Negaaminen iskutekniikkana - ei toimi
En ymmärrä, miksi jotkut miehet ensin nälvii pahasti ulkonäöstä, ja sitten hetken päästä kysyvät josko voitaisiin vaikka olla vähän ”silleen”. Mikä juttu tämä on? Tässä vuoden sisään tuntuu että näitä on tullut, aiemmin ei koskaan. Ja joo, kuulemma jostain pelimiesopuksesta opittu, mutta kun esim. minä en ole kaunis, niin tulee vain paha mieli. Ja vaikka olisikin kaunis nainen, niin kai niillekin tulee paha mieli?
Eivätkö nämä sankarit edes tajua, että ovat loukanneet pahasti? Ja jos ollaan jo tuttuja, niin miksi pitää edes loukata? Ja miksi ihmeessä haluaisin olla jonkun sellaisen kanssa tekemisissä, jonka kanssa tulen surulliseksi? Vaikka olisin alunperin tykännytkin ihmisestä, niin negauksen jälkeen kyllä pyrin vain välttelemään kyseistä tapausta. Ei kai tuollainen voi oikeasti toimia jollekin?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ihmiset sivu toisensä jälkeen jauhatte pelkkää paskaa? Negaus mitään yksisilmäistä haukkumista ole, eikä ikinä ole ollutkaan vaan nimenomaan sitä pienen vastuksen antamista. Pistetään ihan pieni käytännön palikkamallin esimerkki:
Negaaminen on nimenomaan haukkumista.
Esim. klassisia esimerkkejä -
-Kenkäsi eivät sovi vaatteiden kanssa (tosi törkeää ja paskamaista käytöstä suomessa)
-Näytät joltakin naurettavalta hahmolta (ihan mikä vain typerän näköinen piirretty hahmo esim. taas törkeää)
-Onko sinulla hiusjatkeet, piilarit, tekoripset jne. (tuo on jo niin törkeää, että lyöminen on varmaan monilla lähellä)
-Tuolla älyllä on ihan hyvä, että olet kaunis (???!!!)
-Vielä yksi juoma ja pystyisin harkitsemaan sinua (!!!)
Siis ihan kammottavaa käytöstä ja tarkoituksena on sen naisen sosiaalisen itsetunnon laskeminen, suomalaisilla on muutenkin melkolailla jo valmiiksi todella huono itsetunto riippumatta ulkonäöstä, joten siitä vaan kommentoimaan toisia tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpoa toimintaa, mutta välillä toimii. Olin pari vuotta sitten kaverin kanssa baarissa, itse olen aika perusmies, kuulun varmaan siihen harmaan massaan :P Kaveri sen sijaan on treenattu, suht komea ja hyvä puhumaan.
Mentiin 2 nuorten naisten pöytään ja juteltiin niitä näitä, kaveri rupesi "negaamaan", ja seurasin tyyliin suu auki mitä kaikkea sen suusta tulee, lähinnä piilovittuilua. Naikkoset lähti vessaan, ja tässä vaiheessa kyselin kaverilta mitä helvettiä se tekee, haluaako se että naiset suuttuu ja lähtee menee? Siihen se totesi, että ei ne lähde mihinkään. Takaisin tulivat, ja istuttiin siinä vielä tunnin verran. Lopputulos oli se että molemmat naiset lähti kaverin matkaan sen kämpille.
Seuraavana päivänä rupesin kyllä miettimään että miten tämä on mahdollista....
Mitähän tämä piilokettuilu mahtaa konkreettisesti olla? Nimittäin mulla on sarkastinen huumorintaju ja voin hyvin lähteä vitsin heittoon mukaan, jos se tehdään pilke silmäkulmassa. Yhden tapauksen muistan, kun eräs nuoren näköinen mies tuli tarjoamaan drinkkiä ja vastasin huumorilla että "sori mutta eikös täällä baarissa ole ikäraja" - ja hän vastasi että "no ei täällä näytä olevan naamarajaakaan". Juttelimme tämän jälkeen kauan ja meillä oli hauska ilta. Tuossa oli tilannetaju kohdallaan, ja koko keskustelu ei ollut pelkkää piikittelyä.
Sen sijaan joku "siinäpä olisi kaunis mekko, jos ei olisi tuota ylipainoa" EI toimisi :D. Ja tosiaan sellaista keskustelua ei edes ole, että lähtisin a) tuntemattoman miehen kämpille b) kolmenkimppaan kaverini kanssa.
Tuo läpänheitto, mitä kuvaat, ei ole negaamista, vaan huumoria.
Negaaminen on sellaista, jonka tarkoitus on pahoittaa toisen mieli. Esim sanoa, että olisit kauniimpi, jos laihduttaisit.
Negaus on mielenvikaisten puuhaa, eikä tietenkään toimi.Miksi te ihmiset sivu toisensä jälkeen jauhatte pelkkää paskaa? Negaus mitään yksisilmäistä haukkumista ole, eikä ikinä ole ollutkaan vaan nimenomaan sitä pienen vastuksen antamista. Pistetään ihan pieni käytännön palikkamallin esimerkki:
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=neg
.
Ketjussa on jo pyydetty konkreettisia esimerkkejä tuosta vastuksen antamisesta. Saisiko niitä kiitos? Ja sellaisia joita täällä Suomessa heitetään. Linkkisi esimerkit eivät olleet kovin negatiivisia ainakaan näin suomalaisittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpoa toimintaa, mutta välillä toimii. Olin pari vuotta sitten kaverin kanssa baarissa, itse olen aika perusmies, kuulun varmaan siihen harmaan massaan :P Kaveri sen sijaan on treenattu, suht komea ja hyvä puhumaan.
Mentiin 2 nuorten naisten pöytään ja juteltiin niitä näitä, kaveri rupesi "negaamaan", ja seurasin tyyliin suu auki mitä kaikkea sen suusta tulee, lähinnä piilovittuilua. Naikkoset lähti vessaan, ja tässä vaiheessa kyselin kaverilta mitä helvettiä se tekee, haluaako se että naiset suuttuu ja lähtee menee? Siihen se totesi, että ei ne lähde mihinkään. Takaisin tulivat, ja istuttiin siinä vielä tunnin verran. Lopputulos oli se että molemmat naiset lähti kaverin matkaan sen kämpille.
Mitähän tämä piilokettuilu mahtaa konkreettisesti olla? Nimittäin mulla on sarkastinen huumorintaju ja voin hyvin lähteä vitsin heittoon mukaan, jos se tehdään pilke silmäkulmassa. Yhden tapauksen muistan, kun eräs nuoren näköinen mies tuli tarjoamaan drinkkiä ja vastasin huumorilla että "sori mutta eikös täällä baarissa ole ikäraja" - ja hän vastasi että "no ei täällä näytä olevan naamarajaakaan". Juttelimme tämän jälkeen kauan ja meillä oli hauska ilta. Tuossa oli tilannetaju kohdallaan, ja koko keskustelu ei ollut pelkkää piikittelyä.
Sen sijaan joku "siinäpä olisi kaunis mekko, jos ei olisi tuota ylipainoa" EI toimisi :D. Ja tosiaan sellaista keskustelua ei edes ole, että lähtisin a) tuntemattoman miehen kämpille b) kolmenkimppaan kaverini kanssa.
Negaaminen on sellaista, jonka tarkoitus on pahoittaa toisen mieli. Esim sanoa, että olisit kauniimpi, jos laihduttaisit.
Negaus on mielenvikaisten puuhaa, eikä tietenkään toimi.Miksi te ihmiset sivu toisensä jälkeen jauhatte pelkkää paskaa? Negaus mitään yksisilmäistä haukkumista ole, eikä ikinä ole ollutkaan vaan nimenomaan sitä pienen vastuksen antamista. Pistetään ihan pieni käytännön palikkamallin esimerkki:
Ymmärrämme negaamisen sisällön aivan hyvin. Olemme tässä yrittäneet kertoa, että se ei toimi.
Esim itse olin kuolettavan ihastunut mieheen, joka hymyili mulle aina iloisesti, hänellä oli kiva ystävällinen tuike silmässä. Olisin voinut panna sen kanssa milloin vain se olisi ehdottanut, kävin niin kiumana.
Sitten se mies alkoi negaamaan ja esitti, ettei ollut kiinnostunut. Minä kylmenin täysin, en kertakaikkiaan enää kokenut sitä haluttavana. Haluan sellaista miestä, joka haluaa minua. Juuri se tunne, että joku on ihan kuumana minuun saa minutkin kuumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negaaminen tarkoittaa oikeaoppisesti suoritettuna lähinnä sitä "vastuksen" antamista naiselle. Toimii kyllä. Kiltit miehethän tunnetusti ovat liian nöyriä ja epätoivoisia sellaiseen kommunikaatioon, siksi naisetkaan eivät tykkää.
Tämä varmaan toimii jos mies ja nainen tuntevat toisensa jotenkin ja ovat jossakin samassa yhteisössä.
En ole lukenut opusta, mutta ainoa järki ajatuksessa on jos tuo tosiaan tarkoittaa rohkeutta esittää erilaisia mielipiteitä.
Vänkääminen ja negan väkisin lykkääminen keskusteluun taas vaikuttaa lapselliselta.Täysin järjetöntä tuo on tuntemattomiin sillä on täydellisen epärealistista kuvitella vaikka raskaan viikon jälkeen naisen innostuvan miehestä joka arvostelee ja haukkuu häntä. Tämä siis jos nainen on vaikka mennyt rentoutumaan jonnekin.
Ihminen tuo fiiliksen muuassaan. Se tarttuu tehokkaasti ja pätevä pleijeri ottaa sinut maailmaansa ja pitää sinut siinä kiinnostuneena.
Minut? Nyt taisi mennä kyllä eniten pieleen. Olen vanha nainen. On kyllä yksi kehäraakki vanhus yrittänyt, mutta ei toiminut. Vanhuus ei tuohon potaskaan uskoville tuo viisautta.
Eli joillekin lienee loppuun asti tärkeää mölytä ja mellastaa ja samaa naisten väheksyntää harrastaa.Joten minua tuskin tavoittelet. Mutta nuoret missitkin ovat nykymaailmassa niin taakoutettuja, että tuskinpa ovat mitenkään hemmotteluun tottuneita.
:D Mutta mitä olen näin vierestä seurannut kun muutama ikääntynyt vanha naistenmies yhä ajoittain vievät nuorempia leidejä, niin kyllä siinä pitää OSATA hoitaa homma kotiin.
Olet kova poika seuramaan vierestä ;)
Oletko se sama, jolle sekä miehet että naiset tulevat aina avautumaan panoistaan?
Tuskinpa vain olen "Se" sama kun en tiedä mistä tai kenestä kirjoitat. Kova poika seuraamaan ja tekemään, kyllä. Monenmoista odottamatonta olen nähnyt, tehnyt ja todistanut tapahtuvan. Tällä hetkellä kiinnostavin asia mitä olen alkanut pikku hiljaa seurailemaan on se teidän "normaalien" ihmisten jonkinlaisessa positiivisessä psykoosissa uinuminen. Sepä onkin ollut melkoinen pähkinä toistaiseksi.
Negaaminen toimii naisiin jotka on isä lapsena hylännyt. Heillä on sydämessään se iskän kokoinen aukko ja sellainen emotionaalisesti etäinen ja välinpitämätön mies herättää sen saman lapsuuden kaiherruksen mikä isukkia kaipaavalla pikkutytöllä oli. Kaikenlainen romanttinen lässytys ja kehut sen sijaan on heistä luotaantyöntäviä, koska ovat merkki epätoivoisesta miehestä. Alapeukutelkaa miten paljon tykkäätte, mutta näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrämme negaamisen sisällön aivan hyvin. Olemme tässä yrittäneet kertoa, että se ei toimi.
Esim itse olin kuolettavan ihastunut mieheen, joka hymyili mulle aina iloisesti, hänellä oli kiva ystävällinen tuike silmässä. Olisin voinut panna sen kanssa milloin vain se olisi ehdottanut, kävin niin kiumana.
Sitten se mies alkoi negaamaan ja esitti, ettei ollut kiinnostunut. Minä kylmenin täysin, en kertakaikkiaan enää kokenut sitä haluttavana. Haluan sellaista miestä, joka haluaa minua. Juuri se tunne, että joku on ihan kuumana minuun saa minutkin kuumaksi.
Ehkei se ollut lopulta kiinnostunut, kunhan oli vain kohtelias tai tykkäsi paistatella ihailussa? Tai sitten se oli tosipaikan tullen ujo ja muuttui kylmäksi koska tuli sellainen vasta-alkajan jännäkakka housuun? Monelle miehelle nimittäin tulee ja itse asiassa moni ihastunutkin mies käyttäytyy yllättävän jäätävästi siitä syystä ihastustaan kohtaan, paradoksaalisesti. Itsekin olen tämän aloittelijan mokan tehnyt aikoinani monet kerran, suolaten omat saumani :D
Vierailija kirjoitti:
Negaaminen toimii naisiin jotka on isä lapsena hylännyt. Heillä on sydämessään se iskän kokoinen aukko ja sellainen emotionaalisesti etäinen ja välinpitämätön mies herättää sen saman lapsuuden kaiherruksen mikä isukkia kaipaavalla pikkutytöllä oli. Kaikenlainen romanttinen lässytys ja kehut sen sijaan on heistä luotaantyöntäviä, koska ovat merkki epätoivoisesta miehestä. Alapeukutelkaa miten paljon tykkäätte, mutta näin se vaan on.
Aika monella tuo menee toisin päin, eli ei halua enää kokea sitä emotionaalista kylmyyttä, ja pahuutta itseä kohtaan.
terv, kokemusta on ja jäädyn täysin mistään negatiivisesta itseäni kohtaan miesten taholta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ihmiset sivu toisensä jälkeen jauhatte pelkkää paskaa? Negaus mitään yksisilmäistä haukkumista ole, eikä ikinä ole ollutkaan vaan nimenomaan sitä pienen vastuksen antamista. Pistetään ihan pieni käytännön palikkamallin esimerkki:
-Kenkäsi eivät sovi vaatteiden kanssa (tosi törkeää ja paskamaista käytöstä suomessa)
-Näytät joltakin naurettavalta hahmolta (ihan mikä vain typerän näköinen piirretty hahmo esim. taas törkeää)
-Onko sinulla hiusjatkeet, piilarit, tekoripset jne. (tuo on jo niin törkeää, että lyöminen on varmaan monilla lähellä)
Siis ihan kammottavaa käytöstä ja tarkoituksena on sen naisen sosiaalisen itsetunnon laskeminen, suomalaisilla on muutenkin melkolailla jo valmiiksi todella huono itsetunto riippumatta ulkonäöstä, joten siitä vaan kommentoimaan toisia tuolla tavalla.
Miksette vaan ihmiset opettele käyttämään sitä googlea? Lisää palikkamallia:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ylivaativa marttyyriäiti ja etäinen isä. Minut hurmataan nimenomaan ystävyydellä, kohteliaisuudella ja lämmöllä. Jos joku saa minut tuntemaan seurassaan erityisen ihanaksi niin se on menoa sitten.
Kannattaisi noudattaa tässäkin Jeesuksen neuvoa: Kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.
Miehen kannattaa tehdä ajatusleikki ja miettiä, miten seksikästä se on, jos nainen alkaa negata häntä, vai olisiko kuitenkin kivempi, jos nainen juttelee ystävällisesti ja ihaillen.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko oikeasti, että nuo sinun pua asiantuntijat tuntee oikeasti naisia, varsinkaan naisia with model looks.
Itse nimittäin tunnen ja niillä on huonompi itsetunto kuin muilla, ne murehtii tosi paljon ulkonäöstään ja kuulee jatkuvasti työssään mallina miten huonoja, vääränlaisia ja paksuja ne on.
Joten niillä ei todellakaan ole bitch shieldia, joka murretaan murentamalla niiden muutenkin haurasta itsetuntoa.
Olet oikeasti idiootti, jos uskot noihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku välttänyt ettei ole.... Negaaja voi näin saada naisen, mutta saa samalla läjän komplekseja.
Vierailija kirjoitti:
Joo näitä negaamalla ilman jääneitä oli jo 90-luvulla.
Juotko usein teetä kun on tollaset silmäpussit, hahhahhaa
Onpas siinä tytöllä mahtava alavatsa
On tullut nautittua paljon lämmintä kotiruokaa
No niin siinäpä on selkäläskit
Hienot suihinottolihakset
Ei ole kaikki tulleet mulle (silmäpussit ja "lämmin kotiruoka" kyllä), mutta kun olen jonkun kaverin kanssa ollut liikenteessä, niin kaikki nuo olen omin korvin kuullut. Eikä jää tuohon, mutta nuo jäivät jostain syystä parhaiten mieleen.
Urpot poikaset ehkä on niin epävarmoja, että mielellään sabotoivat itse mahdollisuutensa jo heti kättelyssä.
Juttelin minua pitkään jahdanneen miehen kanssa ja hän ilmoitti, etten kelpaa hänelle, koska olen liian vanha ja liian lihava. Hän yritti minua myöhemminkin useita kertoja, mutta hänen inhottavat sanansa kummittelivat mielessäni, joten meistä ei koskaan tullut paria.
Harmi, hän oli fiksu ja kiinnostava mies, jolta puuttui kotikasvatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko oikeasti, että nuo sinun pua asiantuntijat tuntee oikeasti naisia, varsinkaan naisia with model looks.
Itse nimittäin tunnen ja niillä on huonompi itsetunto kuin muilla, ne murehtii tosi paljon ulkonäöstään ja kuulee jatkuvasti työssään mallina miten huonoja, vääränlaisia ja paksuja ne on.
Joten niillä ei todellakaan ole bitch shieldia, joka murretaan murentamalla niiden muutenkin haurasta itsetuntoa.
Minä taas sanon, että olet triplasti pahempi idiootti kun lyttäät jotain mihin et näytä olevan yhtään sen syvällisemmin edes perehtynyt.
Voin kuitenkin sanoa, että miehen ja naisen välinen sosiaalinen dynamiikka on selitetty noiden pua-teorioiden kanssa pitemmälle kuin missään muualla koskaan ja ihan ennustettaviin syy ja seuraus-suhteisiin asti.
Tuossa linkissä oli muutama esimerkki negaamisesta.
Hienot kynnet, ovatko ne aidot?
Me emme tulisi toimeen, olemme liian samanlaisia.
Harmi ettet ole brunetti. Pidän lomaa blondeista.
Tapauskohtaisia, joillekin loukkaaviakin mutta näitä kaiketi kuuluukin käyttää harkiten. Toisaalta menevät huumoristakin joissain tilanteissa.
Itse en usko, että pelimiehet opettaisivat erityisesti haukkumaan ketään. Aika turhalta ja vaikealta menetelmältä negaaminen vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas sanon, että olet triplasti pahempi idiootti kun lyttäät jotain mihin et näytä olevan yhtään sen syvällisemmin edes perehtynyt.
Voin kuitenkin sanoa, että miehen ja naisen välinen sosiaalinen dynamiikka on selitetty noiden pua-teorioiden kanssa pitemmälle kuin missään muualla koskaan ja ihan ennustettaviin syy ja seuraus-suhteisiin asti.
Salli mun nauraa.
Ne miehet, jotka lukevat ja noudattavat jotain pua-teorioita, ovat niin pihalla naisten iskemisestä kuin olla ja voi.
Minulle on ihan sama, mitä 'menetelmää' itse käytät. Ystävällisesti kerroin aiempana, että negaus ei yoimi. Ajattelin auttavani joitain miehiä sillä tiefolla.
Jos välttämättä haluat valitsemallasi tiellä, niin eipä se minulle kuulu. En tosin itse ole sillä lailla iskettävissä todellakaan.
T. Kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun niitä luvattuja syy ja seuraussuhteitahan ei tuon porukan piirissä ikinä tavata. Jampat on miehestään pariutumisen asiantuntijoita ja heillä on kaikki tieto aiheesta mutta naista ei saa ei sitten millään. Onko mitään muuta lajia jossa kovimpaan ääneen on neuvomassa ne jotka ei osaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun niitä luvattuja syy ja seuraussuhteitahan ei tuon porukan piirissä ikinä tavata. Jampat on miehestään pariutumisen asiantuntijoita ja heillä on kaikki tieto aiheesta mutta naista ei saa ei sitten millään. Onko mitään muuta lajia jossa kovimpaan ääneen on neuvomassa ne jotka ei osaa yhtään.
Hyvä esimerkki puaguru rooshv, joka ei tee mitään muuta kuin itkee miksi ei saa naista, että tosi pitkälle pääsee noilla tekniikoilla.
We hunted the mammothista (laittaa hakuun roosh) voi lukea sen vinkumista siitä, kun se ei vaan saa naista, ja se on tosiaan yksi ykkös"asiantuntija" puan suhteen, ja myy jopa kirjoja ja kursseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista dorka.
Ihan vain tiedoksi, että olen seurannut yli kymmenen vuotta miten puasta tuli red---pill, ja siitä eteenpäin sekopäitä tuli lisää mukaan mg---tow, inc---elit jne. Olin yksi ekoja lukijoita return of the kingsissakin. Tiedän varmasti paremmin teidän kul-likarus-sellit yms. kuin sinä.