Ärsyttää! Mies valitsee aina nuoren/kauneimman kassaneidin
Vaikka jono olisi pitempikin niin hän valitsee ain sen kassaneidin joka on nuori ja kaunis. Ei vahingossakaan mene vanhemman naisen kassalle. Sitten pitää vielä jutella sen kassaneidin kanssa. Onko tää nyt joku neljänkympin kriisi?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovit siihen mustasukkaisten kumppanien aivotusten ketjuun. Ärsyyntyä nyt kassatytön kauneudesta.
eihän ap siitä ärsyynnykään vaan miehensä käytöksestä suhteessa kassatytön ulkonäköön. Itse olen kohta 40, jos mies pitää kauneimpina itseäni 20 v nuorempia niin kyllähän se vituttaa. Vituttaisi miestäkin jos vaimo menisi vilkuttamaan kaikille nuorille miehille silmää.
Sinäkin sopisit siihen mustisaivoitusketjuun.
Ihan tervettä mustasukkaisuutta. Kokeilkaa vaikka miehiinne, että tykkäävätkö jos alatte tämän seurassa päivittäin flirttailla nuorille miehille.
Ei ole tervettä. Nättejä nuoria on kaikkialla, pitää sulkeutua sisään jos ei kestä heitä nähdä. Kassalla käynti ja pari sanaa ei ole flirttailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovit siihen mustasukkaisten kumppanien aivotusten ketjuun. Ärsyyntyä nyt kassatytön kauneudesta.
eihän ap siitä ärsyynnykään vaan miehensä käytöksestä suhteessa kassatytön ulkonäköön. Itse olen kohta 40, jos mies pitää kauneimpina itseäni 20 v nuorempia niin kyllähän se vituttaa. Vituttaisi miestäkin jos vaimo menisi vilkuttamaan kaikille nuorille miehille silmää.
Jos he ovat kauniimpia, laita itsekin itseäsi nätimmäksi. Jos asia vaivaa. Ei nuoret naiset ole mikään uhka, uhka on teidän välisenne suhteen ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuollainen. Kerran kassa tympääntyi siihen ja sanoi äijälle suoraan että sulla on upea vaimo, huomioi sitä. Äijä vaikeana hieroi ohimokaljuaan.
Pitääkin alkaa käyttäytymään huonosti kaupan kassoille. Ehkä se on sitä mitä haette.
Mun tuttuvamies kertoi tekevänsä noin. Hän on todellakin flirttailevaa tyyppiä muuäissakin tilanteissa. Mietin, miten vaimo sen ottaa, kun mies on melkoinen vilkkusilmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tervettä mustasukkaisuutta. Kokeilkaa vaikka miehiinne, että tykkäävätkö jos alatte tämän seurassa päivittäin flirttailla nuorille miehille.
Ei ole tervettä. Nättejä nuoria on kaikkialla, pitää sulkeutua sisään jos ei kestä heitä nähdä. Kassalla käynti ja pari sanaa ei ole flirttailua.
Facebook-kaveruus aasialaisen kassan kanssa ”muutaman sanan jälkeen” myös täysin normaalia?
On se varmaan aika epämiellyttävää vaimona havaita, että on nainut aidon peräkammarinpojan. Kysymys kuuluu, että saako se mies jotain ja mitä se mahtaa olla, tällaisesta perin arkisesta kohtauksesta kassatyöntekijän kanssa? Toinen mahdollisuus on se, että luulottelet vain.
Olem kaupan kassa. Valitsen asiakkaaksi aina ne nuoret ja komeat miehet, muille huutelem että viereinem kassa, olkaa hyvä.
... tottapuhuen. En kassalla jouda flirttaa yhenkään miehen kanssa, enkö edes lähde jos vaimoke mukana. Olem työssä. Pyrin tekemään sen hyvin ja asiallisesti. Hommassa on jotain vikaa jos miehem pitää pönkittää itsetuntoaan käymällä kaupassa ja naisen jos jostain kauniista kassaneidistä mustis.
Otappa naama pois norsun tavarasta nainen ja hymyile. Vaikka jollekki miehelle. Se ei ole vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebook-kaveruus aasialaisen kassan kanssa ”muutaman sanan jälkeen” myös täysin normaalia?
Mitä kahden ihmisen välinen fb-ystävyys kenellekään kolmannelle osapuolelle kuuluu? Tuo on se syy, miksi oma kaverilistani ei ole julkinen.
Tällä logiikalla mun miesystävä on sitten vissiin homo, kun kummankin meidän mielestä lähikaupan kivoin myyjä on yksi mies, joka ei koskaan heitä hymyilemästä ja saa asiakkaan kuin asiakkaan tuntemaan itsensä kivaksi. Ja kumpikin meistä inhoaa yhtä tiettyä naismyyjää, jolla on aina suu norsun veellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kahden ihmisen välinen fb-ystävyys kenellekään kolmannelle osapuolelle kuuluu? Tuo on se syy, miksi oma kaverilistani ei ole julkinen.
Tai ainakaan enää kun vaimo huomasi 😁
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin teen, mutta ihan vaan työllistämällä tukeakseni mahdollista nuorta opiskelijaa.
Oletko typerä? Ei kassan valinta työllistä ketään vaan saavat tuntipalkan kaikesta huolimatta. Eivät kaikki nuoret sitäpaitsi ole opiskelijoita.
Nuori, kaunis ja kaiken lisäksi vielä vapaakin. Autsista!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin ärsyyntymiseni. Näillä nykyajan kassytytöillähän on lähes kaikilla tekoräpsyttimet ja iltameikki kasvoillaan töissä.
No sittenhän on hyvä', ettei se laittautuminen ole ollut turhaa.
Juuri näin. En ymmärrä miksi moisesta pitää suuttua. Mun puolesta saa mennä mille kassalle haluaa.
Kuulin hiljan naisesta joka on mustasukkainen jos miehensä käy kaupassa, jossa on myyjänä miehen entinen seurustelukumppani...huh huh.