Paljonkos saatte s-bonuksia viime kuusta? Minä saan 117e:)
Nyt oikein tarkoituksella keskitin ostokseni, että käytin s-ryhmää. Jotain 300e meni cittariin, mutta kyllä näköjään kannattaa.
Kommentit (90)
Tosiasiassa lainaatte S-ketjulle rahaa ilmaiseksi maksamalla ylihintaa ostoksista. Näistä pienistä puroista koostuu miljoonia euroja joita S-ryhmä voi vapaasti esimerkiksi sijoittaa osakemarkkinoille. Lammaslauma on tyytyväinen kun saa ilmaiseksi lainaamansa rahat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Prismauskovainen taas asialla. Käykää vain aina siellä vihreissä kaupoissa lampaat. Sinun entisiä omia rahojasihan ne "boonukset" on. Maksat ylihintaa boonuksien takia. Ainut rahaa säästävä keino on asioida Lidlissä.
Halvempi Prisma kuin K-market.
Niin, sain lähes 2 euroa, yleensä euron saan.
Mulle tulee aina 1-3 euroa. Ja ostan ehkä 70% s kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 487,60 bonukset elokuussa. Lidlistä saisi bonuksia nolla euroa!
Lidlissä olisit maksanut kuukauden ostoksistasi 1500€ vähemmän. Että se sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa lainaatte S-ketjulle rahaa ilmaiseksi maksamalla ylihintaa ostoksista. Näistä pienistä puroista koostuu miljoonia euroja joita S-ryhmä voi vapaasti esimerkiksi sijoittaa osakemarkkinoille. Lammaslauma on tyytyväinen kun saa ilmaiseksi lainaamansa rahat takaisin.
Ylihintaa verrattuna mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä olisit maksanut kuukauden ostoksistasi 1500€ vähemmän. Että se sitä.
Minä ainakin vihaan kaupassakäyntiä, ja jos käy ruokaostoksilla Lidlissä, täytyy kuitenkin vielä mennä täydennysostoksille johonkin toiseen kauppaan. Mieluummin käyn kaupassa, josta saa kaiken kerralla, eli Prismassa, koska Citymarket on kallis, ja silloinkin kun siellä on tarjouksia, niitä joutuu aina tivaamaan kassalla, kun muuten jäävät alennukset saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nuo bonukset nykyään oikein näkee, kun Yhteishyvän mukana ei enää tule sitä bonuslaskelmaa?
Mulla on puhelimeen ladattu S-mobiili. se on ihan kätevä. Näät nuo ja esim.paikkakuntakohtaiset tarjoukset.
Minulle tulee sähköpostiin.
Hei, minäkin haluan, miten sen laskelman saa tilattua sähköpostiin?
Esim. S-marketin tai Prisman infotiskillä.
Vaikuttaa ketjua lukiessa siltä, että kateelliset taas asialla:)))))
Vierailija kirjoitti:
Noin se on varmaan helppoa itselleen todistaa.
Mutta monet ihmiset eivät arvosta kerskakulutusta. Toki ehkä ostit esim.jonkun laadukkaan hintavan tavaran pitkäaikaiseen käyttöön.
Tästä aiheesta on jo ketju täällä, joten pyydän aloittajaa ja keskustelijoita siirtymään takaisin sinne:
https://www.vauva.fi/keskustelu/1324147/ketju/paljonko_saatte_sbonustak…
Vierailija kirjoitti:
En olisi kyllä kateellinen siitä että kuluttaa johonkin s kauppaan yli 2000 euroa kuukaudessa 😂
Vierailija kirjoitti:
Oon tosi tarkka ja hintatietoinen. Jyväskylässä ainakin S-kaupan ja Lidlin hinnat ovat niissä tuotteissa joita käytän yhtenevät. Lisäksi S-kauppa on lähempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se on varmaan helppoa itselleen todistaa.
Mutta monet ihmiset eivät arvosta kerskakulutusta. Toki ehkä ostit esim.jonkun laadukkaan hintavan tavaran pitkäaikaiseen käyttöön.
Toki, ostin esim. myynnistä poistuvaa hiustenhoitoöljyä 6 pulloa, yksi puteli maksoi 30e. Mielestäni oli hyvä sijoitus, koska tuote on uudistunut ja siihen on tullut tuoksu josta en pidä. Kahmin siis "vanhat" hyllystä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylihintaa verrattuna mihin?
Ylihintaa verrattuna siihen, että kallis boonusjärjestelmä poistettaisiin kokonaan. Etkö muka ole huomannut sitä tosi asiaa, että ABC asemilla polttoaine on kalliimpaa kuin muilla asemilla?
ADMI kirjoitti:
Tästä aiheesta on jo ketju täällä, joten pyydän aloittajaa ja keskustelijoita siirtymään takaisin sinne:
https://www.vauva.fi/keskustelu/1324147/ketju/paljonko_saatte_sbonustak…
Ja kukas sinä olet määräämään, missä saa keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nuo bonukset nykyään oikein näkee, kun Yhteishyvän mukana ei enää tule sitä bonuslaskelmaa?
Mulla on puhelimeen ladattu S-mobiili. se on ihan kätevä. Näät nuo ja esim.paikkakuntakohtaiset tarjoukset.
Minulle tulee sähköpostiin.
Hei, minäkin haluan, miten sen laskelman saa tilattua sähköpostiin?
Esim. S-marketin tai Prisman infotiskillä.
Kiitos! Marssinkin seuraavalla kauppareissulla heti infotiskille :)
0e. En yleensäkään saa mitään. käyn vain Lidlissä, koska se on ainoa lähikauppa (ja olen tosi tyytyväinen!). Vaihtelun vuoksi käyn harvakseltaan Prismassa tai S-marketissa, mutta ei niistä bonuksia heru. Joutuu matkustamaan ratikalla tai lähijunalla, siksi ei tule isoja ostoksia noissa tehtyä.