Panin kostoksi parhaan kaverin veljeä..
Oltiin viettämässä iltaa mun kaverin kans ja meillä tuli jostain ihan turhaa sanaharkkaa.. oon luonteeltaan vähän äkkipikainen ja lähdin paikalta suutuspäissäni. Menin yhteen baariin ja sieltä bongasin mun kaverin veljen jonka kanssa illan päätteeksi panin vaikken ole siitä edes kiinnostunut, tein sen jotenkin niinku kostona.
No nyt sitte vähän oon morkkistellut ja mietin et saatoin satuttaa muutamaa muutakin ihmistä. Tällä kaverin veljellä on mm. perhe.. en tiedä et kuinka puhun tästä mun kaverin kans ja saadaanko enää välitä kuntoon. Toisaalta haluisin ku se on mun paras kaveri koko elämän ajalta, mut jos se ei tuu yhtään vastaan tän asian kans ni en sitte tiedä.. itse se kans vähän kuitenkin provosoi tähän tilanteeseen ku suuttui niin tyhjästä.
Mitä tehdä? Ainakin hukutan tunteeni tänää viinipullon kans..
Kommentit (21)
No mitäs väliä tolla on. Eihän se sun frendis veljeään pane tai näin ainakin oletan. Mitä kostamista tossa on? Jotenkin fiilis, että sinä olet hölmöin jota sit kuitenkin vedätettiin. Kaverias ei kiinnosta kuitenkaa ja veli sai torttua ja sulle jäi morkkikset.
Eihän naiset voi panna.
Lisäksi aika wt meno.
Kostoksi meet panee jotain. Tyttö, mee puhuu jollekin.
Nyt ei sulla oo kaikki kunnossa.
oletpa kamala ihminen! ett VAHAN pot morkkistemlut vaikka saatoit hajottaa juurk perheen! kasva aikuiseksi
Juo nyt vaan sitä viiniä. Ja huomenna lisää, jos ei auta.
Seuraavaksi kun alat kostamaan, niin voit tulla panemaan minun kanssa. Siis jos olet muodollisesti pätevä siihen hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset voi panna.
Lisäksi aika wt meno.
Voi vaikka strap onilla. Mutta joo, ihan sattumalta löysi kaverinsa veljen baarista. Mua ei ainakaan kiinnosta kenen kanssa mun veli nai. Ei nyt oikein lähde lentoon tämä provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset voi panna.
Lisäksi aika wt meno.
Voi vaikka strap onilla. Mutta joo, ihan sattumalta löysi kaverinsa veljen baarista. Mua ei ainakaan kiinnosta kenen kanssa mun veli nai. Ei nyt oikein lähde lentoon tämä provo.
ihan normaalia tormata tuttuihin pienella paillakunnalla. terkut lohjalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset voi panna.
Lisäksi aika wt meno.
ihan normaalia tormata tuttuihin pienella paillakunnalla. terkut lohjalta
siskoa varmaan kiinnostaa jos kaveri tuhoaa veljen perheen...
No kyllä ksotokso voi panna jos kaverin veli on varattu.. kyllähän se loukaka..en vaan tiedä miks tein niin. Olin jotenkin liian (no humalassa) ärsyyntynyt. Vähän kyllä oon aina salaa ollut kaverin veljestä kiinnostunut, mut vähän sellainen sanaton sopimus ollu ettei sekaannuta toistemme veljiin. En sitte tiiä kuinka yleistä tollanen on muiden kaverusten kesken.
Miten mun edes kannattaisi ottaa tää kaverin kanssa puheeksi? Vai pimitänkö vaan ja yritän sopii sen typerän riidan pelkästään? Pelkään et tää veli avautuu kaverille.. sen vaimolle se tuskin kertoo et siitä en ehkä kanna huolta?! AP
Vierailija kirjoitti:
Missa asut? oletko s?
Ehkä.. kukahan siellä toisessa päässä on? AP
No jos mun veljeä joku panisi (?) mulle kostoksi, niin ei kyllä kiinnostaisi, vaikka veljelläni on parisuhde. Ei kiinnosta muiden asiat. Toki ap:n kaveri voi ajatella eri tavalla.
En nyt ymmärrä tätä kosto argumenttia. Sama se, ketä veli panee oli sillä perhe tai ei. Ja jos veljen vaimo saisi tietää asiasta, niin velihän sen perheen on rikkonut, ei tämä kaveri.
Toisaalta ei kaverille tarvii kaikkia panojaan kertoa, ei edes yhtäkään. Edes bestikselle. Ei vaan kuulu muille.
Nii ehk en kerro sille asiasta.. pakko saada morkkis vaan paremmaksi. AP
Ei kai noin typeriä ihmisiä ole oikeasti olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset voi panna.
Lisäksi aika wt meno.
Gyl se tekovehkeen tarvii että nainen panee. Hurjan kuuloista mutta voishan sitä kokeilla.
0/5