Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain vielä käytössä Lumia puhelimia?

Vierailija
31.08.2018 |

Onko ne vielä käyttökelpoisia. Ne vanhemmat mallit iman sitä win10 päivitystä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. On heitetty vesilintua jo vuosia sitten. Paskan möivät.

Vierailija
2/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä toimiston puhelimena, tsiisus mikä vekotin. Sillä ei saa niinkuin mitään tehtyä kunnolla, tekstiviestitkin löytyy jostain ihmeen mutkan takaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat menneen talven...

Vierailija
4/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lumia 830. Oliskohan Win8? Ihan jees, kelpaa mulle.

Vierailija
5/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyvinkin käyttökelpoisia kunhan vain sovellustarjonta riittää.

Vierailija
6/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää, mutta se oli hyvä valinta siihen aikaan, sillä budjetilla. Kesti hyvin kaikki pudotukset.

Vierailija
7/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttökelpoisia? Turvapäivityksiä ei ole tullut vuoteen että ei ehkä kannata pankkiasioita Lumialla hoitaa.

Vierailija
8/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

635 tai 630 sopiva taskuun. En luovu.

Vierailija
9/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan Lumia 710, kestävyydeltään taattua SuomiNokia -laatua. Akun kestävyys ahkerassa käytössäkin 3-4 päivää, selkeä käyttöliittymä ja iskunkestävä. Lensi kerran monen metrin kaarella bussin lattialle äkkijarrutuksessa, ei tullut mitään vaurioita. Sovelluskaupan valikoimasta annan miinusta. Töiden takia piti vaihtaa jo reilun vuoden jälkeen Samsungiin ja viime vuonna laitoin iPhonen, joka on maailman paskin puhelin ainakin akun kestävyydessä. 

Vierailija
10/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttökelpoisia? Turvapäivityksiä ei ole tullut vuoteen että ei ehkä kannata pankkiasioita Lumialla hoitaa.

Paljon luottavaisemmalla mielellä voi edelleen käyttää verkkopankkia esim. WP 8.1:llä kuin uusimmallakaan Androidilla.

Vierailija
11/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Lumia 830. Oliskohan Win8? Ihan jees, kelpaa mulle.

Minulla on 820. Olen ihan tyytyväinen, vaikka esim. appsien tarjonta on rajallinen ja mm. FB ja twitter eivät enää toimi (huomasin kun 2 kk käyttämättömyyden jälkeen yritin kirjautua sisään, eli ei mikään iso menetys :D ). Enpä oikeastaan kaipaa puhelimelta mitään hiirveän ihmeellistä, en tee sillä töitä vaan lähinnä soitan, tekstaan, luen ylen uutisia ja säätiedotuksia, käytän laskinta + herätyskelloa + kameraa, joskus katson tähtitaivasta skymap ohjelman avulla ja joskus toisella ohjelmalla julkisen liikenteen aikatauluja. Joskus saatan kulun päällä googlata jonkun aukioloajan tai sijainnin. En koe mitään tarvetta uusia puhelinta ennen kuin tämä hajoaa.

Vierailija
12/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki muuten ovat käyttökelpoisia, mutta monet pankkisovellukset, matkalippusovellukset yms. monelle tärkeät sovellukset eivät enää tai pian toimi.

Vierailija
13/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua hoitaa pankkiasioita puhelimella tai edes tabletilla, vaan läppärillä. Ei siis ole minulle ongelma.

Vierailija
14/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia 900 käytössä.

Vierailija
15/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

820 ei toiminut koskaan kunnolla. Ensimmäinen puhelin toimi vajaan puoli vuotta kunnes siitä pimeni näyttö. Sitä läheteltiin huoltoon monta kertaa. Kahdesti tuli uusi puhelin tilalle, joissa oli sama vika - sim-kortin laittamalla laite kaatui, kun kosketti mitä tahansa kuvaketta. Oli muutaman vuoden nettiselaimena kodin wlan-verkossa. Kahteen vuoteen en ole edes koskenut siihen, kun hankin tabletin.

Vierailija
16/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä vielä Sumua -puhelin!

Vierailija
17/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kaivoin vanhan Lumian laatikosta kun nuorin hajoitti (taas) puhelimensa. Kyllä se päälle lähti ja tokaluokkalainen näköjään pärjää sillä hetken aikaa. Nyt vaan tarttis miettiä, että miten tuon lapsen oikeasti saa pitämään huolta puhelimestaan.

Vierailija
18/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

820 ei toiminut koskaan kunnolla. Ensimmäinen puhelin toimi vajaan puoli vuotta kunnes siitä pimeni näyttö. Sitä läheteltiin huoltoon monta kertaa. Kahdesti tuli uusi puhelin tilalle, joissa oli sama vika - sim-kortin laittamalla laite kaatui, kun kosketti mitä tahansa kuvaketta. Oli muutaman vuoden nettiselaimena kodin wlan-verkossa. Kahteen vuoteen en ole edes koskenut siihen, kun hankin tabletin.

Oho, onpas meillä erilaiset kokemukset tästä mallista :O

-se joka tyytyväinen omaan 820:n (ei ole huollettu kertaakaan eikä ole koskaan kaatunut)

Vierailija
19/21 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia930 käytössä. Hyvän möivät.

Vierailija
20/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä lumia puhelin. Toimii hyvin, akku pitää kohta uusia, ikää jo 8 vuotta tuolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän