Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä piirteet tai yksityiskohdat naisen ulkonäössä häiritsevät?

Vierailija
01.09.2018 |

Tehdään lista. Ainoa mitä ei saa mainita on läskeys ja ylipaino koska nämä me kaikki tiedetään. Mitä muita tulee mieleen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos on mies

Vierailija
2/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

likaisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit

Vierailija
4/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut tukka, jota väkisin pidetään pitkänä, kun se on olevinaan niin naisellinen sillä tavoin.

Vierailija
5/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siittiö"kulmakarvat.

Vierailija
6/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rähjäisyys

Likaisuus

Tatuoinnit

Botoxit ja silikoonit

Luonnottomat laattaripset 

Vierailija
7/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tatuoinnit

- lävistykset

- värjätyt hiukset

- kynityt kulmakarvat

- pakkelikerros naamalla

- huulipuna (ellei kyseessä ole juhlallinen tilaisuus)

- joogahousut/legginsit yleisillä alueilla

-  feministiset rekkalesbokampaukset

- minishortsit

- tissien esittely paidat

Vierailija
8/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaksi värjätut hiukset.

Puhun siis suomalaisista naisista. Useimmilla suomalaisilla ihon väriin ei sovi mustat hiukset ollenkaan, tai pitää olla todella taitava meikkaaja, jos aikoo saada sopimaan. Mustat hiukset saavat piirteet helposti näyttämään kovilta ja väsyneiltä, vanhentavat. Silti sitä mustaa suosivat juuri ne, joilla ei ole joko aikaa tai mielenkiintoa laittautumista kohtaan. 

Eri asia jos hiukset ovat luonnostaan mustat, silloin ihon sävykin tapaa olla toinen ja musta sopii siihen.

Vierailija
9/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian läpinäkyvät vaatteet salilla esim. valkoisten treenihousujen alla kirkkaan punaiset alushousut. Häiritsee treenaamista. Olen hetero nainen.

Vierailija
10/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaksi värjätut hiukset.

Puhun siis suomalaisista naisista. Useimmilla suomalaisilla ihon väriin ei sovi mustat hiukset ollenkaan, tai pitää olla todella taitava meikkaaja, jos aikoo saada sopimaan. Mustat hiukset saavat piirteet helposti näyttämään kovilta ja väsyneiltä, vanhentavat. Silti sitä mustaa suosivat juuri ne, joilla ei ole joko aikaa tai mielenkiintoa laittautumista kohtaan. 

Eri asia jos hiukset ovat luonnostaan mustat, silloin ihon sävykin tapaa olla toinen ja musta sopii siihen.

En ole todellakaan samaa mieltä! Itse olen aika vaaleaihoinen ja muutenkin luonnolinen hiusväri on vaalea ruskea mutta suurin osa aikuiselämäst olen ollut nimenomaan mustatukkainen. 95 % ihmisistä jotka ovat kommentoineet mun hiusväriä on sanonut että sopii loistavasti, ihan minun väri ja tiedän sen itseki. Olen ollut myös värjännyt vaaleaks ja no en vaan halua kattoa peiliin koska ei sovi! Ei pidä paikkaansa että kaikille pohjoismaan ihmisille sopii ainoastaan vaalea. Mun yksi ammatiltaan kamppaaja kaveri sanoi että tumma ja varsinkin musta sopii niille joilla on tosi kauniit kasvonpiirteet ja tumma auttaa tuoda esiin niitä piirteitä. 

Vierailija
11/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujen läpi näkyvä pimppi

Vierailija
12/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pimppi

Vierailija
13/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso peffa

Vierailija
14/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet jalat, pitkä selkä.

Vierailija
15/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujen läpi näkyvä jättipimppi

Vierailija
16/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvät ikenet, aika monilla on..hyi.

Vierailija
17/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujen läpi vuotanut kuukautinen

Vierailija
18/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat jotka on vedetty jollain ihme tussilla joko tummanruskeaksi tai mustaksi. blondeillakin saattaa olla mustat tussi kulmat.

Isot tatuoinnit varsinkin kokonaan mustalla. Pätee myös miehiin. 

Hiukset joihin on valittu liian punainen tai tumma sävy. Punainen väri ,hyvin tummat ruskeat tai mustat sävyt sopii todella harvoille. Suurimmalle osalle punainen ja liian tumma väri saa kasvot näyttämään todella kalpealta. Myös huonokuntoinen tukka ja älyttömän pitkä juurikasvu.

Se neuvo hiusvärin valinnassa on ihan todellakin hyvä että jos epäröit kahden sävyn välillä, valitse vaaleampi!

Vierailija
19/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se näyttää tai kuulostaa sinulta, ap

Vierailija
20/33 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen takajaloilla seisovan oravan kroppa: luiseva, puiseva, ainoa muoto saatu aikaan freddyillä tai selkää notkistamalla ja topatuilla liiveillä.

Vaalennettu, oheneva tukka, joka näyttää hapertuvan silmissä.

Jalat joissa suurin kohta on luinen polvilumpio.

Isot, miehekkäät kädet. Ns. murhaajan peukalo (taaksepäin taipuva hirmuinen tappi).

Tumma ihokarvoitus.