Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummat ovat kauniimmat, tummat vai vaaleat hiukset?

Vierailija
31.08.2018 |

Sekä miesten että naisten mielipiteitä kaivataan.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian monet blondaa, vaikkei heille sovi. Likaisuus näkyy helpommin, juurikasvusta nyt puhumattakaan. Vastaan, että dusty pink -pastellihiukset. Kätevästi eroon blondista kuontalosta että heilahti.

No mut näkyyhän tummaksi värjätyistäkin heti juurikasvu. Yleensä on vielä sellanen vaalea maantienharmaa juurikasvu. Tosi epäsiistin näkyinen.

Tumman juurikasvu blondissa on välillä ihan seksikäs. Esim Madonna nuorempana käytti sitä tyyliä.

Ei tässä nyt puhuta kauneimmista värjätyistä hiuksista, vaan ihan vain kauneimmista hiuksista. Suurin osa maailman kauneimmista naisista on luonnostaan tummia.

Sinä et puhu, joku muu puhuu. Kauneimmat voivat olla värjätyt, eikä luonnollisuudella ole väliä. 

Vierailija
22/50 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisen mielipide:

Blondina saan enemmän huomiota. Katseita ja hymyjä miehiltä.

Pitäisin mielellään blondit, mutta hiukset ei kestä sitä vaalennusta. Nytkin oon palannut omaan tummaan.

Olen samaa mieltä hiusten värin suhteen. Minulle sopii vaalea paremmin. Minun hiukset kyllä kestää koska värjään vain kampaajalla ja ainoastaan juuret. Värinä kullanvaalea joka kiiltää hyvinvointisuutta, koska ei värjätä koko hiusta.

Kullanvaalea vuodesta 2010, enkä pois vaihda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihailemaan Ilmajoen naisia.

Vierailija
24/50 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian monet blondaa, vaikkei heille sovi. Likaisuus näkyy helpommin, juurikasvusta nyt puhumattakaan. Vastaan, että dusty pink -pastellihiukset. Kätevästi eroon blondista kuontalosta että heilahti.

No mut näkyyhän tummaksi värjätyistäkin heti juurikasvu. Yleensä on vielä sellanen vaalea maantienharmaa juurikasvu. Tosi epäsiistin näkyinen.

Tumman juurikasvu blondissa on välillä ihan seksikäs. Esim Madonna nuorempana käytti sitä tyyliä.

Ei tässä nyt puhuta kauneimmista värjätyistä hiuksista, vaan ihan vain kauneimmista hiuksista. Suurin osa maailman kauneimmista naisista on luonnostaan tummia.

Sinä et puhu, joku muu puhuu. Kauneimmat voivat olla värjätyt, eikä luonnollisuudella ole väliä. 

Kauneimmat voivat olla myös värjäämättämät, joten siksi on outo argumentti kauneuden kannalta, näyttääkö juurikasvu jonkin värisissä hiuksissa "tosi epäsiistiltä" tai "välillä ihan seksikkäältä". Kauneimmat hiukset eivät missään oloissa ole "tosi epäsiistit" tai edes "välillä ihan seksikkäät". Kauneimmat hiukset ovat tosi tosi kauniit.

Vierailija
25/50 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tummat, vaaleat ja punaiset on kaikki kauniita. Riippuu ehdottomasti ihmisestä. Joillekin sopii parhaiten vain joku noista. Sitten on niitä, joille sopii yhtä hyvin myös eri värit.

t. Mies

Vierailija
26/50 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään eniten tummanvaaleista ja vaaleanruskeista hiuksista. Ne ovat usein kiiltävimmät ja pehmeän näköiset.

Vierailija
27/50 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin ehdottomasti sitä mieltä että tummat.

Nykyään tuntuu kääntyneen päinvastoin.

m42

Vierailija
28/50 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset pitää olla vaaleat, mutta silmät ruskeat / mustat.

Vierailija
29/50 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondit kunhan ne on hyväkuntoiset.

Siinä se onkin kun ne ei sitä oikein koskaan ole.

Vierailija
30/50 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondit kunhan ne on hyväkuntoiset.

Siinä se onkin kun ne ei sitä oikein koskaan ole.

Yleensä ovat myös ohuet. Toki saa pidennyksillä muokattua näyttävät, mutta silloin kauniit eivät ole ne hiukset itsessään vaan lisäosat.

Vierailija
31/50 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään eniten tummanvaaleista ja vaaleanruskeista hiuksista. Ne ovat usein kiiltävimmät ja pehmeän näköiset.

No eivät kyllä ole kiiltävimmät. Musta hius kiiltää kaikkein eniten.

Vierailija
32/50 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko 16?

Vierailija
33/50 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaahapset taitaa olla yleisimmät

Vierailija
34/50 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat, aina.

Kyllä. Mitä tummemmat, sen parempi. Aidot mustat hiukset ovat kiiltävimmät ja terveen ja hyväkuntoisen näköiset. Punaiset hiukset myös luonnostaan usein todella paksut. Vaaleat ovat valjuja minun silmääni.

Vierailija
35/50 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat kauniimmat. Ei siis edes keskiruskeat vaan sellaiset todella tummat.

Vierailija
36/50 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värillä ei ole väliä, hyvin hoidetut ovat kauniit.

Tulikin tässä mieleen, Miitta Sorvalista oli tänään juttua netin poimituissa (vanhoissa) uutisjutuissa. Onpa 67:ttä vuottaan käyvällä naisella todella kauniit hiukset. Mahtaa olla paljon käytetty aikaa kampaamopalveluihin. No, persoonallaan töitä tekevän on pakko olla kunnossa. Ja rahaahan hänellä sen jutun mukaan tietysti on. Että mikäs siinä.

Mutta nää nykypäivän vanhat naiset, niin ne ei kyllä rypyistä ja harmaista hiuksista kärsi.

Vierailija
37/50 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset, miehenä pidän jopa hiekanvärisistä. Ihan kivat. Tekoripset on nounou.

Vierailija
38/50 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaliista kukaan ei maininnut sateekaaren värejä..

Vierailija
39/50 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kysymys, koska olin ja olen edelleen sitä mieltä, että tummahiuksiset.

Silti jotenkin kokonaisuus ihmisessä merkitsee niin paljon enemmän, että ne harvat miehet, joiden matkaan olen lähtenyt niin ovat olleet jostain syystä vaaleita, ja yhdellä ei ollut tukkaa ollenkaan. Oikein seksikäs kaljupää, sopii paremmin kuin nuorena noussut hiusraja.

Nykyisellä on kihartuvat vaalea hius. Hymähdän muistaessani. Komea hänkin, tottakai ;)

Vierailija
40/50 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa nyt olla ihan sellainen kysymys mikä kenenkin silmään sattuu viehättämään. Siis kauniita miehiä ja naisia on tummissa, vaaleissa ja punapäissä, myös harmaantuvissa. Itse henkilökohtaisesti viehätyn vaaleahiuksisista aina vähän enemmän. Itse olen vaaleahiuksinen nainen ja olen tyytyväinen että olen vaalea, koska se on jotenkin aina ollut kaunista. Ja miehistä ihastun niihin vaaleisiin sinisilmäisiin.