Mutsi pelaa aina veikkauksen nettipelejä :(
Siis olen jo aikuinen ihminen. Toisinaan vietä viikonloppuja vanhempieni luona, että olen ihan yötäkin.
Olen huomannut, että mutsi tuntuu pelaavan jatkuvasti näitä veikkauksen nettiarpoja. Hän on aina ollut peliriippuvuuteen taipuvainen. Muistan kun hän pelasi valtavasti 90-luvulla aina näitä hedelmäpelejä. Mutta se oli vaan kauppakäynneillä. Nykyään on netti ja hän pääsee pelaamaan näitä nettiarpoja aina!
Nyt olen "nukkumassa" omassa entisessä huoneessani ja mutsi on jo noin tunnin (!) ajan näpytellyt viereisessä huoneessa tietokoneella. Olen välillä varovasti kurkannut mitä hän tekee ja koko ajan on joku veikkauksen nettiarpa menossa. :(
Oikeesti on kyllä tosi kallis harrastus, koska tiedän että ei noilla peleillä voitolle jää. Veikkaus voittaa aina! Isukki ei mitään sano hänen pelaamisestaan eikä todennäköisesti kukaan muuukaan. Mitä voin tehdä? Tuntuu vaan niin pahalta jos pelaa kaikki rahansa. Tommoisiin koukuttaviin arpoihin saattaa vahingossa upota satoja euroja päivässä.
esim. 100 euroa päivässä:
100€ x 365 päivää= 36500€ Vuodessa! Mutta siis ei varmaan mene sataa euroa päivässä, mutta silti järkyttää tuo rahan meno, jos joka ilta istuu pelaamassa.... :(
Miksi Veikkaus sallii peliriippuvaisille näiden arpojen pelaamisen ilman valvontaa.