Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negaaminen iskutekniikkana - ei toimi

Vierailija
02.09.2018 |

En ymmärrä, miksi jotkut miehet ensin nälvii pahasti ulkonäöstä, ja sitten hetken päästä kysyvät josko voitaisiin vaikka olla vähän ”silleen”. Mikä juttu tämä on? Tässä vuoden sisään tuntuu että näitä on tullut, aiemmin ei koskaan. Ja joo, kuulemma jostain pelimiesopuksesta opittu, mutta kun esim. minä en ole kaunis, niin tulee vain paha mieli. Ja vaikka olisikin kaunis nainen, niin kai niillekin tulee paha mieli?

Eivätkö nämä sankarit edes tajua, että ovat loukanneet pahasti? Ja jos ollaan jo tuttuja, niin miksi pitää edes loukata? Ja miksi ihmeessä haluaisin olla jonkun sellaisen kanssa tekemisissä, jonka kanssa tulen surulliseksi? Vaikka olisin alunperin tykännytkin ihmisestä, niin negauksen jälkeen kyllä pyrin vain välttelemään kyseistä tapausta. Ei kai tuollainen voi oikeasti toimia jollekin?

Kommentit (222)

Vierailija
141/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Game (suom. Pelimies) ilmestyi 2005 ja tuo "negaaminen" on siitä tunnetuin iskutekniikka, vaikka myös eniten väärinymmärretty. Tarkoitus ei ole tosissaan vittuilla naiselle tyyliin "oot ruma", vaan kyse on leikkimielisestä kuittailusta (suom. flirttailu) jota harrastaa niin miehet kuin naiset. Tietenkään tällaista ei pidä tehdä jollekin ujolle epävarmalle naiselle, vaan toimii paremmin jos nainen on tottunut miesten lähestymisiin ja kyllästynyt niihin "onko sun vanhemmat simpukoita kun oot tommonen helmi" -tason lipeviin kehuihin.

Hemm. Olen nainen ja äiti, jolla on teini-ikäinen poika. Älykäs poika päätteli, että äiti on nainen, joka tietää jotain naisten suhtautumisesta miehiin. Poika kysyi:" Miten naisten kanssa kannattaa jutella?"

Vastasin, että kannattaa jutella ihan niin kuin miespuolisille kavereillekin. Jos kumpaakin kiinnostaa, niin homma etenee omalla painollaan.

Joo-o, pitääpä seuraavalla kertaa kertoa jostain autoremontista kun vaihdoin kytkimen. Varma menestys.

Oletko autistinen?

Ihmiset yleensä yrittää puhua jostakin, josta se toinen voisi mahdollisesti olla kiinnostunut. 

Vai haluatko, että joku nainen aloittaa keskustelun sun kanssa siitä miten hyvä sen shu uemuran ripsientaivutin on, ajattelisitko sen naisen olevan ihan normaali.

Tuo tarkoitti poikansa esim. keskustelua jonkun tytön kanssa vaikka pelaamisesta yms. mistä se tyttökin voisi olla kiinnostunut.

Siis mitä sä selität? Sähän kumoat juuri sen ohjeen että puhua samoista asioista kuin kavereille.

Tottakai pitää puhua mistä se nainenkin kiinnostuisi, mutta jos mä puhun niinku kavereille niin monellako naisella kiinnostaa edes sen vertaa? Ei yhdelläkään.

Tietysti on olemassa miehiä, jotka kykenevät juttelemaan keskenään vain autonrassauksesta ja p*llusta. Sellaisen kanssa ei kovin moni nainen varmaankaan kiinnostu keskustelemaan - korkeintaan saattaa kelvata yhden illan huviksi, jos nainen sattuu sellaista etsimään.

Pitkäaikaisempaa seuraa saavat miehet, jotka osaavat moottoriremontin lisäksi jutella esim. päivän uutisista, ajankohtaisista tapahtumista tieteen, taiteen ja viihteen saralla jne. Ellet keksi muuta puhuttavaa kuin autoremonttisi, jätä toki suosiolla naiset rauhaan ja keskity niihin autoihin.

Minähän olen jo sanonutkin, että olen niin tylsää seuraa ettei naisilla kiinnosta senkään takia. Taide ja viihdemaku kohtaa hyvin harvan naisen kanssa, käytännössä ei yhdenkään. Suurinosa tuntuu pitävän tuollaisesta vain elämää tasoisesta viihteestä jota en voi sietää. Eli olet kyllä ihan oikeassa.

Ongelmasi ei siis olekaan se, etteivät naiset ole kiinnostuneita samoista asioista kuin sinä, vaan se, että sinä et voi sietää muita kuin omia kiinnostuksen kohteitasi. 

Meillä ei mieheni kanssa todellakaan musiikki-, elokuva- tai kirjallisuusmaku kohtaa, mutta emme koe sitä ongelmaksi. Kuulokkeet on keksitty ja keikoilla, elokuvissa ja teatterissa voi käydä kavereidenkin kanssa.

Mutta jos tuollaisen asettaa kynnyskysymykseksi tutustumisessa, niin et voi naisia syyttää jos on hiljaista deittirintamalla.

Et tainnut lukea mitä kirjoitin? Kun nimenomaan tuntuu että naiset ei ole valmiita joustamaan kyllä yhtään näissä. Minähän kirjotin, että mulle on ihan ok ettei mieltymykset kohtaa esim musiikin osalta.

Muutaman naisen kanssa keskustellessa kun on selvinnyt esim. minne festareille on ollut menossa niin tinderissä tapahtuu mätsin poisto seuraavaksi.

Sinänsä metkaa. Kun tarkemmin ajattelee, minulla ja miehelläni ei ole juuri mitään yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Meillä on samanlaiset taustat ja olimme opiskelutovereita aikoinaan. Tutustumisvaiheessa ei juuri harrastuksia tullut vertailtua vaan keskityttiin siihen intiimiin kanssakäymiseen.

Näin se oli minullakin 12v kestänyt suhde joka päättyi. Nykyään tuntuu, että ei enää riitä, ajat muuttuu.

Että jos 35-vuotiaalla naisella olisi profiilissa että fanitan poikabändejä ja Spice Girlsiä?

Vierailija
142/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi ainakaan muhun, kuka idiootti keksiny tommosii :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan suomalaiset miehet osaavat kyllä hurmata ilman amerikkalaisen miehen keksimiä poppakonstejakin. Ja he tekevät sen hyvin, en ole ikinä kohdannut törkeää lähentelyä. Kömpelöä kylläkin, mutta se on useimmiten söpöä ja paljon mieluisampaa kuin peilin edessä harjoitellut metodit.

Kehuvat myös kauniiksi selvin päin, viimeksikin kun olin töissä perjantaina. Baarissa käyn ehkä kerran kahdessa vuodessa.

Minua on pidetty hyvänä tuntemattomien miesten toimesta mm avaamalla ovi, tekemällä tietä väkijoukossa, ojentamalla kukkasia, suutelemalla kättä, pyydetty kahville, lenkille, tennistä pelaamaan, salille, konserttiin, aveciksi tilaisuuteen, taidenäyttelyyn.. tunnenpa itseni nyt varsinaiseksi prinsessaksi! Ihanat, suomalaiset miehet.

Olen nyt viidettä vuotta yhdessä tuon lenkille pyytäneen kanssa.

Vanhat ja kauniit käytöstavat kunniaan, niistä jää hyvä mieli kaikille eikä väärinkäsityksiä synny.

Vierailija
144/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä että jonnen oikea luonne paljastuu heti, eikä vasta myöhemmin. Eli jatkakaa ihmeessä.

Vierailija
145/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

m43

Naisvihalla ei ole tuon asian kanssa tekemistä, vaan kyseessä on tapa yrittää tasoittaa valtasuhteita. Jos naisen oletettu taso on korkeampi kuin miehen, hienovaraisesta negaamisesta voi teoriassa olla hyötyä.

Teoriassa, missä teoriassa? Sosiaalipsykologiassa ja antropologiassa on kyllä ihmisten välistä vuorovaikutusta tutkittu paljon. Edes ihmisapinoiden keskuudessa tällainen ei tehoa. Ei-alfat maksimoivat parittelukumppaneiden saantimahdollisuuden nimenomaan lisäämällä positiivista vuorovaikutusta (esim. sukiminen, 'grooming').

Arkijärjelläkin voi jo päätellä, että mahdollisuudet läpinäkyvän elvistelyn toimimiseen huomattavasti älykkäämpiin kädellisnaaraisiin (ihmisiin) eivät lähtökohtaisesti ole kaksiset. Tämä ei toki tarkoita, etteikö miesuroksen itsevarmuus lisäisi panomahdollisuuksia. Epävarman nössön negailu on kuitenkin päälleliimattu rooli, ei todellista sosiaalista pääomaa, joka ei vähänkään pidemmällä aikavälillä paranna tasavertaisen parisuhteen onnistumismahdollisuuksia. Sen nössön epävarmuus ei ole maagisesti kadonnut minnekään.

Toki toosaa voi irrota negailemalla yhdeksi ellei useammaksikin illaksi paljon paremmin verrattuna siihen, että jää kotiin katkeroitumaan eikä uskalla mennä yhtään minnekään. Eli juu, todistettu on että "negailu" voi hyvinkin tuottaa "tuloksia"!

Siinäpä vastasitkin omiin ihmettelyihisi. Seksin saaminen on erittäin paljon.

Naiset panttaavat seksiä ja miehet sitoutumista. Seksiä saadessaan mies on jo tavallaan saanut sen, mitä nainen eniten suojelee ja se voitto säilyy.

Kyllä mahtaisit yllättyä kun pääsisit oikeasti jonkun naisen pään sisään toteamaan, että naiset haluavat seksiä. 

Nää "teoriat" on kyllä niin camp-huumoria. ;_; ja :D

Vierailija
146/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tuota miehille. Jostain oudosta syystä he eivät arvosta tilannetta.

Vierailija
147/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yrittää vain olla röyhkeitä ja itsevarmoja, sellaisista miehistä te naiset tykkäätte. Ei kilttiherrasmies kelpaa.

148/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Game (suom. Pelimies) ilmestyi 2005 ja tuo "negaaminen" on siitä tunnetuin iskutekniikka, vaikka myös eniten väärinymmärretty. Tarkoitus ei ole tosissaan vittuilla naiselle tyyliin "oot ruma", vaan kyse on leikkimielisestä kuittailusta (suom. flirttailu) jota harrastaa niin miehet kuin naiset. Tietenkään tällaista ei pidä tehdä jollekin ujolle epävarmalle naiselle, vaan toimii paremmin jos nainen on tottunut miesten lähestymisiin ja kyllästynyt niihin "onko sun vanhemmat simpukoita kun oot tommonen helmi" -tason lipeviin kehuihin.

Hemm. Olen nainen ja äiti, jolla on teini-ikäinen poika. Älykäs poika päätteli, että äiti on nainen, joka tietää jotain naisten suhtautumisesta miehiin. Poika kysyi:" Miten naisten kanssa kannattaa jutella?"

Vastasin, että kannattaa jutella ihan niin kuin miespuolisille kavereillekin. Jos kumpaakin kiinnostaa, niin homma etenee omalla painollaan.

Joo-o, pitääpä seuraavalla kertaa kertoa jostain autoremontista kun vaihdoin kytkimen. Varma menestys.

Oletko autistinen?

Ihmiset yleensä yrittää puhua jostakin, josta se toinen voisi mahdollisesti olla kiinnostunut. 

Vai haluatko, että joku nainen aloittaa keskustelun sun kanssa siitä miten hyvä sen shu uemuran ripsientaivutin on, ajattelisitko sen naisen olevan ihan normaali.

Tuo tarkoitti poikansa esim. keskustelua jonkun tytön kanssa vaikka pelaamisesta yms. mistä se tyttökin voisi olla kiinnostunut.

Siis mitä sä selität? Sähän kumoat juuri sen ohjeen että puhua samoista asioista kuin kavereille.

Tottakai pitää puhua mistä se nainenkin kiinnostuisi, mutta jos mä puhun niinku kavereille niin monellako naisella kiinnostaa edes sen vertaa? Ei yhdelläkään.

Tietysti on olemassa miehiä, jotka kykenevät juttelemaan keskenään vain autonrassauksesta ja p*llusta. Sellaisen kanssa ei kovin moni nainen varmaankaan kiinnostu keskustelemaan - korkeintaan saattaa kelvata yhden illan huviksi, jos nainen sattuu sellaista etsimään.

Pitkäaikaisempaa seuraa saavat miehet, jotka osaavat moottoriremontin lisäksi jutella esim. päivän uutisista, ajankohtaisista tapahtumista tieteen, taiteen ja viihteen saralla jne. Ellet keksi muuta puhuttavaa kuin autoremonttisi, jätä toki suosiolla naiset rauhaan ja keskity niihin autoihin.

Minähän olen jo sanonutkin, että olen niin tylsää seuraa ettei naisilla kiinnosta senkään takia. Taide ja viihdemaku kohtaa hyvin harvan naisen kanssa, käytännössä ei yhdenkään. Suurinosa tuntuu pitävän tuollaisesta vain elämää tasoisesta viihteestä jota en voi sietää. Eli olet kyllä ihan oikeassa.

Ongelmasi ei siis olekaan se, etteivät naiset ole kiinnostuneita samoista asioista kuin sinä, vaan se, että sinä et voi sietää muita kuin omia kiinnostuksen kohteitasi. 

Meillä ei mieheni kanssa todellakaan musiikki-, elokuva- tai kirjallisuusmaku kohtaa, mutta emme koe sitä ongelmaksi. Kuulokkeet on keksitty ja keikoilla, elokuvissa ja teatterissa voi käydä kavereidenkin kanssa.

Mutta jos tuollaisen asettaa kynnyskysymykseksi tutustumisessa, niin et voi naisia syyttää jos on hiljaista deittirintamalla.

Et tainnut lukea mitä kirjoitin? Kun nimenomaan tuntuu että naiset ei ole valmiita joustamaan kyllä yhtään näissä. Minähän kirjotin, että mulle on ihan ok ettei mieltymykset kohtaa esim musiikin osalta.

Muutaman naisen kanssa keskustellessa kun on selvinnyt esim. minne festareille on ollut menossa niin tinderissä tapahtuu mätsin poisto seuraavaksi.

Sinänsä metkaa. Kun tarkemmin ajattelee, minulla ja miehelläni ei ole juuri mitään yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Meillä on samanlaiset taustat ja olimme opiskelutovereita aikoinaan. Tutustumisvaiheessa ei juuri harrastuksia tullut vertailtua vaan keskityttiin siihen intiimiin kanssakäymiseen.

Näin se oli minullakin 12v kestänyt suhde joka päättyi. Nykyään tuntuu, että ei enää riitä, ajat muuttuu.

Mutta sinä et?

Se nyt on ihan sama mitä minä tähän ketjuun vastaan ne väännetään kuitenkin joksikin muuksi mitä kirjoitan.

Jos laitan tähän, että maapallo on pyöreä niin varmasti seuraavassa viestissä joku sanoo mun väittäneen maapalloa litteäksi.

Vierailija
149/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yrittää vain olla röyhkeitä ja itsevarmoja, sellaisista miehistä te naiset tykkäätte. Ei kilttiherrasmies kelpaa.

Ovatko nuo ikuiset ja yhdyssanoja turmelevat kilttimiesväännökset suosikkikirjailijanne Laasasen teksteistä?

MIKSI joku mies hokee olevansa kiltti - ja samaan aikaan haukkuu päivästä toiseen naisia palstalla?

Vierailija
150/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän tuon negailun idean

....hmmm.

Kauniina naisena saan lähes aina miesten päät kääntymään. Mies joka ei ole huomaavinaan tai on tylyn oloinen, poikkeaa huomattavasti muista. Se voi olla kiinnostavaa..

Baarissa ollessa tullaan heittämään niitä perusfraaseja. Mies joka on sopivasti sarkastinen, uppoaa kyllä meikäläiseen. Negailu pitää tehdä tyylillä ja tilanteen mukaan.

Vierailija
151/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te ole kilttejä ettekä herrasmiehiä vaan passiivis-agressiivisia misogyynejä.

Itsellä on ollut sellainen perusnegatiivinen asenne aloitteentekijöitä kohtaan. Herkemmät tajuaa jo häipyä pelkästä katseesta, sitkeämmille käytän sarkastista huumoria. Haaviin tarttui yksi, joka ei sitä pelästynyt vaan sanaili takaisin. Yhdessä ollaan edelleen.

Vierailija
152/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuo ikuiset ja yhdyssanoja turmelevat kilttimiesväännökset suosikkikirjailijanne Laasasen teksteistä?

MIKSI joku mies hokee olevansa kiltti - ja samaan aikaan haukkuu päivästä toiseen naisia palstalla?

Pershäiriö sairaudentunnotonta laatua.

Vierailija
153/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä että jonnen oikea luonne paljastuu heti, eikä vasta myöhemmin. Eli jatkakaa ihmeessä.

Voi olla myös opittua. Joku linkitti tänne pua-videon ja olihan se surkeaa katsottavaa. Koska naisen rooli oli olla siinä jallitettava lihapala.

Vierailija
154/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-settiä.

Vierailija
155/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki esittaminen paistaa lapi,mua,naurattaa miehet jotka aggressiivisina luker jtn pelimiesoppaita

Vierailija
156/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen parille tindermatchille sanonut hetken keskustelun jälkeen ihan suoraan, että en tiedä, mistä sait sen kuvan, että negaaminen iskutekniikkana toimii, kun ei se toimi. 

Vierailija
157/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urpoa toimintaa, mutta välillä toimii. Olin pari vuotta sitten kaverin kanssa baarissa, itse olen aika perusmies, kuulun varmaan siihen harmaan massaan :P Kaveri sen sijaan on treenattu, suht komea ja hyvä puhumaan.

Mentiin 2 nuorten naisten pöytään ja juteltiin niitä näitä, kaveri rupesi "negaamaan", ja seurasin tyyliin suu auki mitä kaikkea sen suusta tulee, lähinnä piilovittuilua. Naikkoset lähti vessaan, ja tässä vaiheessa kyselin kaverilta mitä helvettiä se tekee, haluaako se että naiset suuttuu ja lähtee menee? Siihen se totesi, että ei ne lähde mihinkään. Takaisin tulivat, ja istuttiin siinä vielä tunnin verran. Lopputulos oli se että molemmat naiset lähti kaverin matkaan sen kämpille.

Seuraavana päivänä rupesin kyllä miettimään että miten tämä on mahdollista....

Mitähän tämä piilokettuilu mahtaa konkreettisesti olla? Nimittäin mulla on sarkastinen huumorintaju ja voin hyvin lähteä vitsin heittoon mukaan, jos se tehdään pilke silmäkulmassa. Yhden tapauksen muistan, kun eräs nuoren näköinen mies tuli tarjoamaan drinkkiä ja vastasin huumorilla että "sori mutta eikös täällä baarissa ole ikäraja" - ja hän vastasi että "no ei täällä näytä olevan naamarajaakaan". Juttelimme tämän jälkeen kauan ja meillä oli hauska ilta. Tuossa oli tilannetaju kohdallaan, ja koko keskustelu ei ollut pelkkää piikittelyä.

Sen sijaan joku "siinäpä olisi kaunis mekko, jos ei olisi tuota ylipainoa" EI toimisi :D. Ja tosiaan sellaista keskustelua ei edes ole, että lähtisin a) tuntemattoman miehen kämpille b) kolmenkimppaan kaverini kanssa.

Vierailija
158/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpoa toimintaa, mutta välillä toimii. Olin pari vuotta sitten kaverin kanssa baarissa, itse olen aika perusmies, kuulun varmaan siihen harmaan massaan :P Kaveri sen sijaan on treenattu, suht komea ja hyvä puhumaan.

Mentiin 2 nuorten naisten pöytään ja juteltiin niitä näitä, kaveri rupesi "negaamaan", ja seurasin tyyliin suu auki mitä kaikkea sen suusta tulee, lähinnä piilovittuilua. Naikkoset lähti vessaan, ja tässä vaiheessa kyselin kaverilta mitä helvettiä se tekee, haluaako se että naiset suuttuu ja lähtee menee? Siihen se totesi, että ei ne lähde mihinkään. Takaisin tulivat, ja istuttiin siinä vielä tunnin verran. Lopputulos oli se että molemmat naiset lähti kaverin matkaan sen kämpille.

Mitähän tämä piilokettuilu mahtaa konkreettisesti olla? Nimittäin mulla on sarkastinen huumorintaju ja voin hyvin lähteä vitsin heittoon mukaan, jos se tehdään pilke silmäkulmassa. Yhden tapauksen muistan, kun eräs nuoren näköinen mies tuli tarjoamaan drinkkiä ja vastasin huumorilla että "sori mutta eikös täällä baarissa ole ikäraja" - ja hän vastasi että "no ei täällä näytä olevan naamarajaakaan". Juttelimme tämän jälkeen kauan ja meillä oli hauska ilta. Tuossa oli tilannetaju kohdallaan, ja koko keskustelu ei ollut pelkkää piikittelyä.

Sen sijaan joku "siinäpä olisi kaunis mekko, jos ei olisi tuota ylipainoa" EI toimisi :D. Ja tosiaan sellaista keskustelua ei edes ole, että lähtisin a) tuntemattoman miehen kämpille b) kolmenkimppaan kaverini kanssa.

Tuo läpänheitto, mitä kuvaat, ei ole negaamista, vaan huumoria.

Negaaminen on sellaista, jonka tarkoitus on pahoittaa toisen mieli. Esim sanoa, että olisit kauniimpi, jos laihduttaisit.

Negaus on mielenvikaisten puuhaa, eikä tietenkään toimi.

Vierailija
159/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä tarkoitin, tietty sarkasmi toimii. ;)

T.156

Vierailija
160/222 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko autistinen?

Millä tavalla sinä sitten kaverillesi juttelet, jos et naiselle voisi samalla tavalla jutella, olettaen siis että keskustelunaihe kiinnostaa molempia?

Niin tarkoitin tuolla, että naisia ei ne asiat kiinnosta. Ei ainakaan ole vastaan vielä tullut.

No mistä te sitten puhutte? Ette mistään muusta kuin autorempasta vai?

Niistäkin kun autoja sattuu moni kaveripiirissä harrastamaan, musiikista, keikoista, yms. Mutta siis pointti oli se että 98% naisista ei ole noista kiinnostunut.

Puhutte musiikista ja keikoista. Oletan nyt, että käytte keikoilla, joista puhutte. Eikö siellä keikoilla ole naisia joita kaiketi kiinnostaisi keikat ja musiikki? Ja vieläpä se samantyyppinen musiikki kuin mikä sinuakin, kun kerran molemmat olette samalla keikalla?

Mua on varmaan kaikkein eniten tuntemattomat miehet lähestyneet keikoilla ja festareilla ja ovat ihan luontevasti alkaneet juttelemaan siitä keikasta tai muuten festarin annista ja tunnelmasta. Baareissakin on usein soittolistalla eniten tiettyjen tyylilajien musiikkia, joka on yksi syy miksi ihmiset valitsevat juuri sen baarin. Silloinkin voi minusta hyvin lähestyä toista avaamalla keskustelu baarin musiikista.

Joo varmasti näin niillä pop/räp yms. musiikkifestareilla ja keikoilla.

Raskaamman metallin keikoilla naisia on 100 miestä kohden yksi ja nekin on varattuja. Yleensä vielä pitävät pitkähiuksisista miehistä. Olen käynyt niin monella keikalla, että tiedän mistä puhun.

No tää nyt on ihan paskaa. Just kattelin kahdeksan death metal/grindcore/trash-bändien keikat, enkä todellakaan ollut ainoa nainen, ehkä 40/60 olis oikea suhdeluku.

Siellä muuten oli yks mies, joka tuli vittuilemaan jotain mun ulkonäöstä, varmaan sama tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi