Strippasin eilen miehelleni ja tämä räjähti nauramaan "näytät joltain ankalta kun hytkyt noin"
Kuulemma en osaa persettäni heiluttaa seksikkäästi vaan tulee ankka mieleen.
Kommentit (49)
Ihana mies. Kuulostaa omaltani. Ei olisi mitenkään muuten osannut suhtautua tuohon. Niin, meillä ei siis strippailla.. Aika pieni murhe kuitenkin
Lauloiko miehesi samaan aikaan ”ankka takapuoli vankka” laulua:D
Jätä se sika
Ota mallia burläskeistä. Eivät häpeä itseään, vaikka syytä olisi monessa tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Keskivartalolihava?
Olen pitkä, hoikka/urheilullinen 24v nainen. Ap
😂😂😂😂😂😂
Anteeksi, mutta ei itsellänikään pitäisi pokka jos mies minulle strippaisi. Ei silti tarkoita, ettenkö pitäisi vetävänä, kaikille ei vaan sovi kaikki.
Samoin jos mies alkaisi vetää jotain roolileikkejä, niin nauraisin itseni hen.giltä.
No, jos ei näyttänyt kiihottavalta, niin eikö se ole vaan hyvä, että sanoo suoraan.
Olisit sanonut miehelles: "Ainakin naapurin Pena tykkäs. Koska sulle ei kelpaa, menen sinne missä mua osataan arvostaa!"
Tietääkö mies, mikä häneen osui?
No, vakavasti puhuen, mene itämaisen tanssin kursseille, tai vaikka salsaan, jotta opit liikkumaan naisellisesti ja sensuellisti. Sitten kun esiinnyt tälle tai jollekin fiksummalle kaverille, hän käytännöllisesti katsoen tulee pyörtymään onnesta.
Yritin kerran tankotanssia sellaisen sisällä olevan pyöreän lattiasta kattoon olevan tukipuun avulla. Pääsin vähän matkaa ylös, pitelin tiukasti kiinni ja lopulta valuin hitaasti alas. Siinä se. Näytin kuulemma koalalta. Naurua piisasi ja nauroin itsekin. Mulla oli päällä vielä semmonen raidallinen yöpyjama.
Mies ei osaa luontevasta ottaa tuollaista eroottista itseilmaisua vastaan kuin naiselta, jota hän ei tunne. Se, että hän tuntee sinut vie tuosta sen mystisen eroottisen viettelyn pois. Miehet on yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerran tankotanssia sellaisen sisällä olevan pyöreän lattiasta kattoon olevan tukipuun avulla. Pääsin vähän matkaa ylös, pitelin tiukasti kiinni ja lopulta valuin hitaasti alas. Siinä se. Näytin kuulemma koalalta. Naurua piisasi ja nauroin itsekin. Mulla oli päällä vielä semmonen raidallinen yöpyjama.
😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osaa luontevasta ottaa tuollaista eroottista itseilmaisua vastaan kuin naiselta, jota hän ei tunne. Se, että hän tuntee sinut vie tuosta sen mystisen eroottisen viettelyn pois. Miehet on yksinkertaisia.
Se nainen, jota mies ei tunne, on HARJOITELLUT aika kauan ennen kuin menee esiintymään kenenkään eteen.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos tuntematon nainen tulee vetämään miehelle ankkamaista tiputanssia, niin mies lumoutuu tästä eroottisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos tuntematon nainen tulee vetämään miehelle ankkamaista tiputanssia, niin mies lumoutuu tästä eroottisuudesta?
Suuremmalla tod.näk. kyllä. Hän olisi niin otettu, että joku tuntematon nainen lähestyy seksuaalisessa mielessä. Omaa naista voi vain moittia ja nauraa tälle, kun ei ole harjoitellut viettelyesitystään etukäteen kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuremmalla tod.näk. kyllä. Hän olisi niin otettu, että joku tuntematon nainen lähestyy seksuaalisessa mielessä. Omaa naista voi vain moittia ja nauraa tälle, kun ei ole harjoitellut viettelyesitystään etukäteen kunnolla.
Onneksi mulla ei ole tällaista kuvaa miessukupuolesta. En sitten tiedä millaisia miehiä sinä tapaat, mut mun kokemukset ei ole tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Apua. Minulla on keuhkokuume enkä tahdo muutenkaan saada henkeä, ja tätä lukiessani nauroin niin, että meinasin kokonaan tukehtua :D Vesi vain valui silmistä ja lasitkin tahriintuivat ja piti nousta sängystä pesemään ne. AV on sairaille vaarallinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Sun mielipiteesi tässä yksinkertainen on.
Itse en ees uskalla yrittää. Tiedän että naurais vaan.