Millainen mies haluaa parisuhteen jossa ei riidellä?
Enkä nyt puhu jatkuvasta päivittäisestä riitelystä, vaan muutama kerta vuodessakin on liikaa.
Kommentit (195)
Ottaako päähän, kun avauksesi riitelytilanteesta poistuvasta miehestä ei kerännytkään myötäsukaisia kommentteja?
En tiedä, mutta itse olisin tuollainen miehenä.
En siedä mitään "riitelyä", pidän sitä keskenkasvuisena ja huomion hakuna, huonon kasvatuksen merkkinä.
Kuka haluaa parisuhteen, jossa riidellään??
n
Sopua arvostava. En minäkään pitkään jotain drama-queenia katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa parisuhteen, jossa riidellään??
n
Varmaan epävakaa nainen, ja mieheksi narsisti.
Molemmat nauttivat.
ei kenenkään oikeestaa tarvii riidellä
Jolla on ongelma aggression tunteen kanssa: joko tukahduttaa sen tai ei pysty hillitsemään sitä. Parisuhteessa on hyvä olla kaksi erillistä ihmistä, jotka eivät ole kaikesta samaa mieltä.
Jos riitely tarkoittaa lyömistä, erolla uhkailua tai toisen haukkumista, ymmärrän tuon toiveen.
Eli aina pitää olla asioista samaa mieltä? Entä kun ei ollakaan? Se on riitelyä. En usko, että tuollaisia suhteita on edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Jolla on ongelma aggression tunteen kanssa: joko tukahduttaa sen tai ei pysty hillitsemään sitä. Parisuhteessa on hyvä olla kaksi erillistä ihmistä, jotka eivät ole kaikesta samaa mieltä.
Jos riitely tarkoittaa lyömistä, erolla uhkailua tai toisen haukkumista, ymmärrän tuon toiveen.
Ei eri mieltä oleminen ole "riitelyä", silloin ollaan vaan eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Eli aina pitää olla asioista samaa mieltä? Entä kun ei ollakaan? Se on riitelyä. En usko, että tuollaisia suhteita on edes olemassa.
En ole itse riidellyt koskaan parisuhteessa, ja olen melkein kaikesta eri mieltä kuin mieheni.
Jos se haluaakin, että asioista keskustellaan, eikä riideltäisi.
Jos ei ole koskaan riitoja tai erimielisyyksistä, niin jompikumpi joustaa liikaa ja antaa periksi omissa tarpeissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse riidellyt koskaan parisuhteessa, ja olen melkein kaikesta eri mieltä kuin mieheni.
No, mä taas lasken erimielisyydet riitelyksi. Riitely tarkoittaa eri ihmisille eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa olla erimieltä riitelemättä? Minkäläiseksi pöhköpääksi sinut on kasvatettu? Sinäkö nostat aina heti kierroksia kun et ole samaa mieltä jonkun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Itselleni ainakin rakentava keskustelu erimielisyyksistä on ihan eri asia kuin riitely.
On naisia joiden mielestä suhteessa on jotain mätää, jollei joskus riidellä. Vaikkei olisi aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä taas lasken erimielisyydet riitelyksi. Riitely tarkoittaa eri ihmisille eri asioita.
Käytä sanakirjaa. Sinun laskemisesi ei ole suomen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa olla erimieltä riitelemättä? Minkäläiseksi pöhköpääksi sinut on kasvatettu? Sinäkö nostat aina heti kierroksia kun et ole samaa mieltä jonkun kanssa?
Itsekin ihmettelen samaa?
Miten te raivopäät kestätte, kun teillä on esim. teini eri mieltä, riitelette senkin kanssa, kunnes se on samaa mieltä (??).
Saanut ehkä entisessä suhteessa tarpeekseen riitelystä.