Strippasin eilen miehelleni ja tämä räjähti nauramaan "näytät joltain ankalta kun hytkyt noin"
Kuulemma en osaa persettäni heiluttaa seksikkäästi vaan tulee ankka mieleen.
Kommentit (49)
Mä oon aika rajoittunut ja varmaan vain ahdistuisin, jos mies alkaisi strippaamaan. Ahdistus mulla purkautuu toisinaan nauruna.
No omaan pesään ei kannata kusta!
Omassa päässä voi miettiä mitä vaan mutta kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
Toisen nolaamisella saa vähän seksiä tai ei enää ollenkaan seksiä ja jos olisi pitänyt turvan tukossa niin olisi varmasti saanut kunnon kyydit.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osaa luontevasta ottaa tuollaista eroottista itseilmaisua vastaan kuin naiselta, jota hän ei tunne. Se, että hän tuntee sinut vie tuosta sen mystisen eroottisen viettelyn pois. Miehet on yksinkertaisia.
Tuo on aivan totta. Minä tuntisin myötähäpeää jos vaimoni kokeilisi strippausta, tai pyötä- taikka sylitanssia.
Vierailija kirjoitti:
No omaan pesään ei kannata kusta!
Omassa päässä voi miettiä mitä vaan mutta kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
Toisen nolaamisella saa vähän seksiä tai ei enää ollenkaan seksiä ja jos olisi pitänyt turvan tukossa niin olisi varmasti saanut kunnon kyydit.
Jos mies ei kiihotu näkemästään, niin ei seiso. Get it?
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma en osaa persettäni heiluttaa seksikkäästi vaan tulee ankka mieleen.
Mitä liikkuu ihmisen päässä kun se kirjoittaa tällaista nettiin?
En pysty käsittämään.
Voi taivas. Mieheni tottakai lumoutuu kaikesta, mitä teen eroottisella saralla.
Muuten ei lohkeaisi ja tietää sen : D
Hahah!
Ei kai saisi nauraa, mutta aika koomisen surullista. Hölmö mies sulla, kun ei osaa arvostaa. Laita ukkosi strippaamaan ja vuorostasi naura hänelle. Tuskin nimittäin on sen parempi. ;)
Itseäni tässä kokokysymyksessä naurattaa lähinnä se, että hyvin varusteltujen asenne tuntuu olevan se, että se on jotenkin heidän omaa ansiotaan.
Hauska hebbu :D
Niin ja oikeesti, et voi tehdä tuollaisia juttuja ns. omana itsenäsi vaan siinä pitää ottaa sellainen rooli päälle.
Ja sen roolin pitäisi kuitenkin tulla aidosti eikä vaikuttaa päälleliimatulta ja teennäiseltä.
Kaikista pahin on, jos jotain epävarmana kuikuilet ja suoritat sitä hommaa!
Pitäisi olla vaan sellainen kevyt ja äärimmäisen itsevarma sexy syöjätär.
No etkö itse nauranut? Mä olen kömpelö ja kompastuin, kun yritin kävellä viettelevästi mieheni luo. Kumpikin nauroi ja se rentouttaa tunnelmaa. Nauran sängyssä jos naurattaa.
Esiintyminen on vaativaa oli laji mikä tahansa. Ihan ensin kannattaa miettiä onko resursseja lainkaan, vähän vaiko runsaasti. Jos ei niin älä edes yritä. Vähän, harjoittele niin kauan että osaat. Ja jos runsaasti, niin anna mennä vaan. Esiintyjälle välttämättömiä resursseja ovat toki tiedot ja taidot, jos et osaa laulaa, niin pidä suu kiinni, äläkä nolaa itseäsi. Sama koskee ihan kaikkea esiintymistä. Mutta jos kuitenkin olet hyvin itsevarma, osaat nauraa itsellesi, heittäytyä pelleksi tms. niin ei ole väliä osaakokaan.
Ei se puoliso tai kukaan muukaan ihminen ole sitä varten, että kehuisi joa suoritusta oli hyvä tai huono, mutta toki kommentointi saisi olla asiallisempaa jos tietää että toinen on kovin herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Ota mallia burläskeistä. Eivät häpeä itseään, vaikka syytä olisi monessa tapauksessa.
Kenenkään ei tartte hävetä itseään ruumiillisesti, henkisesti vain, jos ei osaa käyttäytyä.
Ei ole painolla kyllä mitään tekemistä seksikkyyden kanssa. Itse olen painoltani keskivertoa ja mies menee keikistelyistäni ihan sekaisin, vaikka yhdessä oltu jo 17 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osaa luontevasta ottaa tuollaista eroottista itseilmaisua vastaan kuin naiselta, jota hän ei tunne. Se, että hän tuntee sinut vie tuosta sen mystisen eroottisen viettelyn pois. Miehet on yksinkertaisia.
Ainakin täällä Suomessa saunakansan keskuudessa. On totuttu liikaa. On opittu olemaan kuin ei mitään, kun on äidit siskot ja muut yhtä aikaa lauteilla ja mökillä uimassa. Se vie tilaa läheisyyteen erottumalta. Ainakin siltänaturellilta. Raippoja ostamaan siis?
Sarkassi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä Suomessa saunakansan keskuudessa. On totuttu liikaa. On opittu olemaan kuin ei mitään, kun on äidit siskot ja muut yhtä aikaa lauteilla ja mökillä uimassa. Se vie tilaa läheisyyteen erottumalta. Ainakin siltänaturellilta. Raippoja ostamaan siis?
.. vie tilaa läheisyyden erotiikalta.
Ja minulla kylkiluu murtunut. Sattuu niin paljon tuon viestin nauraminen.
Hauska viesti, olet selvästi hyvin älykäs ja humoristinen nainen.
Kiitos päivän naurusta, vaikka kipeää tekikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerran tankotanssia sellaisen sisällä olevan pyöreän lattiasta kattoon olevan tukipuun avulla. Pääsin vähän matkaa ylös, pitelin tiukasti kiinni ja lopulta valuin hitaasti alas. Siinä se. Näytin kuulemma koalalta. Naurua piisasi ja nauroin itsekin. Mulla oli päällä vielä semmonen raidallinen yöpyjama.
Apua. Minulla on keuhkokuume enkä tahdo muutenkaan saada henkeä, ja tätä lukiessani nauroin niin, että meinasin kokonaan tukehtua :D Vesi vain valui silmistä ja lasitkin tahriintuivat ja piti nousta sängystä pesemään ne. AV on sairaille vaarallinen paikka.
Voi.. Toivottavasti en pahentanut oloasi. Paranehan 😊
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas. Mieheni tottakai lumoutuu kaikesta, mitä teen eroottisella saralla.
Muuten ei lohkeaisi ja tietää sen : D
Mutta onnistuisiko ilman eroottista Saraa?
No jos ei kiihotu ja ei seiso niin miksi sitten on kyseisen naisen kanssa yleensäkään????
Itse olen ihan tavis keski-ikäinen tantta ja todellakin mies kiihottuu ja seisoo jo pienestä vilautuksesta vaikka yhdessä on oltu jo 27 vuotta.
No et vaan osannu.