Mitä näet näissä kuvissa? Tässä on nopea testi, jossa näkee, onko AITO introvertti
Katsokaa tämä video:
Jos löydät kaikki, olet todellinen introvertti ja tämä perustuu tieteeseen.
Kommentit (51)
Minä: "miksihän tuossa on kroisantti"
Mies: "find a croissant"
Mäkin löysin ne ennen ajastinta, ja olen ambivertti, en edes introvertti.
Pelaan kyllä sellaisia hidden object ja frog pelejä paljon, ehkä se vaikuttaa.
Käsittämättömän typerä "testi," jo yhdellä silmäyksellä näkee mikä joukossa on se erilainen esine jota kysytään.
8/8, tosin olen tiennyt aina olevani introvertti
Ei kai kukaan voi olla löytämättä noita?
Löysin neljä, kaksi niistä muutamissa sekunneissa :D mitä tästä voi sitten päätellä?
Vierailija kirjoitti:
Olipa melkoista ajanhukkaa!
Ai muutan minuutin testi. Ompa sulla kiireinen elämä. Silti teit testin. LOL.
Erilaisten kuvioiden löytäminen kuulemma osoittaa, että osaan keskittyä yhteen asiaan. No jaa. Pelasin samalla toisella ruudulla Civilizationia.
Nää on hauskaa ajanvietettä. Ja löysin kaikki. Ja tiesin ennen testiäkin olevani intro.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan voi olla löytämättä noita?
Joku joka on erilainen kuin sinä ja minä?
Tuo testi on mielestäni sinänsä huono, että siinä laitetaan kuva viereen heilumaan ennen kuin ajastin edes menee päälle, ja sanotaan että mitä siitä kuvasta pitää löytää.
Jos tuolla oikeasti haluaisi testata introverttiutta, laitettaisiin kuva näkyviin ja ajastin päälle heti, ja kysyttäisiin vain että mikä ei kuulu joukkoon, ja kun aika on loppunut, olisi vieressä vastaus "perhonen" "karkki" jne.
Nyt oli puoli minuuttia aikaa katsoa kuvaa ja sanottiin että etsi kroissantti tai etsi karkki. Tuo nyt ei testaa yhtään mitään.
Tuollaisenaan testi sopii lähinnä kolmevuotiaalle, jolta testataan onko hänellä jonkin asteinen kehitysvamma. (Eli älyllinen vamma.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa melkoista ajanhukkaa!
Ai muutan minuutin testi. Ompa sulla kiireinen elämä. Silti teit testin. LOL.
Mulla ei ole tänään yhtään mitään tärkeää tekemistä, mutta jopa siihen nähden huonosti käytettyä aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Löysin neljä, kaksi niistä muutamissa sekunneissa :D mitä tästä voi sitten päätellä?
Että olet hölmö
Vierailija kirjoitti:
Löysin kaikki kuviot ennen kuin ajastin edes lähti käyntiin. Mitä voitin? :D
Samoin. Hölmö testi.
Emmä jaksanut katsoa noita läpi kun kaikki pisti silmään heti kun kuvat ilmestyi ja niitä enemmän häiritse se että video kutsuu noita "kuviksi" vaikka ne on animaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että olet hölmö
Tai rehellinen.
Onko tämä testi tehty vajaaälyisille? Kaikki löytyy ennen kuin testi edes alkaa, ja koko video etenee hitaasti ja setä selittää siinä kuin jossain amerikkalaisessa murhasarjassa tuhat kertaa toistaen samoja juttuja.
Erittäin hauska testi ja etenkin kommentit :D kiitos tästä
Löysin kaikki kuviot ennen kuin ajastin edes lähti käyntiin. Mitä voitin? :D