Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi saakeli, miten karmeita nuo YouTube videot jossa peilikuva liikkuu eri tavoin kuin ihminen/eläin itse!

Vierailija
01.09.2018 |

Esim. äiti oli kuvannut poikaansa, joka tutki peilistä puuttuvia hampaitaan ja äkkiä pojan heijastus kääntyi pois.
Äiti selittelee kuvakulmalla, mutta itse olisin kyllä pissannut housuun :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen halunnut minuuttinsa (viraali)julkisuudessa, hankkinut tyhjän kehyksen ja laittanut kaksospoikansa temppuilemaan. Videon kuvanlaatukin on surkea, vuodesta 2004 päivää!

Ei selitä, pysäytä kuva videon alkuun. Siitä näkee selvästi, että on oikea iso peili, joka asetettu nojaamaan seinää vasten. Ei mikään tyhjä kehys. Ovi heijastuu myös peilikuvasta.

Vierailija
22/30 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papastani on valokuva jossa pelleilee kesämökin eteisessä ottamalla itsestään peilin kautta kuvan ja kuulemma papan molemmat kädet olivat kiinni kamerassa, vaikka kuvassa toinen käsi ojentuu sivulle ! Oli huutanut äidilleni ja mummolleni että tulkaa katsomaan mitä ihmettä  täällä tapahtuu ja esitteli myöhemmin kuvankin todisteeksi, vaikkei valokuva ole yhtä vaikuttava kuin video. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapahtuu. Kerran mä katselin hämärää näyteikkunaa  ja mä näin itseni siellä sisällä, vaikka mä olin ulkona. Olen vieläkin vähän sekaisin.

Vierailija
24/30 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä videota leikillään pitää vähän spookyna, mutta on siinä ihan selvästi nähtävillä että poika ottaa askeleen ensin taaksepäin, mikä kuvakulman takia näyttää siltä että peilikuva siirtyy sivuun.

Vierailija
25/30 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroinkin tuohon toiseen ketjuun miten lukiolaistyttönä 90-luvulla meikkasin aamulla  kylppärissä ,kun äkkiä peilikuvani käänsi hiukan päätään ja HYMYILI.  Pelästyin niin himputisti että jätin meikkaamisen kesken ja syöksyin kylppäristä sammuttamatta valoja, painelin samantien ulos koko kämpästä. 

Koetin jälkeenpäin sitten selitellä itselleni, että olin väsynyt  ja näin omiani...

Vierailija
26/30 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tuolla videon hidastuksella on myös osansa tässä ja sillä että video on kuvattu hiukan vinosti. Normaalinopeudella eroa ei ehkä huomaisi niin hyvin. Poika ja peilikuva ovat vinossa kulmassa kuvaajaan nähden ja peilikuva katoaa peilistä nopeammin, koska koko peili ei näy kameralle/on vinossa. Peilissä myös näkyy pojan vasen puoli vartalosta ja kasvot paremmin kuin "oikeasta pojasta". Siksi ehkä näyttää siltä että peili tekee jotain mitä poika ei, vaikka todellisuudessa sitä ei vain näy kameralle kovin hyvin En usko että tuossa on mitään paranormaalia tai edes huijausta. Peilin vino asento kameraan nähden tekee vain tepposet.

Vierailija
27/30 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tästä ilmiöstä oikeita videoita? Tuo pojan video on ihan selitettävissä kun katsoo peilin kulmaa ja mistä äiti kuvaa, jännä että jotkut eivät sitä kykene tajuamaan. Kokeilkaa vaikka oman peilin kanssa jos ei muuten ole ympäristön lainalaisuudet hanskassa. 😂

Vierailija
28/30 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroinkin tuohon toiseen ketjuun miten lukiolaistyttönä 90-luvulla meikkasin aamulla  kylppärissä ,kun äkkiä peilikuvani käänsi hiukan päätään ja HYMYILI.  Pelästyin niin himputisti että jätin meikkaamisen kesken ja syöksyin kylppäristä sammuttamatta valoja, painelin samantien ulos koko kämpästä. 

Koetin jälkeenpäin sitten selitellä itselleni, että olin väsynyt  ja näin omiani...

Minä taas ihan muutama päivä sitten olin bussissa, ja näissä pk-seudun sisäisissä linjoissa on bussikuskin kopin seinässä heijastava pinta.

Näin siinä heijastavassa pinnassa n. keski-ikäisen miehen kasvot koko matkan ajan. Vaan bussissa ei ollut ketään sen näköistä matkustajaa... Kurottelin vielä poisjäädessä katsomaan ympäri bussia, mutta ei.

Vähän jäi miettimään.

Vierailija
29/30 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/30 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v.ttu teidän kanssa 😆 ja yläpeukut johtaa kun mammat uskoo tällaisiin 😣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi