Mitkä piirteet tai yksityiskohdat naisen ulkonäössä häiritsevät?
Tehdään lista. Ainoa mitä ei saa mainita on läskeys ja ylipaino koska nämä me kaikki tiedetään. Mitä muita tulee mieleen?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ohut tukka, jota väkisin pidetään pitkänä, kun se on olevinaan niin naisellinen sillä tavoin.
Ja mitenköhän se sitten pitäisi pitää?
Ei oikeastaan mikään muu, kuin rähjäinen ja itsensä dumpannut olemus.
Ei ylipaino, ei mikään muu.
On todella tärkeää vähintään kerran päivässä päästä haukkumaan muiden ulkonäköä, ja varsinkin sellaisista piirteistä, joille ihminen itse ei voi mitään. Orgasmin paikka - saitko Ap?
Minunkin on pakko mainita se jättiperse. Onko oikeasti olemassa ihmisiä, joiden mielestä Kardashian-perse on hyvännäköinen?
Siivot lävistykset vielä menee mutta jos on naamassa enempi metallia kuin naamaa niin se häiritsee. Lisäksi kasvojen tatuionnit tai yksinkertaisesti mauttoman halvat tatuoinnit häiritsee(sydäntä persvaon yläpuolella, exien nimiä, kiinalaisia merkkejä, jne siis mitä helkkaria naiset?).
Lisäks mieluummin ei tissejä juuri ollenkaan kuin semmoiset lättänät roikkutissit, ja oikeestaan sama juttu ahterista.
-Lyhyt
-Leveä lantio suhteessa vartaloon, tähän muuten ei auta edes laihdutus, olen kokeillut. Alipainoisenakin liian leveä persus...
-Kasvot joihin pitäisi joka päivä laittaa kunnon sotamaalaus jotta voisi olla kauniimpi, eli ilman meikkiä liian väritön
-Ei varaa eikä kiinnostusta ostaa muotirytkyjä
-Ei tekoripsiä, tekokynsiä, tekohiuksia
Juu, sinkkuna olen ja sinkkuna pysyn. En kelpaa omanikäisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Mustaksi värjätut hiukset.
Puhun siis suomalaisista naisista. Useimmilla suomalaisilla ihon väriin ei sovi mustat hiukset ollenkaan, tai pitää olla todella taitava meikkaaja, jos aikoo saada sopimaan. Mustat hiukset saavat piirteet helposti näyttämään kovilta ja väsyneiltä, vanhentavat. Silti sitä mustaa suosivat juuri ne, joilla ei ole joko aikaa tai mielenkiintoa laittautumista kohtaan.
Eri asia jos hiukset ovat luonnostaan mustat, silloin ihon sävykin tapaa olla toinen ja musta sopii siihen.
Mulla oli opiskelukaverina nainen, joka värjäsi aina tukkansa pikimustaksi. Muuten ihan jees, mutta naisella oli myös näkymättömän vaaleat kulmakarvat, joita ei taas meikannut mitenkään joten lopputulos oli melko mielenkiintoinen. Ei myöskään värjännyt tukkaansa kovin usein, joten käveli ympäriinsä viikkoja näyttäen siltä kuin päälakensa olisi kokonaan kalju, kun vaalea juurikasvu puski esiin.
Ihonsävystä ja mustista hiuksista olen taas eri mieltä, itselläni on nimittäin todella vaalea iho vaikka hiukseni ja kulmakarvani ovat luonnostaan tummanruskeat/mustat.
No eihän kukaan päin naamaa sano. Olen minäkin hymissyt mukana kuinka jännä joku räväkkä väri on ja kiva kun joku on rohkea tms. Mielessäni olen ajatellut, että omg.
Pikimusta on suomalaiselle karmea väri viimeistään, kun ikää alkaa tulla. Se ei sovi kenenkään ihonväriin.