Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonkos saatte s-bonuksia viime kuusta? Minä saan 117e:)

Vierailija
01.09.2018 |

Nyt oikein tarkoituksella keskitin ostokseni, että käytin s-ryhmää. Jotain 300e meni cittariin, mutta kyllä näköjään kannattaa.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,57 euroa

Vierailija
2/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä oli pelkkiä ostoksia, täytyykin tsekata vielä jos siirtäisi vakuutukset, sähköt sellaiseen firmaan, josta saa s-bonuksia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet maksanut lähes parisataa euroa ylihintaa josta hiukan yli puolet saat takaisin.

Vierailija
4/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismauskovainen taas asialla. Käykää vain aina siellä vihreissä kaupoissa lampaat. Sinun entisiä omia rahojasihan ne "boonukset"  on. Maksat ylihintaa boonuksien takia. Ainut rahaa säästävä keino on asioida Lidlissä. 

Vierailija
5/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet maksanut lähes parisataa euroa ylihintaa josta hiukan yli puolet saat takaisin.

Ylihintaa verrattuna mihin?

Vierailija
6/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nuo bonukset nykyään oikein näkee, kun Yhteishyvän mukana ei enää tule sitä bonuslaskelmaa?

Vierailija
7/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla meni ostoksiin?

Vierailija
8/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on mennyt ostoksiin yli 2000€ viime kuussa. Ei se satanen sua pitkälle kanna tässäkään kuussa.

Vierailija
9/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nuo bonukset nykyään oikein näkee, kun Yhteishyvän mukana ei enää tule sitä bonuslaskelmaa?

Mulla on puhelimeen ladattu S-mobiili. se on ihan kätevä. Näät nuo ja esim.paikkakuntakohtaiset tarjoukset.

Vierailija
10/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa bonuksia todella vähän vain n. 7 e . Ostot 376. Yleensä bonuksia n 15-25e. Mies käy Prismassa.

Itse käyn Citymarketissa, koska en tee CM:ssä heräteostoksia toisin kuin paikallisessa ylisuuressa Prismassa. Isoin bonus viime joulukuussa 136 e.

Vierailija
11/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on puhelimeen ladattu S-mobiili. se on ihan kätevä. Näät nuo ja esim.paikkakuntakohtaiset tarjoukset.

Minulle tulee sähköpostiin.

Vierailija
12/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reippaat 2000€.

Vierailija
13/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22,37€

Vierailija
14/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2097e.

Ja ostin aikalailla tarjouksia ym.  samanhintaista kuin kilpailijalla. Jos joku tuote oli Cittarissa selvästi halvempi, hain sen sieltä. Eli mielestäni en ole maksanut ylihintaa.

Lidliä en halua käyttää.

ap

Vierailija
15/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismauskovainen taas asialla. Käykää vain aina siellä vihreissä kaupoissa lampaat. Sinun entisiä omia rahojasihan ne "boonukset"  on. Maksat ylihintaa boonuksien takia. Ainut rahaa säästävä keino on asioida Lidlissä. 

Sinähän voisit sitten suositella jotain muuta kauppaa, missä ei olisi "ylihintaista"? Itse olen ainakin todennut esim cittarin olevan kalliimpi kauppa. Meidän lidlistä ei ainakaan kaikkia tarvittavia tuotteita löydy ja osa on huonompia, kuin s-marketista ostettuna.

Vierailija
16/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei varmaan pysty käyttämään ilman älypuhelinta, vai pystyykö?

Vierailija
17/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

s-kanavalta

Vierailija
18/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee sähköpostiin.

Hei, minäkin haluan, miten sen laskelman saa tilattua sähköpostiin?

Vierailija
19/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole prismauskovainen, mutta Prisman vertailukohta on CM, ei Lidl.

Vierailija
20/90 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei varmaan pysty käyttämään ilman älypuhelinta, vai pystyykö?

Juu ei. Mutta tosiaan sähköpostiin tulee kanssa. Mut tuo on kyllä kätevä myös siinä, että ABC:ltä voi tankata sillä.