi naista olla muuten vaikea löytää...
(ja kauheeta kyökkipsykologiaa nyt, mutta musta Heikki vaikuttaa ns. huonoitsetuntoiselta tutkijatyypiltä. Siis tyypiltä, joka on ns. fiksu, mutta itsetunto+sosiaaliset taidot ovat aika kehnot. Tuolloin sitten saattaa muodostaa itselleen sellaisen muita ylenkatsovan ja tuomitsevan defenssin.)
Eikö kellään ole mitään tietoa tutun tutun tuttujen kautta, miten tässä lopulta käy?
Sini ja Vesa - voivat toimia. Yllättäen Miina ja Heikki vaikuttavat lupaavimmilta, Miina on kyllä todellä ymmärtäväinen ihminen. Olisin halunnut kyllä nähdä, millainen Heikin reaktio oli kun sai tietää Miinan ammatista.
Mielestäni kaikki parit ovat söpöjä ja fiksuja, mahdollisuudet onnistua. Tuntuvat myös yrittävän tosissaan. Enemmän yhteiskunnassamme toivoisin ymmärrystä Heikin kaltaisille introverteille. Jos ei ole ulospäin suuntautuva, ei pidettäisi heti outona, vaan tutustuttaisiin. He voivat olla monesti viisaita, hauskoja ja luotettavia kumppaneita. Pointsit Miinalle.
Mielipiteitä omaan silmään käyvistä ulkoisista asioisa (ei siis merkitystä):
- tatskat ovat rouvilla aika hallitsevia
- ripsien pidennykset aikuisilla naisilla höhlän näköiset muutoin kuin juhlissa
- kauniille vaaleille suominaisille musta väri on liian kova myös pukeutumisen alaosissa