Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussissa joku mummu alkoi valittaa kun istuin keskiovien lähellä ja äiti lapsineen tuli kyytiin

Vierailija
31.08.2018 |

Bussi oli täynnä. Kysyin äidiltä ja lapselta "olisitteko halunnut istumaan" Äiti vastasi "Ei kiitos, ollaan vaan pari pysäkin väliä tässä"

Viereiseltä penkiltä tämä mummu alkoi mäkättää "Kyllä nyt lapselle pitää paikka antaa kysymättä"
Vastasin "Kyllä minun puolestani sopii" ja nousin seisomaan. Äiti tai lapsi eivät istuneet sille vapauttamalleni paikalle ja jäivät pois pian sen jälkeen. Seisoin loppu matkan sivummassa. Kun jäin, tämä mummu sanoi minulle "pitäisi vähän ajatella muitakin kun matkustaa" En sanonut mitään enää. Mikä joitakin vanhuksia vaivaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on mulkkuja. Siinä ei ole mitään yllättävää.

Vierailija
2/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit sanonu että piä mummukka suus jo kii ja istu penkille. Sit hartioista kiinni ja eikun muori istuun siihen. Että nyt rouva istitaan viimisen päälle, maksan extra rundit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin KOVALLA äänellä ja hitaasti: "Turp a kiinni s aat ana!"

Jos alkaisi mussuttaa jotain, sama uudestaan. Perään pistävä tuijotus minuutti minuutin perään.

Vierailija
4/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi edes kysynyt. Kyllä ihmisten pitää itse osata avata suunsa mikäli istumaan haluavat.

Vierailija
5/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää. Joskus kun autoin ulkomaalaisen pyörätuolilaisen (kasvot suurilta osin peittävä huivi päässä tällä naisella) bussiin niin että käänsin sen luiskan niin, että nainen pääsi kyytiin ja sitten tietenkin takaisin että kuski sai ovet kiinni. Niin lähellä istuneet keski-ikäiset naiset alkoivat keskenään motkottaa, että mikä ma tu jen hyysääjä tuokin tuossa on, kyllä tuollaiset saisi lähettää omaan maahansa ja näin ne vaan tottuvat siihen että aina joku tyhmä suomalainen heitä palvelee jne jne.

Huokaus.

Vierailija
6/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nuorena mulkku miksi se vanhemmiten muuttuisi.

Vierailija
7/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä nää ihmisten kommentit. Suomalaisia vanhuksia saa pilkata mutta jos tällaista sanoisi muu al ta. tu lle is ta olisi ras...

Vierailija
8/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä riittää. Joskus kun autoin ulkomaalaisen pyörätuolilaisen (kasvot suurilta osin peittävä huivi päässä tällä naisella) bussiin niin että käänsin sen luiskan niin, että nainen pääsi kyytiin ja sitten tietenkin takaisin että kuski sai ovet kiinni. Niin lähellä istuneet keski-ikäiset naiset alkoivat keskenään motkottaa, että mikä ma tu jen hyysääjä tuokin tuossa on, kyllä tuollaiset saisi lähettää omaan maahansa ja näin ne vaan tottuvat siihen että aina joku tyhmä suomalainen heitä palvelee jne jne.

Huokaus.

No oikeassa olivat. Just tollaset idiootti-hysääjät pilaa Suomen.

Vierailija
9/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen myös sitä mieltä että jos keskiosaan tulee vaunut, pyörätuoli niin siitä noustaan automaattisesti ja tehdään tilaa.

Mutta vielä huonotapaisempaa on alkaa tehdä tikkua toisen huonotapaisuudesta, eli ei tästä mummollekkaan pisteitä heru.

Vierailija
10/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen myös sitä mieltä että jos keskiosaan tulee vaunut, pyörätuoli niin siitä noustaan automaattisesti ja tehdään tilaa.

Mutta vielä huonotapaisempaa on alkaa tehdä tikkua toisen huonotapaisuudesta, eli ei tästä mummollekkaan pisteitä heru.

Ihan kiva kun tiedät kenellä on joku sairaus mikä ei päällepäin näy.

Ei hätää, itse pidän puoleni kyllä mutta joku arempi ei.

Vierailija
11/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömiä nää ihmisten kommentit. Suomalaisia vanhuksia saa pilkata mutta jos tällaista sanoisi muu al ta. tu lle is ta olisi ras...

Pitääkö ne ulkomaalaiset vetää joka saata.nan asiaan mukaan.

Vierailija
12/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolla voi olla (tulossa) muistisairaus. Ihmiset voivat käyttäytyä ikävällä tavalla sairastuttuaan.

Vierailija
13/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vanhukset tuntuvat olevan juurikin tuollaisia, erittäin huonotapaisia. Ehkä sitten jonkin vanhuuden höperöitymisen aikaansaamaa. Oli syy mikä tahansa niin kannattaa jättää vaan omaan arvoonsa.

Vierailija
14/14 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne vaunut tässä aloituksessa olivat? Sitä paitsi eihän aloittaja kertonut istuneensa siinä vaunuvälikössä vaan keskiovien lähellä. Niiden välittömässä läheisyydessä on yleensä kahdeksan muutakin penkkiä.

Jännä juttu muuten, että juuri ne vanhukset, jotka käyttäytyvät itse huonosti eivätkä kunnioita ketään, tivaavat aina äänekkäimmin muilta kunnioitusta vanhuksia kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä