Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negaaminen iskutekniikkana - ei toimi

Vierailija
02.09.2018 |

En ymmärrä, miksi jotkut miehet ensin nälvii pahasti ulkonäöstä, ja sitten hetken päästä kysyvät josko voitaisiin vaikka olla vähän ”silleen”. Mikä juttu tämä on? Tässä vuoden sisään tuntuu että näitä on tullut, aiemmin ei koskaan. Ja joo, kuulemma jostain pelimiesopuksesta opittu, mutta kun esim. minä en ole kaunis, niin tulee vain paha mieli. Ja vaikka olisikin kaunis nainen, niin kai niillekin tulee paha mieli?

Eivätkö nämä sankarit edes tajua, että ovat loukanneet pahasti? Ja jos ollaan jo tuttuja, niin miksi pitää edes loukata? Ja miksi ihmeessä haluaisin olla jonkun sellaisen kanssa tekemisissä, jonka kanssa tulen surulliseksi? Vaikka olisin alunperin tykännytkin ihmisestä, niin negauksen jälkeen kyllä pyrin vain välttelemään kyseistä tapausta. Ei kai tuollainen voi oikeasti toimia jollekin?

Kommentit (222)

Vierailija
201/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette vaan ihmiset opettele käyttämään sitä googlea? Lisää palikkamallia:

http://www.bestpuatraining.com/negs  

Uskotko oikeasti, että nuo sinun pua asiantuntijat tuntee oikeasti naisia, varsinkaan naisia with model looks.

Itse nimittäin tunnen ja niillä on huonompi itsetunto kuin muilla, ne murehtii tosi paljon ulkonäöstään ja kuulee jatkuvasti työssään mallina miten huonoja, vääränlaisia ja paksuja ne on.

Joten niillä ei todellakaan ole bitch shieldia, joka murretaan murentamalla niiden muutenkin haurasta itsetuntoa.

Olet oikeasti idiootti, jos uskot noihin juttuihin.

Minä taas sanon, että olet triplasti pahempi idiootti kun lyttäät jotain mihin et näytä olevan yhtään sen syvällisemmin edes perehtynyt.

Voin kuitenkin sanoa, että miehen ja naisen välinen sosiaalinen dynamiikka on selitetty noiden pua-teorioiden kanssa pitemmälle kuin missään muualla koskaan ja ihan ennustettaviin syy ja seuraus-suhteisiin asti.

Salli mun nauraa.

Ne miehet, jotka lukevat ja noudattavat jotain pua-teorioita, ovat niin pihalla naisten iskemisestä kuin olla ja voi.

Minulle on ihan sama, mitä 'menetelmää' itse käytät. Ystävällisesti kerroin aiempana, että negaus ei yoimi. Ajattelin auttavani joitain miehiä sillä tiefolla.

Jos välttämättä haluat valitsemallasi tiellä, niin eipä se minulle kuulu. En tosin itse ole sillä lailla iskettävissä todellakaan.

T. Kaunis nainen

No.. en itse ole koskaan erityisemmin tarvinnut, saatika, että olisin koskaan mitenkään harjoitellut noita pua-juttuja. Muutama kaveri kyllä on, ihan hyvällä menestyksellä myös, vaikka lähtökohdat eivät olleet kaikkein lupaavimmat.

Olenpahan vain nähnyt niiden teoroiden pitävän paikkansa ja aika pitkälti selittävän kaiken mitä tapahtuu miehen ja naisen välillä. Huomaan usein helpohkosti tilanteiden potentiaalin, kehityksen ja luultavimman lopputuleman. Sekä osaan myös analysoida tapahtuneet virheet. Ei se mitään super-rakettitiedettä sinällään ole, onpahan vain viihdyttävää lajitietoutta.

On näissäkin toki vaaransa ja ansakuoppansakin, joilla voi vasta-alkaja pitkäksikin aikaa sekoittaa pahasti oman päänsä. Common sense kun ei itsessään tule meille mitenkään lajiominaisuutena.

Sinä luultavasti et edes tiedä oikeita syitä siihen millä ominaisuuksilla tai miten joku on lopulta oikeastaan sinut iskenyt, mitä luultavimmin vain myöhemmin ideralisoit- tai demonisoit - sattuneen.

Ja historia toistaa itseään.

Vierailija
202/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko oikeasti, että nuo sinun pua asiantuntijat tuntee oikeasti naisia, varsinkaan naisia with model looks.

Itse nimittäin tunnen ja niillä on huonompi itsetunto kuin muilla, ne murehtii tosi paljon ulkonäöstään ja kuulee jatkuvasti työssään mallina miten huonoja, vääränlaisia ja paksuja ne on.

Joten niillä ei todellakaan ole bitch shieldia, joka murretaan murentamalla niiden muutenkin haurasta itsetuntoa.

Minä taas sanon, että olet triplasti pahempi idiootti kun lyttäät jotain mihin et näytä olevan yhtään sen syvällisemmin edes perehtynyt.

Voin kuitenkin sanoa, että miehen ja naisen välinen sosiaalinen dynamiikka on selitetty noiden pua-teorioiden kanssa pitemmälle kuin missään muualla koskaan ja ihan ennustettaviin syy ja seuraus-suhteisiin asti.

Salli mun nauraa.

Ne miehet, jotka lukevat ja noudattavat jotain pua-teorioita, ovat niin pihalla naisten iskemisestä kuin olla ja voi.

Minulle on ihan sama, mitä 'menetelmää' itse käytät. Ystävällisesti kerroin aiempana, että negaus ei yoimi. Ajattelin auttavani joitain miehiä sillä tiefolla.

Jos välttämättä haluat valitsemallasi tiellä, niin eipä se minulle kuulu. En tosin itse ole sillä lailla iskettävissä todellakaan.

T. Kaunis nainen

No.. en itse ole koskaan erityisemmin tarvinnut, saatika, että olisin koskaan mitenkään harjoitellut noita pua-juttuja. Muutama kaveri kyllä on, ihan hyvällä menestyksellä myös, vaikka lähtökohdat eivät olleet kaikkein lupaavimmat.

Olenpahan vain nähnyt niiden teoroiden pitävän paikkansa ja aika pitkälti selittävän kaiken mitä tapahtuu miehen ja naisen välillä. Huomaan usein helpohkosti tilanteiden potentiaalin, kehityksen ja luultavimman lopputuleman. Sekä osaan myös analysoida tapahtuneet virheet. Ei se mitään super-rakettitiedettä sinällään ole, onpahan vain viihdyttävää lajitietoutta.

On näissäkin toki vaaransa ja ansakuoppansakin, joilla voi vasta-alkaja pitkäksikin aikaa sekoittaa pahasti oman päänsä. Common sense kun ei itsessään tule meille mitenkään lajiominaisuutena.

Sinä luultavasti et edes tiedä oikeita syitä siihen millä ominaisuuksilla tai miten joku on lopulta oikeastaan sinut iskenyt, mitä luultavimmin vain myöhemmin ideralisoit- tai demonisoit - sattuneen.

Voin kertoa, miten mieheni iski minut.

Näin hänet baaritiskillä, ajattelin että onpa komea mies ja menim ehdottamaan hänelle yhden yön suhdetta. Mies kieltäytyi ja sanoi, että haluaisi kanssani mieluummim vakavan pitkän suhteen ja ettei halua pilata sitä känniseksillä liian aikaisin. Omin ihan että oho. Mies soitti seuraavana päivänä ja pyysi treffeille. Siellä treffeillä sanoi kauniiksi ja lli kohtelias kuin mikä. Sille tielle jäin.

T. Kaunis nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salli mun nauraa.

T. Kaunis nainen

Näin hänet baaritiskillä, ajattelin että onpa komea mies ja menim ehdottamaan hänelle yhden yön suhdetta. Mies kieltäytyi ja sanoi, että haluaisi kanssani mieluummim vakavan pitkän suhteen ja ettei halua pilata sitä känniseksillä liian aikaisin. Omin ihan että oho. Mies soitti seuraavana päivänä ja pyysi treffeille. Siellä treffeillä sanoi kauniiksi ja lli kohtelias kuin mikä. Sille tielle jäin.

T. Kaunis nainen

Onneksi olkoon, vilpittömästi. Annan tuon verrattain vähäisen määrän informaatiota upota alitajuntaani ja palaan mahdollisesti asiaan myöhemmin mikäli pinnalle kuplii jotain huomionarvoista. 

Vierailija
204/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppaan mukaan noita pitäis käyttää kauniisiin naisiin.

Itse kyllä sikailen jos on joku ylimielinen nirppanokka. (Ja suomessa useasti niihin törmää). Mutta se on ihan luonnollinen reaktio eikä mistään kirjasta luettua.

Ja nainen on nirppanokka kun ei hymyile ja kikata kun sinä astut näköpiiriin.

Jaajaa.. vauva foorumin mukaan nainen ei näköjään voi käyttäytyä huonosti ja miehen pitäisi hymysuin ottaa vastaan tätä huonoa käytöstä (jota ei siis ole) antamatta samalla mitalla takaisin.

Olen aina hyvin asiallinen kunnes tule jotain paskaa. Koska enpähän nyt mikään nössö ole. Enpä ulkomailla ole saanut mitään vittuilua osakseni tällä menetelmällä. Suomessa vaan jostain syystä on olemassa iso joukko naisia ovat niin helvetin typeriä (vai mitälie mt-ongelmia) että luulevat että on ihan okoo vittuilla miehille jotka tulevat ystävällisesti juttelemaan.

Nyt sitten odottelemaan että joku luuserimamma tulee urputtamaan ettei se mun käytös kuitenkaan ole mikään hyvä... 

Vierailija
205/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vaan jostain syystä on olemassa iso joukko naisia ovat niin helvetin typeriä (vai mitälie mt-ongelmia) että luulevat että on ihan okoo vittuilla miehille jotka tulevat ystävällisesti juttelemaan.

Suomessa kaikki, siis ihan kaikki kohtaa tuota, olit sitten nainen, tai mies, vanhus, lapsi jne.

Aina löytyy joku jostakin haluaa nolata ja olla ilkeä, täällä on tosi huonot käytöstavat yleisesti ottaen.

Vierailija
206/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiinnaulitkaa vaan mutta minä myönnän että minuun toimii semmonen lievä naljailunegaus. Ei tietenkään niin että joku tulee kännissä sössöttämään että oletpa ruma l*tka, vaan huumorilla keljuillen flirttailu. Teen sitä itsekin, yleensä toimii. Toisilla ei huumorintaju riitä, mutta parempi että se tulee heti alussa ilmi. N33

Vierailija
207/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että nuorempana tuo meinasi toimia. Joku mies alkoi vain out of nowhere haukkumaan minua ja aloin miettiä että miten voisin miellyttää tuota kusipäätä, niin että "kelpaisin" hänelle.

Onneksi mietin vähän enemmän ja jätin äijän omaan arvoonsa.

Vierailija
208/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiinnaulitkaa vaan mutta minä myönnän että minuun toimii semmonen lievä naljailunegaus. Ei tietenkään niin että joku tulee kännissä sössöttämään että oletpa ruma l*tka, vaan huumorilla keljuillen flirttailu. Teen sitä itsekin, yleensä toimii. Toisilla ei huumorintaju riitä, mutta parempi että se tulee heti alussa ilmi. N33

Taidat kuitenkin sekoittaa harmittoman läpänheiton ja negaamisen.

Vierailija
209/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpoa toimintaa, mutta välillä toimii. Olin pari vuotta sitten kaverin kanssa baarissa, itse olen aika perusmies, kuulun varmaan siihen harmaan massaan :P Kaveri sen sijaan on treenattu, suht komea ja hyvä puhumaan.

Mentiin 2 nuorten naisten pöytään ja juteltiin niitä näitä, kaveri rupesi "negaamaan", ja seurasin tyyliin suu auki mitä kaikkea sen suusta tulee, lähinnä piilovittuilua. Naikkoset lähti vessaan, ja tässä vaiheessa kyselin kaverilta mitä helvettiä se tekee, haluaako se että naiset suuttuu ja lähtee menee? Siihen se totesi, että ei ne lähde mihinkään. Takaisin tulivat, ja istuttiin siinä vielä tunnin verran. Lopputulos oli se että molemmat naiset lähti kaverin matkaan sen kämpille.

Seuraavana päivänä rupesin kyllä miettimään että miten tämä on mahdollista....

Mitähän tämä piilokettuilu mahtaa konkreettisesti olla? Nimittäin mulla on sarkastinen huumorintaju ja voin hyvin lähteä vitsin heittoon mukaan, jos se tehdään pilke silmäkulmassa. Yhden tapauksen muistan, kun eräs nuoren näköinen mies tuli tarjoamaan drinkkiä ja vastasin huumorilla että "sori mutta eikös täällä baarissa ole ikäraja" - ja hän vastasi että "no ei täällä näytä olevan naamarajaakaan". Juttelimme tämän jälkeen kauan ja meillä oli hauska ilta. Tuossa oli tilannetaju kohdallaan, ja koko keskustelu ei ollut pelkkää piikittelyä.

Sen sijaan joku "siinäpä olisi kaunis mekko, jos ei olisi tuota ylipainoa" EI toimisi :D. Ja tosiaan sellaista keskustelua ei edes ole, että lähtisin a) tuntemattoman miehen kämpille b) kolmenkimppaan kaverini kanssa.

Tuo läpänheitto, mitä kuvaat, ei ole negaamista, vaan huumoria.

Negaaminen on sellaista, jonka tarkoitus on pahoittaa toisen mieli. Esim sanoa, että olisit kauniimpi, jos laihduttaisit.

Negaus on mielenvikaisten puuhaa, eikä tietenkään toimi.

Miksi te ihmiset sivu toisensä jälkeen jauhatte pelkkää paskaa? Negaus mitään yksisilmäistä haukkumista ole, eikä ikinä ole ollutkaan vaan nimenomaan sitä pienen vastuksen antamista. Pistetään ihan pieni käytännön palikkamallin esimerkki:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=neg

.

Ketjussa on jo pyydetty konkreettisia esimerkkejä tuosta vastuksen antamisesta. Saisiko niitä kiitos? Ja sellaisia joita täällä Suomessa heitetään. Linkkisi esimerkit eivät olleet kovin negatiivisia ainakaan näin suomalaisittain.

Siinä sitä pelimies negaamista kuitenkin on linkissä, voit omat määritelmäsi tunkea sinne mistä ne olet repinytkin. Sitä voi antaa tuon tyylistä rankempaa tai kevyempää vastusta, riippuu ketä isket ja mikä uppoaa kehenkin ja mistä syystä.

Sinulla on kauniit kynnet ja nenäsi nyrpistyy söpösti kun puhut. Minusta nuo ovat enemmän kohteliaisuuksia kuin negaamista. Minä toteaisin ekaan kommenttiin että kiitos ja kyllä kynteni ovat aidot. Jälkimmäiselle kommentille todennäköisesti naurahtaisin hyväntahtoisesti ja kiittäisin. Ainakaan en ymmärrä mitä ihmeen vastusta tuollainen kellekään antaisi. Mitä ihmettä ne naiset ovat tottuneet miehiltä kuulemaan, jos tällainen on jonkinlaista vastuksen antamista? Ehkä jenkeissä sitten on tapana kehua toisen ulkonäköä niin vuolaasti, että tällaiset kommentit ovat niiden rinnalla negatiivisia, mutta ei Suomessa sellaista kehumisen kulttuuria ole.

Vierailija
210/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

m43

Naisvihalla ei ole tuon asian kanssa tekemistä, vaan kyseessä on tapa yrittää tasoittaa valtasuhteita. Jos naisen oletettu taso on korkeampi kuin miehen, hienovaraisesta negaamisesta voi teoriassa olla hyötyä.

Teoriassa, missä teoriassa? Sosiaalipsykologiassa ja antropologiassa on kyllä ihmisten välistä vuorovaikutusta tutkittu paljon. Edes ihmisapinoiden keskuudessa tällainen ei tehoa. Ei-alfat maksimoivat parittelukumppaneiden saantimahdollisuuden nimenomaan lisäämällä positiivista vuorovaikutusta (esim. sukiminen, 'grooming').

Arkijärjelläkin voi jo päätellä, että mahdollisuudet läpinäkyvän elvistelyn toimimiseen huomattavasti älykkäämpiin kädellisnaaraisiin (ihmisiin) eivät lähtökohtaisesti ole kaksiset. Tämä ei toki tarkoita, etteikö miesuroksen itsevarmuus lisäisi panomahdollisuuksia. Epävarman nössön negailu on kuitenkin päälleliimattu rooli, ei todellista sosiaalista pääomaa, joka ei vähänkään pidemmällä aikavälillä paranna tasavertaisen parisuhteen onnistumismahdollisuuksia. Sen nössön epävarmuus ei ole maagisesti kadonnut minnekään.

Toki toosaa voi irrota negailemalla yhdeksi ellei useammaksikin illaksi paljon paremmin verrattuna siihen, että jää kotiin katkeroitumaan eikä uskalla mennä yhtään minnekään. Eli juu, todistettu on että "negailu" voi hyvinkin tuottaa "tuloksia"!

Siinäpä vastasitkin omiin ihmettelyihisi. Seksin saaminen on erittäin paljon.

Naiset panttaavat seksiä ja miehet sitoutumista. Seksiä saadessaan mies on jo tavallaan saanut sen, mitä nainen eniten suojelee ja se voitto säilyy.

Tää on meille normaali-ihmisille se vieras ajatus, joka tekee teidät palstamiehet niin... No melkein surrealistisiksi hahmoiksi.

Kaikki naisten ja miesten välinen kanssakäyminen on pelkkää kilpailua. Mies "saa voiton" ja lällättelee "voitollaan" naiselle joka "hävisi". Ja sitten ihmetellään, että miksei näin ihana ja kiltti mies kelpaa.

Vierailija
211/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole osallisena nykyisin enää kuin joskus ja erittäin satunnaisesti näissä maailman visvasyylää tihkuvissa kullikaruselleissa, enemmän melkein etoo nykymeno. Hieno emäntä löytyy jos on löytyäkseen.

Osaatko edes lukea? 

Mennyt vastaajat ja vastaukset sekaisin, pahoittelen. Mutta jos kerran olet kokenut näissä hommissa niin varmastikin olet huomannut, että sellaisen pienen vastuksen antaminen tasokkaalle naiselle on monesti - ei ehkä aina - tarpeen. Siinä pitää olla sellainen ota tai jätä-asenne mukana, vaikkei mitään pientä piikkiä minnekään väliin laittaisikaan (koska sitä ei aina tarvita), mutta tarpeen vaatiessa sellainen pitää uskaltaa laittaa - mikä on yksi perussyy mikseivät kiltit pojat pääse puusta pitemmälle.

Vierailija
212/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpoa toimintaa, mutta välillä toimii. Olin pari vuotta sitten kaverin kanssa baarissa, itse olen aika perusmies, kuulun varmaan siihen harmaan massaan :P Kaveri sen sijaan on treenattu, suht komea ja hyvä puhumaan.

Mentiin 2 nuorten naisten pöytään ja juteltiin niitä näitä, kaveri rupesi "negaamaan", ja seurasin tyyliin suu auki mitä kaikkea sen suusta tulee, lähinnä piilovittuilua. Naikkoset lähti vessaan, ja tässä vaiheessa kyselin kaverilta mitä helvettiä se tekee, haluaako se että naiset suuttuu ja lähtee menee? Siihen se totesi, että ei ne lähde mihinkään. Takaisin tulivat, ja istuttiin siinä vielä tunnin verran. Lopputulos oli se että molemmat naiset lähti kaverin matkaan sen kämpille.

Seuraavana päivänä rupesin kyllä miettimään että miten tämä on mahdollista....

Mitähän tämä piilokettuilu mahtaa konkreettisesti olla? Nimittäin mulla on sarkastinen huumorintaju ja voin hyvin lähteä vitsin heittoon mukaan, jos se tehdään pilke silmäkulmassa. Yhden tapauksen muistan, kun eräs nuoren näköinen mies tuli tarjoamaan drinkkiä ja vastasin huumorilla että "sori mutta eikös täällä baarissa ole ikäraja" - ja hän vastasi että "no ei täällä näytä olevan naamarajaakaan". Juttelimme tämän jälkeen kauan ja meillä oli hauska ilta. Tuossa oli tilannetaju kohdallaan, ja koko keskustelu ei ollut pelkkää piikittelyä.

Sen sijaan joku "siinäpä olisi kaunis mekko, jos ei olisi tuota ylipainoa" EI toimisi :D. Ja tosiaan sellaista keskustelua ei edes ole, että lähtisin a) tuntemattoman miehen kämpille b) kolmenkimppaan kaverini kanssa.

Tuo läpänheitto, mitä kuvaat, ei ole negaamista, vaan huumoria.

Negaaminen on sellaista, jonka tarkoitus on pahoittaa toisen mieli. Esim sanoa, että olisit kauniimpi, jos laihduttaisit.

Negaus on mielenvikaisten puuhaa, eikä tietenkään toimi.

Miksi te ihmiset sivu toisensä jälkeen jauhatte pelkkää paskaa? Negaus mitään yksisilmäistä haukkumista ole, eikä ikinä ole ollutkaan vaan nimenomaan sitä pienen vastuksen antamista. Pistetään ihan pieni käytännön palikkamallin esimerkki:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=neg

.

Ketjussa on jo pyydetty konkreettisia esimerkkejä tuosta vastuksen antamisesta. Saisiko niitä kiitos? Ja sellaisia joita täällä Suomessa heitetään. Linkkisi esimerkit eivät olleet kovin negatiivisia ainakaan näin suomalaisittain.

Siinä sitä pelimies negaamista kuitenkin on linkissä, voit omat määritelmäsi tunkea sinne mistä ne olet repinytkin. Sitä voi antaa tuon tyylistä rankempaa tai kevyempää vastusta, riippuu ketä isket ja mikä uppoaa kehenkin ja mistä syystä.

Sinulla on kauniit kynnet ja nenäsi nyrpistyy söpösti kun puhut. Minusta nuo ovat enemmän kohteliaisuuksia kuin negaamista. Minä toteaisin ekaan kommenttiin että kiitos ja kyllä kynteni ovat aidot. Jälkimmäiselle kommentille todennäköisesti naurahtaisin hyväntahtoisesti ja kiittäisin. Ainakaan en ymmärrä mitä ihmeen vastusta tuollainen kellekään antaisi. Mitä ihmettä ne naiset ovat tottuneet miehiltä kuulemaan, jos tällainen on jonkinlaista vastuksen antamista? Ehkä jenkeissä sitten on tapana kehua toisen ulkonäköä niin vuolaasti, että tällaiset kommentit ovat niiden rinnalla negatiivisia, mutta ei Suomessa sellaista kehumisen kulttuuria ole.

Edelleenkään en ole oikeastaan kiinnostunut eikä pahemmin lie kysekään siitä millaisia ovat SINUN määritelmäsi negaamisesta. Olen jo kaksi(2) selittävää linkkiä laittanut, lue ne uudestaan.

Vierailija
213/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukseni negaajasta oli tosi outo. Kaikkea muuta kuin kiehtova ja lähinnä vaan rasittava tapaus. Näin se puheli:

Hitto mitkä silmät, noi on oltava piilarit! Ja toi hiusväri on niin magee, ei voi olla aito! Sitäpaitsi sä oot laitattanu tissit ja huuletkin! No myönnä nyt, ettei mikään sussa oo aitoo!

Umm... Ihan oli ja on aitoa kaikki, aika keskiverto suomalainen nainen olen ulkonäöltäni. Ei toiminut kyllä tuollainen fittuilu yhtään.

Vierailija
214/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naisten ja miesten välinen kanssakäyminen on pelkkää kilpailua. Mies "saa voiton" ja lällättelee "voitollaan" naiselle joka "hävisi". Ja sitten ihmetellään, että miksei näin ihana ja kiltti mies kelpaa.

Niin siis kuka ajattelee noin? Ainakaan minun sosiaalisissa ympyröissäni kennelläkään ei ajatuksenjuoksu kulje tuolla tavalla. Kuulostaa aivan vieraalta. t. Mies

Vierailija
215/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis kuka ajattelee noin? Ainakaan minun sosiaalisissa ympyröissäni kennelläkään ei ajatuksenjuoksu kulje tuolla tavalla. Kuulostaa aivan vieraalta. t. Mies

Sinä et siis ilmeisesti olekaan tällainen tarinoiden ja vauvapalstan kiltti mies, vaan ihan normaali, tavallinen ihminen. Hyvä niin.

Vierailija
216/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vaan jostain syystä on olemassa iso joukko naisia ovat niin helvetin typeriä (vai mitälie mt-ongelmia) että luulevat että on ihan okoo vittuilla miehille jotka tulevat ystävällisesti juttelemaan.

Suomessa kaikki, siis ihan kaikki kohtaa tuota, olit sitten nainen, tai mies, vanhus, lapsi jne.

Aina löytyy joku jostakin haluaa nolata ja olla ilkeä, täällä on tosi huonot käytöstavat yleisesti ottaen.

Niinpä kai se on, ainakin tän ketjun viestejä lukien. Alapeukuista päätellen mammojen oikeellisuustaju ei kuitenkaan riitä myöntämään sitä että miehillä olisi joku oikeus vittuilla ja sikailla takaisin jos nainen aloittaa sen pelin. Koska näköjään mies on aina se sika vaikkei mitään väärää olisi tehnytkään.

Vierailija
217/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä kai se on, ainakin tän ketjun viestejä lukien. Alapeukuista päätellen mammojen oikeellisuustaju ei kuitenkaan riitä myöntämään sitä että miehillä olisi joku oikeus vittuilla ja sikailla takaisin jos nainen aloittaa sen pelin. Koska näköjään mies on aina se sika vaikkei mitään väärää olisi tehnytkään.

Jos mies tulee negaamaan ja nainen antaa samalla mitalla takaisin, kuka on se sika? Jos mies tulee negaamaan ja nainen ei vastaa, kuka on se sika? Onko negaajamiehellä aina oikeus vittuilla naiselle, miksi näin?

Vierailija
218/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salli mun nauraa.

T. Kaunis nainen

T. Kaunis nainen

Ystäväni avioliitto alkoi myös noin! Eli ystäväni olisi halunnut miehen kanssa vaan nopeaa hauskanpitoa, mutta miespä halusi mielummin että nähdään selvinpäin ja tutustutaan kunnolla. 

Vierailija
219/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika monille miehille yllätys, että myös moni nainen haluaa seksiä. Liittyi siihen parisuhde tai ei. Minulle kelpaisi pelkkä seksisuhde vaikka heti, jos voisin olla 100% varma että mies kohtelee minua hyvin ja kunnioittavasti. Tietysti mieluiten ottaisin ihan vaan parisuhteen, mutta parisuhteeseen en kyllä ala mistään muusta syystä kuin molemminpuoleisesta rakastumiesta. Nyt sinkkuna seksittömyys tympii todella paljon, mutta olen aivan liian ujo harrastamaan yhdenillanjuttuja, ja ainahan se ensimmäinen kerta uuden ihmisen kanssa on vähän hakemista. Vakiseura toimisi tältäkin kannalta hyvin. 

Vierailija
220/222 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi