Mitä mieltä olet, kuinka vakavasti itse ottaisit nämä miehen sanat?
Mies, jota arvostan, puhui, että haluaisi 2 lasta, ja kertoi tulevaisuuden suunnitelmistaan.
Sitten hän kysyi, haluaisinko itse lapsia, millä aikataululla, jne.
Hän tietää, että pidän hänestä paljon.
Hänellä tai minulla ei ole lapsia.
Saanko olla onnellinen, että hän pohtii tälläisiä, olisitko itse onnellinen?
Kommentit (5)
Kyllä minunkin mies teki selväksi seurustelun alussa, että haluaa lapsia ja naimisiin. Lisäksi oli selvää, että muutetaan miehen kotipaikkakunnalle. Itselle kumpikaan ei olisi ollut kynnyskysymys.
En kyllä vetäisi mitään johtopäätöksiä tuosta. Saattaisin pohtia itsekin ääneen tommosia ihan " ns yleisellä tasolla" ilman että se liittyisi henkilökohtaisesti keskustelukumppaniin.
Puhun myös miesten kanssa että en tiedä haluanko mutta jos haluan joskus niin ihan vaan miehen takia en itseni tai sen takia että tarvisin seuraa. Lisäksi katsoisin lasten määrän sen perusteella paljonko mies tienaa!
Ihan ok, että puhuu toiveistaan. Muista kuitenkin, että ajatukset ja toiveet voivat muuttua ajan ja kokemuksen myötä.
En ymmärtänyt, puhutko nyt seurustelulppanista, deitistä, työkaverista vai jostain muusta, mutta minun miesystäväni pohti lapsia jo aikas hyvissä ajoin. Vähän kummastelin aluksi, mutta olin sittenkin vain hyvilläni ja otettukin. Oikein fiksua ottaa asia puheeksi jo varhaisessa vaiheessa, varsinkin jos ikää jo on. Kunhan nyt ei ihan ensitreffeillä kuitenkaan. :)
Nyt asumme yhdessä ja suunnittelemme vakavasti lapsiperheen perustamista.