Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä anna mieleisellesi majoitukselle huippuarviointia

Vierailija
31.08.2018 |

Itse annan korkeintaan keskinkertaisen, yritän jopa keksiä jotain moitittavaa, jotta se ei olisi seuraavalla kerralla täysi ja hinta noussut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just.

Vierailija
2/7 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei saa antaa edes täydelliselle asiakaspalvelulle parasta mahdollista arviointia vaan aina täytyy jättää tilaa kehittymiselle. Muussa tapauksessa asiakaspalvelijalta loppuu mielenkiinto työssä kehittymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei saa antaa edes täydelliselle asiakaspalvelulle parasta mahdollista arviointia vaan aina täytyy jättää tilaa kehittymiselle. Muussa tapauksessa asiakaspalvelijalta loppuu mielenkiinto työssä kehittymiseen.

Menee hiukka ohis-puolelle mutta tähän on pakko sanoa että asiakaspalvelijat saavat kyllä säännöllisesti kuunnella kaikenlaista pashaa myös niissä paikoissa joissa asiakaspalvelu on todella hyvää. En ole törmännyt yhteenkään asiakaspalvelijaan joka olisi alkanut jotenkin himmailla laadussa saatuaan kiitosta.

Vierailija
4/7 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina kun on tilaisuus: Kiitos hyvästä asiakaspalvelusta. Koska nämä ovat ihmisiä, ja pienellä voi ilahduttaa.

Itse en "ala parantaa" tai "kehity" jos vaietaan tai minua moititaan.

Vierailija
5/7 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palaute tekee saajan iloiseksi ja osaa toimia jatkossa samoin. Monelle myös motivaattori varsinkin kun aspat saa enemmän v*ttuilia ja saattaa into mennä.

Vierailija
6/7 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että hyvät arvostelut nostaa kysyntää ja sen myötä hintaa.

Vierailija
7/7 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palaute motivoi. Ja ohiksena, ainakin osalla asiakaspalvelualoista muu kuin "loistava" arviointi -jopa "hyvä/ok"- voi saada paskaa asiakaspalvelijan niskaan pomoilta. Eli kehu kun on aihetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi