Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää! Mies valitsee aina nuoren/kauneimman kassaneidin

Vierailija
01.09.2018 |

Vaikka jono olisi pitempikin niin hän valitsee ain sen kassaneidin joka on nuori ja kaunis. Ei vahingossakaan mene vanhemman naisen kassalle. Sitten pitää vielä jutella sen kassaneidin kanssa. Onko tää nyt joku neljänkympin kriisi?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kassat ovat todella _komeille_ miehille. Muut menevät mummoille kiltisti.

Vierailija
22/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan tutkittu juttu, että asiakkaat menevät mieluiten nuoren ja nätin naisen kassalle. Turha siitä on herneytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen aina vanhemman naisen kassalle. Pari kertaa on jopa nuori kassa katsonut hölmistyneenä ja ehkä hieman loukkaantuneena kun olen valinnut vanhemman naisen kassan jossa saattaa jopa olla pitempi jono.

Vierailija
24/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että kassoilla harvemmin on nuoria komeita miehiä. Voisit sinäkin valita ap niistä oman kassajonon. Mitäköhän ukkosi tuumaisi siitä?

Vierailija
25/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuollainen. Kerran kassa tympääntyi siihen ja sanoi äijälle suoraan että sulla on upea vaimo, huomioi sitä. Äijä vaikeana hieroi ohimokaljuaan.

Vierailija
26/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mun isä tekee näin aina. Ja mua hävettää ihan helv*tisti olla sen mukana kaupassa!

Monen isä tekee - ei paljoa naurata ja käy kassaa sääliksi.

Vierailija
27/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ärsyyntymiseni. Näillä nykyajan kassytytöillähän on lähes kaikilla tekoräpsyttimet ja iltameikki kasvoillaan töissä. 

Vierailija
28/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole pelkästään viehättävyydestä. Nuoret naiset ovat kassalla myös selvästi nopeampia kuin vanhemmat naiset.

t. M47

Vierailija
29/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, mun isä tekee näin aina. Ja mua hävettää ihan helv*tisti olla sen mukana kaupassa!

Monen isä tekee - ei paljoa naurata ja käy kassaa sääliksi.

Kassaneidillä on oikeus sanoa että olet isäni ikäinen/ruma/tasoton.

Tämän voi ilmaista ihan pelkällä katsella 😁

Vierailija
30/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla taidenäyttelyssä hakeudun mieluiten sen kauneimman teoksen äärelle. Koska se tekee asiakaskokemuksestani esteettisesti täydellisemmän. Aivan sama asia ruokkaupassa. Kuluttajuus on tunnetta.

Vierailija
31/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa yrittää. Onnistuikin kerran. Ei toki siitä hihnalta, mutta kun muikkeli oli munaa hakemassa, niin luotti minuun, vanhaan tuttuun ;-)

Vierailija
32/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että kassoilla harvemmin on nuoria komeita miehiä. Voisit sinäkin valita ap niistä oman kassajonon. Mitäköhän ukkosi tuumaisi siitä?

Meidän prismassa on varmaan kolmasosa tai neljäsosa kassoista miehiä. Vaimo varsinkin välttelee näitä mieskassoja samoin vanhoja tätejä. Vaimokin tykkää mielummin asioida nuoren naisen kassalla.

t. M47

Vierailija
33/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuollainen. Kerran kassa tympääntyi siihen ja sanoi äijälle suoraan että sulla on upea vaimo, huomioi sitä. Äijä vaikeana hieroi ohimokaljuaan.

❤️ Naisvoimaa!

Vierailija
34/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen aina vanhemman naisen kassalle. Pari kertaa on jopa nuori kassa katsonut hölmistyneenä ja ehkä hieman loukkaantuneena kun olen valinnut vanhemman naisen kassan jossa saattaa jopa olla pitempi jono.

Vanhemmat naiset ovat hitaita ja laiskoja, usein jäävät jopa juttelemaan edellisen asiakkaan kanssa.

Vierailija
35/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap koskaan pohtinut omaa minäkuvaasi? Kuulostaa nimittäin hyvin epävarman ja mahdollisesti mustasukkaisen ihmisen ajattelulta.

Melkein kaikkihan sellaisia on, ajoittain tai jatkuvasti. Taidat vaan itse olla täydellinen.

Vierailija
36/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat naiset ovat hitaita ja laiskoja, usein jäävät jopa juttelemaan edellisen asiakkaan kanssa.

Mutta tasoisesi.

Vierailija
37/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovit siihen mustasukkaisten kumppanien aivotusten ketjuun. Ärsyyntyä nyt kassatytön kauneudesta.

eihän ap siitä ärsyynnykään vaan miehensä käytöksestä suhteessa kassatytön ulkonäköön. Itse olen kohta 40, jos mies pitää kauneimpina itseäni 20 v nuorempia niin kyllähän se vituttaa. Vituttaisi miestäkin jos vaimo menisi vilkuttamaan kaikille nuorille miehille silmää.

Onhan se päivänselvä asia että 20 vuotta itseään nuorempi on kauniimpi.

Vai mitä?

Vierailija
38/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee kärvistelee joko latvaroson kourissa tai on ekstratyhmä trolli-poika.

Ja mikä on tämä juttu, että "mies valitsee kassajonon"? Siitä päätellen kallistun trollijonnen kannalle.

Vierailija
39/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi uskalsi tehdä epäasiallisesti käyttäytyvästä kassa"neidistä" valituksen esimiehelle. Noin moukkamainen ja itseriittoinen, asiakasta nolaava näpäyttely ei todellakaan kuulu ammattitaitoisen asiakaspalvelijan käytökseen.

T. Kaupan alan esimies

Vierailija
40/55 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ammattiataidotonta käytöstä. Kassalle ei kuulu minkä jonon asiakas valitsee, puhumattakaan että alkaisi antamaan parisuhdeneuvoja ja varsinkaan että luulee jotain.

Ei pidä luulla kohteliasta käytöstä flirttailuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi