Mitä näet näissä kuvissa? Tässä on nopea testi, jossa näkee, onko AITO introvertti
Katsokaa tämä video:
Jos löydät kaikki, olet todellinen introvertti ja tämä perustuu tieteeseen.
Kommentit (51)
Jotkut löysin heti, toiset vaati vähän aikaa ja perhosta en edes löytänyt, mutta olen kyllä todellakin introvertti.
kuumailma pallo ja karkki ei löytyneet...muuten helppo testi...
Se alku oli tosi ylihelppo ja mietin jo, että mitä järkeä. (Ehdit löytää ennen kun alkoi).
Mut sitten napin etsimisessä kesti ja perhosta en löytänyt enää ollenkaan. Sit taas 2 seuraavaa oli ylihelppoja ja löyty ennen aikojaan. Karkki just ku aika loppu
Kertoko nyt sitten enemmän keskittymisestä vai ?
Mutta myönnän että jos ne olis ollu haastavampia en olis jaksanut kovin pitkään etsiä
Kaikki löysin, vahvistaako tämä minun olevan introvertti?
Paras testi aikoihin! Kiitokset kommenteista, nauran täälläaha kippuralla 😂
Taas näitä höpöhöpötestejä, sopisi päiväkotilapsillem.
Oliko tämän testin tarkoitus ollan ihan vain huumoria? Vai miten liittyy introverttiuteen?
Vierailija kirjoitti:
Tuo testi on mielestäni sinänsä huono, että siinä laitetaan kuva viereen heilumaan ennen kuin ajastin edes menee päälle, ja sanotaan että mitä siitä kuvasta pitää löytää.
Jos tuolla oikeasti haluaisi testata introverttiutta, laitettaisiin kuva näkyviin ja ajastin päälle heti, ja kysyttäisiin vain että mikä ei kuulu joukkoon, ja kun aika on loppunut, olisi vieressä vastaus "perhonen" "karkki" jne.
Nyt oli puoli minuuttia aikaa katsoa kuvaa ja sanottiin että etsi kroissantti tai etsi karkki. Tuo nyt ei testaa yhtään mitään.
Tuollaisenaan testi sopii lähinnä kolmevuotiaalle, jolta testataan onko hänellä jonkin asteinen kehitysvamma. (Eli älyllinen vamma.)
Mitenkä tämäkään liittyisi introverttiuteen?
Typerä testi, kaikki paitsi perhonen löytyi ennen ajastimen päällelaittoa.
Sori, nyt tulee vähän ot, mutta vähintäänkin nostelen ketjua kommentillani.
Olen nimittäin pitkään miettinyt, että mikähän vertti minä olen, kun en ikinä jaksa katsoa videoita? Monesti tälläkin palstalla olen nähnyt, kun joku mies jakaa jonkun valistuspätkän ivallisella saatteella ”nainenkin ehkä jaksaa avata kun ei tarvitse lukea” ja miettinyt, että mulle tekstimuoto olisi kyllä paljon mieluisampi vaihtoehto. Jos tarjolla on videotiedosto, skippaan ketjun heti. Jos tarjolla on kuva tai (tosi pitkäkin) teksti, avaan linkin lähes aina. Mulle lukeminen (ja kirjoittaminen) on kaikkein helpoin ja vaivattomin viestintämuoto.
Eli: en aio avata linkkiä, koska en jaksa katsoa videota. En tiedä, mikä vertti olen, enkä tiedä, miten se tieto edes muuttaisi elämääni. Mutta! Kiinnostaisi kuulla, olenko ainoa, joka ei jaksa koskaan katsoa videoita?
Ps. En tarkoita haukkua miehiä, olen vain monesti oikeasti törmännyt tuohon kommenttiin nimenomaan miehen sanomana ja silloin just miettinyt tätä. Enkä tarkoita haukkua myöskään niitä, jotka intoilevat tästä videosta, teen itsekin kaikki höpötestit mitä kukaan ikinä esim Facebookissa jakaa. Ihan vaan itse kysymykseni kiinnostaa, kun jotenkin yleinen oletus on, että just video olis helpoin vastaanottajalle.
Leikkikoululaisilleko tuo oli tarkoitettu? Vai ylipäänsä amerikkalaisille? Oli se vaan niin ääliömäinen testi. Varmaan suuri joukko huippuyliopistojen tyyppejä oli laatinut sitä vähintään viisi vuotta.
Suomalaiselle ei ole vaikeaa löytää kahvikuppi.
Onko tämäkin nyt asia josta pitää kisata?
Vau, tunnen itseni niin erityiseksi kun löysin kaikki...
Perhonen oli ainoa vaikea, sitä hakiessa oli pakko pysäyttää video muutamaksi sekunniksi. Kaikki muut löysin ennen laskurin käynnistämistä, osan jo ennen kuin sanottiin mitä pitää etsiä. Mitä tämä nyt sitten todistaa?
Vierailija kirjoitti:
Sori, nyt tulee vähän ot, mutta vähintäänkin nostelen ketjua kommentillani.
Olen nimittäin pitkään miettinyt, että mikähän vertti minä olen, kun en ikinä jaksa katsoa videoita? Monesti tälläkin palstalla olen nähnyt, kun joku mies jakaa jonkun valistuspätkän ivallisella saatteella ”nainenkin ehkä jaksaa avata kun ei tarvitse lukea” ja miettinyt, että mulle tekstimuoto olisi kyllä paljon mieluisampi vaihtoehto. Jos tarjolla on videotiedosto, skippaan ketjun heti. Jos tarjolla on kuva tai (tosi pitkäkin) teksti, avaan linkin lähes aina. Mulle lukeminen (ja kirjoittaminen) on kaikkein helpoin ja vaivattomin viestintämuoto.
Eli: en aio avata linkkiä, koska en jaksa katsoa videota. En tiedä, mikä vertti olen, enkä tiedä, miten se tieto edes muuttaisi elämääni. Mutta! Kiinnostaisi kuulla, olenko ainoa, joka ei jaksa koskaan katsoa videoita?
Ps. En tarkoita haukkua miehiä, olen vain monesti oikeasti törmännyt tuohon kommenttiin nimenomaan miehen sanomana ja silloin just miettinyt tätä. Enkä tarkoita haukkua myöskään niitä, jotka intoilevat tästä videosta, teen itsekin kaikki höpötestit mitä kukaan ikinä esim Facebookissa jakaa. Ihan vaan itse kysymykseni kiinnostaa, kun jotenkin yleinen oletus on, että just video olis helpoin vastaanottajalle.
Outoa kyllä. Mäkin ennemmin aina luen, videoita en katso koskaan.
Löysin kaikki melko helposti, ainoa hankala oli se perhonen.