Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisille ihmisille toivot pahaa?

Vierailija
01.09.2018 |

Itse inhoan ja kammoksun AC/DC-yhtyeen faneja ja miehiä, jotka juovat siidereitä. Naisista inhoan erityisesti tupakoitsijoita ja niitä, jotka ovat pidempiä tai vanhempia kuin seurustelukumppaninsa/puolisonsa. 95-99-vuotiaista en pidä, mutta jostain syystä 90-94-vuotiaat ja yli 100-vuotiaat ovat mielestäni ihan kelvollisia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä että onko loppujen lopuksii hyviä ja pahooja ihmisiä olemassa.

Jos nyt läähtisiin puolustelemaan niin hyökkäisiit minua vastaan. Et jaksaa ajatellla niin pitkällle koskaa sinuaa on loukattu niin pahastii ja olett menettänyt luottamukseen.

Taii jaksatt ajatella mutta et jakksa luoda merkityssuhteita koska sille ei olee pontta allaaan että motiivoituisiit sille.

Humalassa ei kannata olla somessa, ei edes av-palstalla, rupea tanssimaan tai jotain.

Vierailija
22/26 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotusvastaisille jotka jättävät itsensä ja lapsensa rokottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä lähtökohtaisesti inhoa ketään, ellei käytös tai puheet anna syytä. Sinä annoit kyllä syyn. En silti sinullekaan toivo pahaa, toivon että päähäsi kasvaisi järkeä ja rintaasi edes puolikas sydäntä.

Jaa, ehkä nämä rajakit, polttopullonheittelijät ja muut persut kuitenkin ansaitsisivat joutua pienessä häkissä keskelle palavaa syyrialaiskaupunkia. Josko heille kehittyisi hitunen suhteellisuudentajua? Olisiko mahdollista? Oppiiko tuo sakki edes kantapään kautta mitään?

Musta toi persujen yleistäminen on aika tyhmää. Mä tunnen muutaman ihmisen jotka kannattaa tai on kannattanut perussuomalaisia, eikä ne oo sellaisia stereotyyppejä mitä jotkut kuvittelee.

Yleistäminen on kaikki mihin punaviherpölö pystyy.

Vierailija
24/26 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiilit, raiskaajat ja pettäjät, siinä on ihmiskunnan alhaisimmat saastat.

Sama lista ja tuossa järjestyksessä. Tosin sillä täsmennyksellä, että en toivo pahaa kaikille pedofiliasta sairautena kärsiville, vaan ainoastaan niille jotka toteuttavat sairaita viettejään. Jos joku hakeutuu hoitoon ja pysyy kaukana lapsista, niin ei minulla sellaiselle ole syytä toivoa mitään pahaa.

En minäkään toivo pahaa sairaille ihmisille, paitsi jos tosiaan "toteuttaa itseään", vaikka olisi kuinka sairaudesta johtuvaa.

-Lainaamasi

Vierailija
25/26 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P0liit1koille

Vierailija
26/26 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa mekastajille. Toivon hartaasti, että saavat häädön, päätyvät kodittomiksi eivätkä enää koskaan häiritse yhtäkään naapuria.