Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateutenne Sieppiä kohtaan on läpinäkyvää ja noloa

Vierailija
31.08.2018 |

Miksikö kadehtisitte häntä?

Tässä muutama syy: kaunis ja seksikäs missi jolla kuuluisa, menestyvä ja suosittu miesystävä, paljon miesihailijoita, saa kuuluisuutta lehdissä ja muissa medioissa, matkustelee ja nauttii elämästä jota katkeruus ja pahaolo ei ole syövyttänyt kuten teillä, asuu erinomaisella paikalla jne...

Haluatteko lisää vai tuliko jo katkeruushiki tarpeeksi otsalle?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos joku nyt haluaa asian noin nähdä.. ja

on sitä mieltä, että täytetyt huulet ja rinnat + tekoripset on upeaa seksikkyyttä, ihan vapaasti. Mutta turha aina tuota kateus -korttia on pöytään lyödä. Mielenlöyhä on, jos kadehtii sitä, että miehet kuolaa kuvien perään.

Vierailija
2/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ole hiljaa. Ketään jaksa kiinnostaa enää tää sama hyrrä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla Sara Sieppi enkä elää Sara Siepin elämää, en voi siis olla kateellinenkaan.

Vierailija
4/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis sen sorttinen ihminen, että kadehtisi jotain niin olis niitä nätimpiäkin kadehdittavia.

Vierailija
5/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole hänen kadehtijansa, vaan toivon hyvää jatkossakin.

Nainen elää nyt unelmaansa, johon aika harvalla Suomen oloissa on mahdollisuudet. Minusta tämä on hienoa. On aina mukavaa nähdä elämäänsä tyytyväinen ihminen.

Mutta kaikki loppuu aikanaan ja yhä kauniimpia ja mielenkiintoisempia menestyjiä pulpahtelee valokeilaan. Kiva seurata näitä elämänkohtaloita.

Melkein kuin omat kuninkaallisemme. Kohta ilmoitetaan Roopen ja Saran odottavan vauvaa ja uusi Miss Suomikin kruunataan taas aikanaan.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että meillä on omatkin elämät elettävänä. Ihan turhaa on kadehtia muita. Ei voi tietää millaista se kulissien takainen elo oikeasti on. Ja ilman yksityisyyttä ei ole oikeaa elämää. Mieluummin itse menen kauppaan ja yleisille paikoille ilman kameroita ja uteliaiden tuijotusta, ja jopa lähentelyä. Jokainen valitsee oman tiensä.

Vierailija
6/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla Sara Sieppi enkä elää Sara Siepin elämää, en voi siis olla kateellinenkaan.

Aattele jos heräis Saran tilalla.. yyyyäh, miesmakumme on ainakin niiin erilainen, että onneksi herään omasta sängystä, oman ihanan kullan vierestä. Ois kyllä painajainen. 🤣

Vierailija
7/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ole kateellinen koska ikäni puolesta voisin olla yli-ikäinen isosisko.

Siksi kommentoin, että toisessa ketjussa haukutaan ja tässä kehutaan. Miksi? Samat ihmiset?

Kaunishan Sara on. Se nyt on totuus. Mutta jakaa täälläkin mielipiteitä kun Sara-ketjuja, Sara-/Mariaketjuja on aloitettu lukuisia.

Vierailija
8/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori väärin meni. Olen kateellinen kauniille JA älykkäille naisille, eli siis niille, kenellä on koko paketti.

Vierailija
9/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en ole kateellinen koska ikäni puolesta voisin olla yli-ikäinen isosisko.

Siksi kommentoin, että toisessa ketjussa haukutaan ja tässä kehutaan. Miksi? Samat ihmiset?

Kaunishan Sara on. Se nyt on totuus. Mutta jakaa täälläkin mielipiteitä kun Sara-ketjuja, Sara-/Mariaketjuja on aloitettu lukuisia.

Oli kaunis.. miksi kauniin täytyy pilata ulkonäkönsä ylettömmällä ja epäluonnollisella muokkauksella? Sitä mie en ymmärrä.

Vierailija
10/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseenalaistaminen on tietty kateutta. Hohhoijaa, old news Vastakysymyksenä miksi ihmeessä nämä sometyrkyt ikäänkuin elävät omilla säännöillään, Siepin mukaan ihan normaalia että sinne ulosottoon kertyy tonnien velat kun on paljon kivempaa laittaa ne mukaviin menoihin? Kuten matkusteluun, laukkuihin ja kosmeettisiin toimenpiteisiin. Tottakai oikeissa töissä käyvät saavat ihmetellä että mitähän v*@.

Vierailija
11/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi Saraa. Roopea ehkä vähän kun sillä on niin kaunis tyttöystävä 😍

T. Mies

Vierailija
12/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiikuvia tarviitaan.

Vierailija
13/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun minä en perusta ollenkaan tuollaisista asioista.

Kauneus ja seksikyys ovat katoavaisia ja katsojan silmissä. Oma kroppa miellyttää itseäni, minulle on ihan sama mitä muut ajattelevat siitä.

Kuuluisuus ei kiinnosta. Matkustella saan jo omassa elämässä tarpeeksi. Mies ihanne on ihan jotain muuta kuin Roope. Omaa rahaa löytyy, eikä ole velkoja ja asun velattomassa asunnossa, juuri siellä missä haluan. Mistä siis minun pitäisi olla kateellinen Saralle?

Vierailija
14/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Sara on vielä kaunis kun vertaa tohon ankkahuuli Suvi Pitkäseen .Kummallista että suu vedetään Tiina Jylhän klinikalla omituiseksi ja luullaan että se on kaunis.

Vierailija
15/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on todella kaunis, ihanat silmät hänellä, jotenkin lämpimät ja suloiset. 💓

Vierailija
16/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättihän Sara on. Ja ei tuo pöllömpi roolimalli ole kuukuisuudesta haaveileville teineille. Ei juoppokuvia tai skandaalinkäryä seiskassa. Töitä tee koko ajan, vaikka myös matkustelee. Monissa projekteissa on mukana. Jotkut tv-ohjelmien jaksotkin voidaan kuvata parissa päivässä putkeen ja siinä ohessa käy tekemässä jotain meikkaamiseen liittyvää, muoti- ja alusvaatekuvauksia tai messuilla ym. juontamassa. Kovaa hommaahan tuo on, kai sitä saa omilla rahoillaan nauttia?

Hienosti menestynyt ja pärjäävä nuori ja ihan tervehenkinen nainen. Jos ois mun tytär, niin olisin ihan tyytyväinen.

Vierailija
17/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mielelläni kadehtia häntä, mutta en tiedä, kuka hän on.

Vierailija
18/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nättihän Sara on. Ja ei tuo pöllömpi roolimalli ole kuukuisuudesta haaveileville teineille. Ei juoppokuvia tai skandaalinkäryä seiskassa. Töitä tee koko ajan, vaikka myös matkustelee. Monissa projekteissa on mukana. Jotkut tv-ohjelmien jaksotkin voidaan kuvata parissa päivässä putkeen ja siinä ohessa käy tekemässä jotain meikkaamiseen liittyvää, muoti- ja alusvaatekuvauksia tai messuilla ym. juontamassa. Kovaa hommaahan tuo on, kai sitä saa omilla rahoillaan nauttia?

Hienosti menestynyt ja pärjäävä nuori ja ihan tervehenkinen nainen. Jos ois mun tytär, niin olisin ihan tyytyväinen.

Jos mun tytär taas kasvaa niin että joutuu ulosottoon ja luottotiedot parikymppisenä menettäneenä, ja saa vanhoilta pervoilta rahaa kuvia vastaan jotain on mennyt pieleen.

Vierailija
19/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä tuntuu ärsyttävän erityisesti se, että joku elättää itsensä muka tekemättä työtä ja ilman kykyjä tai osaamista. Totuushan on kuitenkin se, että jotain osaamista täytyy olla, jos onnistuu tuotteistamaan itsensä niin hyvin, että elättää itsensä pelkästään omana itsenään ilman perinteistä ammattia.

Samoin ihmisiä tuntuu ärsyttävän se ylellinen elämä ja julkisuus, joka ilmeisesti on väärin ja ansiottomasti saatu. Juuri sen ylellisen elämän mielikuvan myyminenhän oikeastaan on Siepin työ. Hän myy unelmaa ja ihmiset seuraavat sitä unelmaa netistä. 

Itse olen jo siinä iässä, että voisin olla Siepin äiti. Olen kuitenkin siinä mielessä vanhanaikainen, että en ihan ymmärrä näitä uusia ammatteja (esim. bloggaajat). Olen iloinen, että oma tyttäreni ei elä niin, vaan on valinnut toisen tien. Tuntuu hiukan siltä, että edellisten sukupolvien naiset ovat tehneet turhaa työtä taistellessaan tasa-arvon puolesta, kun nämä uuden sukupolven tytöt tekevät kaikkensa esineellistääkseen itsensä ja luodakseen itsestään seksiobjekteja.

Vierailija
20/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä golfista. Olen siis kateellinen...golfille? Meniks oikein?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän