Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isonenäinen nainen, onko mitään mahdollisuuksia löytää parisuhde?

Vierailija
02.09.2018 |

Nenä on muuten siro mutta pitkä. Tulee pinokkiomainen olo kun katsoo omaa peilikuvaa. Onko nenäni syynä siihen miksi miehet ei kiinnostu?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos :-) Olen miettinyt jo nenäleikkaukseen menemistä mutta se olisi jo vähän isompi operaatio.

Ap

Mitä? :D selitätkö millä tavalla se on ”isompi operaatio”? Lol, siksikö koska se on ”leikkaus”? :D

Siis eikö nenäleikkaus ole iso operaatio? Olen luullut että on.

Onhan se. Tuo lollottelija varmaan on joku pissis joka on leikellyt koko naamansa uusiksi.

Vierailija
22/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Dianallakin pitkä nenä, eikä hänen ulkonäköään ole kauheasti koskaan kommentoitu rumaksi. Luin joskus, että kampaustyylillä voi vaikuttaa kokonaisvaikutukseen ja esim. juuri Dianalla oli sellainen hiustyyli, että se peitti tuota ongelmaansa, jos se nyt onglma oli.

On totta, että jos hiukset ovat tiukasti taakse vedettyinä, niin "tuulenhalkojan" osuus korostuu.

Toiseksi. Silmälasit  häivyttävät pitkän nenän efektin. Eli jos tämmöinen tilanne, niin suosittelen laseja piilareiden sijasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isonenäinen täälläkin, hei! Itse olen kuullut paljonkin ikävää kommenttia tuulenhalkojastani, mutta aina naisilta. Yksikään mies ei ole sitä kommentoinut (kehdannut kommentoida?), mutta naisilta olen saanut kuulla kyllä, kuinka kamala se on ja kuinka minun pitäisi mennä kauneusleikkaukseen. Parisuhdetta se ei ole estänyt, ja mitä vanhemmaksi (ja rupsahtaneemmaksi) olen tullut, sitä enemmän olen ollut sinut koko asian kanssa. Jossain vaiheessa jopa mietin sitä kauneusleikkausta, mutta en enää vuosiin. 

Tällä hetkellä stressaan kyllä pienesti sitä, että minkälainen tyttäreni nenästä tulee. Pojallani on hyvin pieni ja sievä nenä, mutta tyttärelläni (tietenkin, kohtalon ivaa) taitaa olla ns. minun nenäni. Yritän kasvattaa hyväitsetuntoisen nuoren naisen, jonka ei koskaan tarvitse miettiä samaa kuin sinä tai minä, mutta voin kasvattaa vain omani. Toivon kovasti, että tyttäreni ei koskaan joudu kuulemaan samoja kommentteja kuin mitä minä olen kuullut, tai edes miettimään samoja juttuja kuin mitä sinä ja minä olemme joutuneet miettimään. 

Vierailija
24/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että vain kuvittelet nenäsi olevan iso. En ole nähnyt sinua, mutta isot nenät ovat harvinaisia varsinkin täällä päin maailmaa. Hyvin monella naisella on liian pieni nenä ja löytävät silti parisuhteen.

Vierailija
25/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikasta voi miehen löytää

Vierailija
26/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan Dianallakin pitkä nenä, eikä hänen ulkonäköään ole kauheasti koskaan kommentoitu rumaksi. Luin joskus, että kampaustyylillä voi vaikuttaa kokonaisvaikutukseen ja esim. juuri Dianalla oli sellainen hiustyyli, että se peitti tuota ongelmaansa, jos se nyt onglma oli.

On totta, että jos hiukset ovat tiukasti taakse vedettyinä, niin "tuulenhalkojan" osuus korostuu.

Toiseksi. Silmälasit  häivyttävät pitkän nenän efektin. Eli jos tämmöinen tilanne, niin suosittelen laseja piilareiden sijasta.

En ole koskaan ajatellut Dianan nenää pitkänä. Minusta vielä normaalin rajoissa, mutta kun tarkemmin katsoo niin oli se kieltämättä melkein pitkä.

Vierailija
27/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet vain sulkeutunut, koet häpeää ja käsityksesi itsenäisyydestäsi on täysin väärä.

Vierailija
28/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin nenäleikkaukseen jos vain rahaa ja uskallusta. Minulla on sellainen lyhyt ja leveä nokka josta näkyy sieraimet :(

Vierailija
29/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nenä naista pahenna. Älä todellakaan mene leikkaukseen, voi tulla pahempi kuin alkuperäinen.

Vierailija
30/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla miehellä on varaa valita valioyksilöä. Iso nenä nyt on kauneisvirheistä harmittomammasta päästä. Oletko ap huomannut, että muillakin kuin täydellisen näköisillä ihmisillä on parisuhteita? Keskity olemaan mukava.

Vierailija
31/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, onhan tautuoiduillakin ihmisillä parisuhteita. Painii kuitenkin rumuudessaan ihan eri luokassa kuin iso nenä.

Vierailija
32/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa olet kovaa valuuttaa

Ranskassa myös, ellei enemmänkin. Ajatelkaapa vaikka Christine Lagardea. Tai Sarkozya, tai Ranskan ministereitä tällä hetkellä, kaikki isonenäisiä, niin miehet kuin naiset.

Vierailija
33/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissaanko tällaista kysyt? Parisuhteessa on jopa ihmisiä, joilla on jokin vamma tai epämuodostuma kasvoissa tai vartalossa. Suurin osa ihmisistä ei ole mitään täydellisiä barbienukkeja, silti heillä on puoliso ja perhe.

Vierailija
34/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista on ihan mitäänsanomattomia ulkoisesti, silti valtaosa seurustelee jossain vaiheessa elämää. Tämä on tilastollinen fakta. Eikö se jo kerro jotain?

Vierailija
35/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se parisuhde löydy kunhan ei vaan ala liian nenäkkäksi. Eikä kaikista asioista kannata ottaa nokkiinsa. Joskus on kyllä hyvä olla ihan omin nokkineenkin.

Vierailija
36/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä varmaan?

Kun näin otsikon, olin kirjoittaa että kyllä jos se minusta riippuu. Jostakin syystä olen nimittäin mieltynyt kyömyneniin. Sinulla taitaa kuitenkin olla toisella tapaa iso.

Vierailija
37/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso ja pitkä nenä = isot häpyhuulet

Vierailija
38/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makujakin on monia. Sama nenä, joka jonkun mielestä on aivan liian iso, voi olla jonkun toisen mielestä juuri sopivan kokoinen. Jos menet nenäleikkaukseen, niin unelmiesi mies voikin olla sitä mieltä että olit kauniimpi ennen leikkausta.

Vierailija
39/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksassa olet kovaa valuuttaa

Ranskassa myös, ellei enemmänkin. Ajatelkaapa vaikka Christine Lagardea. Tai Sarkozya, tai Ranskan ministereitä tällä hetkellä, kaikki isonenäisiä, niin miehet kuin naiset.

Ei tuo Lagardenkaan nenä mikään huomiotaherättävän iso ole.

Vierailija
40/51 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä kiinnostai tietää millaiset tissit on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi