Mitä näet näissä kuvissa? Tässä on nopea testi, jossa näkee, onko AITO introvertti
Katsokaa tämä video:
Jos löydät kaikki, olet todellinen introvertti ja tämä perustuu tieteeseen.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Sori, nyt tulee vähän ot, mutta vähintäänkin nostelen ketjua kommentillani.
Olen nimittäin pitkään miettinyt, että mikähän vertti minä olen, kun en ikinä jaksa katsoa videoita? Monesti tälläkin palstalla olen nähnyt, kun joku mies jakaa jonkun valistuspätkän ivallisella saatteella ”nainenkin ehkä jaksaa avata kun ei tarvitse lukea” ja miettinyt, että mulle tekstimuoto olisi kyllä paljon mieluisampi vaihtoehto. Jos tarjolla on videotiedosto, skippaan ketjun heti. Jos tarjolla on kuva tai (tosi pitkäkin) teksti, avaan linkin lähes aina. Mulle lukeminen (ja kirjoittaminen) on kaikkein helpoin ja vaivattomin viestintämuoto.
Eli: en aio avata linkkiä, koska en jaksa katsoa videota. En tiedä, mikä vertti olen, enkä tiedä, miten se tieto edes muuttaisi elämääni. Mutta! Kiinnostaisi kuulla, olenko ainoa, joka ei jaksa koskaan katsoa videoita?
Ps. En tarkoita haukkua miehiä, olen vain monesti oikeasti törmännyt tuohon kommenttiin nimenomaan miehen sanomana ja silloin just miettinyt tätä. Enkä tarkoita haukkua myöskään niitä, jotka intoilevat tästä videosta, teen itsekin kaikki höpötestit mitä kukaan ikinä esim Facebookissa jakaa. Ihan vaan itse kysymykseni kiinnostaa, kun jotenkin yleinen oletus on, että just video olis helpoin vastaanottajalle.
Olet samanlainen hätähousuvertti kuin minä eli luen nopeasti, silmäilen hurjaa vauhtia ja löydän tietoa nopeasti. Videot ovat aina niin hitaita!
Löysin ekat heti ja muutamia en ollenkaan, varmaan enempi introvertti oon vaikka en usko että tää testi sitä oikeesti kertoo. Mutta ihan hauska.
Hmm, miten asioiden löytäminen liittyy siihen, onko introvertti? En nyt näe tätä logiikkaa.
Eiköhän tämä enemmänkin mittaa näköhahmottamista ja sitä jaksatko keskittyä tähän kuin introverttiutta. Olen aito ekstrovertti ja löysin kaikki muut paitsi viimeisen. Ja kuvat ois pitänyt tulla esiin vasta sitten kun aikalaskuri lähtee, jos yksittäisen tehtävän suoritusaika on 15 sekuntia. Ei ole psykologien laatima tämä testi kyllä. Terveisin psykologi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, nyt tulee vähän ot, mutta vähintäänkin nostelen ketjua kommentillani.
Olen nimittäin pitkään miettinyt, että mikähän vertti minä olen, kun en ikinä jaksa katsoa videoita? Monesti tälläkin palstalla olen nähnyt, kun joku mies jakaa jonkun valistuspätkän ivallisella saatteella ”nainenkin ehkä jaksaa avata kun ei tarvitse lukea” ja miettinyt, että mulle tekstimuoto olisi kyllä paljon mieluisampi vaihtoehto. Jos tarjolla on videotiedosto, skippaan ketjun heti. Jos tarjolla on kuva tai (tosi pitkäkin) teksti, avaan linkin lähes aina. Mulle lukeminen (ja kirjoittaminen) on kaikkein helpoin ja vaivattomin viestintämuoto.
Eli: en aio avata linkkiä, koska en jaksa katsoa videota. En tiedä, mikä vertti olen, enkä tiedä, miten se tieto edes muuttaisi elämääni. Mutta! Kiinnostaisi kuulla, olenko ainoa, joka ei jaksa koskaan katsoa videoita?
Ps. En tarkoita haukkua miehiä, olen vain monesti oikeasti törmännyt tuohon kommenttiin nimenomaan miehen sanomana ja silloin just miettinyt tätä. Enkä tarkoita haukkua myöskään niitä, jotka intoilevat tästä videosta, teen itsekin kaikki höpötestit mitä kukaan ikinä esim Facebookissa jakaa. Ihan vaan itse kysymykseni kiinnostaa, kun jotenkin yleinen oletus on, että just video olis helpoin vastaanottajalle.
Olet samanlainen hätähousuvertti kuin minä eli luen nopeasti, silmäilen hurjaa vauhtia ja löydän tietoa nopeasti. Videot ovat aina niin hitaita!
Joo! Just sellainen vertti mä olen, hyvin hoksattu! Nimenomaan se kai siinä just on, että videossa on riippuvainen sen esittäjän nopeudesta ja lukunopeus riippuu ihan itsestä. Mä kans silmäilen tekstit melko nopeasti ja pyrin hahmottamaan sen asian sieltä pikaisesti, ilman että tarvitsee ihan joka sanaa lukea.
Hätähousuvertti. Nyt olen tyytyväinen.
Up