Diili tv-ohjelma
Kommentit (446)
Se on niin kumma kun nainen saa olla tyytyväinen vain tiettyihin ruumiinosiinsa. Tai mielellään on niin neutraali ettei sano mitään. Jos joku tykkää omasta pepusta ja toinen kasvoista niin ei sen pitäisi olla mitenkään eri kuin rinnat. Se että joku kategorisoi sanaa rinnat niiden alkuperän mukaan on jo aika julmaa. Syitä silikoneihin voi olla muitakin kuin saada isot rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin kumma kun nainen saa olla tyytyväinen vain tiettyihin ruumiinosiinsa. Tai mielellään on niin neutraali ettei sano mitään. Jos joku tykkää omasta pepusta ja toinen kasvoista niin ei sen pitäisi olla mitenkään eri kuin rinnat. Se että joku kategorisoi sanaa rinnat niiden alkuperän mukaan on jo aika julmaa. Syitä silikoneihin voi olla muitakin kuin saada isot rinnat.
On se kumma kun mies saa olla tyytyväinen vain tiettyihin ruumiinosiinsa... No mitäs tykkäät kun mies esittelee alakertaansa Instassa seksikkäin kuvin ja kertoo olevansa ylpeä ja tekasee siinä pienen oodin alakerralleen. Mitä oikeasti miettisit siitä miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun mies saa olla tyytyväinen vain tiettyihin ruumiinosiinsa... No mitäs tykkäät kun mies esittelee alakertaansa Instassa seksikkäin kuvin ja kertoo olevansa ylpeä ja tekasee siinä pienen oodin alakerralleen. Mitä oikeasti miettisit siitä miehestä?
Mies minäki oon. Ja miettisin samanlailla kun naisesta, että hieno juttu, hänellä homma toimii :)
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki Sonja tippu. Oli vahvan naisen prototyyppi. Ei antanut kenenkään kukkoilla, mutta oli myös reilu ja tasapuolinen. Varmasti olis ollu vielä paljon annettavaa kisassa.
En taida kattoa enää. Varmaan ne hajuttomat ja mauttomat äijät voittaa pelin.
.....
Sonjan itsensä kirjottama viesti. Eihän sulle voi olla nauramatta vaikka kuinka yritetty. Lähtösi jälkeen ohjelmasta tuli heti parempi ja siedettävämpi. Diili-historian ärsyttävimpiä hahmoja. Minä minä minä.. Hae seuraavaksi jonnekin alastontreffit ohjelmaan sopii paremmin sulle ja sitä voi seurata ilman ääntä. 😄
Laukaan ärsyttävimmästä leuhkasta tuli ohjelman myötä valtakunnan ärsyttävin leuhka. Hienoa verkostoitumista!
Katsoin äsken Katsomosta jo tämän illan jakson. Ihanaa, mun alusta asti ollut suosikki pääsi finaaliin ja toisestakin tykkään 😊
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken Katsomosta jo tämän illan jakson. Ihanaa, mun alusta asti ollut suosikki pääsi finaaliin ja toisestakin tykkään 😊
Joko se loppuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se loppuu :D
Ai siis mikä loppuu? Tämä kausi vai?
Tämän päivän jakso on nro 8/10 ja kaksi viimeistä jaksoa ovat finaalijaksot.
Mielenkiintoinen ratkaisu Hjallikselta. Mutta toivottavasti Lähetysseura saa mahdollisimman paljon hyötyä molemmista kampanjoista.
Outoo ettei Tommilta kysytty tuosta tiputuksesta mitään kun kaikilta muilta Hjallis kysyi.
Fiksua Hjallikselta mennä syömään finalistien kanssa.
Theoo pidin kovana koulutuksen vuoksi alussa, mutta se on finance-asiantuntija, mun toinen ennakkosuosikki toivottavasti voittaa, se on jo siinä Helenan katseessa se kaikki tarvittava.
Helena on melekooseen komia likka.
En tiedä oliko leikattu pois, mut minusta tommin ja helenan suunnitelmasta puuttui se oleellinen: mistä ja miten hankitaan gaalan osallistujat? Millä rahalla, kun 10 000€ menee gaalaan?
Minusta muutenkin koko gaalapröystäily tuntuu huonolle ajatukselle, kun kyseessä on hyväntekeväisyys. En oikein saanut ideasta kiinni, miten tämä gaala sitten auttaa konkreettisesti varainkeruussa?
Sen perusteella mitä jaksossa näytettiin, olisin ehdottomasti julistanut Miisan ja OP:n joukkueen tehtävän voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sen perusteella mitä jaksossa näytettiin, olisin ehdottomasti julistanut Miisan ja OP:n joukkueen tehtävän voittajaksi.
Vaikutti aivan ylivoimaisesti paremmalta ja tuosta jaksosta jäi sellainen vaikutelma, että siitä oli jo etukäteen päätetty tehdä sellainen kaikilla on kivaa ja kaikki on voittajia naminamisepostus. Myötähäpeä oli lähinnä se tunne mikä heräsi kun katsoi sitä Tommin ja Helenan esityksessä ollutta tanssia. Miten se edes liittyi mihinkään. Huvittavin oli se pieni poika siella takana esityksen aikana haukottelemassa ja kuuntelemassa ah niin tunteisiin vetoavaa esitystä lopen kyllästynyt ilme naamallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti aivan ylivoimaisesti paremmalta ja tuosta jaksosta jäi sellainen vaikutelma, että siitä oli jo etukäteen päätetty tehdä sellainen kaikilla on kivaa ja kaikki on voittajia naminamisepostus. Myötähäpeä oli lähinnä se tunne mikä heräsi kun katsoi sitä Tommin ja Helenan esityksessä ollutta tanssia. Miten se edes liittyi mihinkään. Huvittavin oli se pieni poika siella takana esityksen aikana haukottelemassa ja kuuntelemassa ah niin tunteisiin vetoavaa esitystä lopen kyllästynyt ilme naamallaan.
Eihän tässä ollut mitään muuta tarkoitusta kuin saada Helena ja OP finalisteiksi - kivalla ei ollut sen kanssa mitään tekemistä. Jos toinen joukkue olisi voittanut niin häviäjille olisi pitänyt antaa potkut, eikä Hallista kiinnosta palkata paskoja
Ja heittäytyis vielä runolliseksi ja laittais runon alakerrastaan kommenttina.......