Julkkikset joista teille on jäänyt hyvä mielikuva?
Vastakohtana aiemmalle keskustelulle :)
Mitkä julkkikset vaikuttavat teistä sympaattisilta, luonnollisilta tai muuten vain mukavilta ihmisiltä?
Kommentit (158)
Pekka Siitoin ja Nilsiän Öljysheikki!
Täällä teatterikaupungissa olen työssäni kohdannut usein Jukka Leistin ja Tuija Ernamon. Molemmat todella symppiksiä ja kohdelleet asiakaspalvelijoita tosi ystävällisesti. Myös Kummelin miehistä jäänyt hyvä mielikuva.
Onhan niitäkin. Taannoin jäi hyvä kuva radiojuontaja Tinni Wikströmistä. Festareilla törmäsin kun oli siellä juontajana. Pyörähti yleisön seassa bändiä katsomassa ja keikan jälkeen nykäsin hihasta jos saa ottaa selfien. Suostui kyllä ja tyypin kanssa riitti muutenkin keskusteltavaa eikä hänellä ollut mihinkään kiirettä.
Mä tykkään Sami Hedbergistä vaikka kaikki muut sitä tuntuu inhoavan. Tykkään että se on hauskakin. Oon jutellut sen kanssa pari kertaa.
Miksihän nämä kehumisketjut eivät saa tuulta alleen vaan annahan olla jos pyydetään haukkumaan joku niin tulee sivukaupalla.
Johanna Iivanainen on tosi symppis.
Täällä parjattu Sara Sieppi.
Olen tavannut hänet muutamaan otteeseen ja mukava, ystävällinen oli.
Ja kaunis. 🙂
Ärsyttäviin tai muuten vastemielisiin ihmisiin kiinnitetään varmasti enemmän huomiota. Useasti ne tunnetuimmat julkkikset ovatkin siellä ääripäässä.
Sirpa Selänne, jaksaa hoitaa kodin ja lapset kun Teemu bailaa
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Sami Hedbergistä vaikka kaikki muut sitä tuntuu inhoavan. Tykkään että se on hauskakin. Oon jutellut sen kanssa pari kertaa.
Sami Hedberg on jim carreyn ja aku hirvinieemen rinnalla yksi maailman parhaimpia viihdyttäjiä.
Cheekin, Räikkösen ja Litmasen olen tavannut henk.koht ja kaikista jäänyt tosi positiivinen mielikuva. Herrasmiehiä ainakin meikäläiselle.
Riku mikäsenyt oli Munamies sattui kerran samaan hissiin. Vaatimaton, hiukan arka vaikutelma jäi miehestä. Ja ihan positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Hedberg on jim carreyn ja aku hirvinieemen rinnalla yksi maailman parhaimpia viihdyttäjiä.
Mulla ei oo mitään Hedbergiä tai Hirviniemeä vastaan, mutta ajan kanssa kumpaankin on alkanut kyllästyä. Oon käynyt parilla Samin keikalla ja valitettavasti saanut huomata miten hän kierrättää esityksissä sitä samaa vanhaa huumoria kerrasta toiseen. Akunkaan jutut ei enää tunnu naurattavan ja tv-esiintymiset tuntuu olevan ihmeellistä sähläämistä täynnä.
Michael C Hallin tunsin vaihtari vuonna ysärin lopulla ennenkun hänestä tuli kuuluisa. Aivan hurmaava kaveri ja ansaitsee kaiken hyvän mitä on urallaan saavuttanut! Sillä karismalla olisin kyllä enemmän ihmetellyt jos ei olisi menestynyt. Joissain ihmisissä vaan on sitä jotain!
Axl Smith. Kävi meidän koululla ja iski silmää mulle
Vierailija kirjoitti:
Riku mikäsenyt oli Munamies sattui kerran samaan hissiin. Vaatimaton, hiukan arka vaikutelma jäi miehestä. Ja ihan positiivinen.
Tämä kaikki yhden hissimatkan aikana😂😂😂 Miten ollaan reteesti hississä?😂😂😂 Puhuitteko te edes mitään?
Vierailija kirjoitti:
Michael C Hallin tunsin vaihtari vuonna ysärin lopulla ennenkun hänestä tuli kuuluisa. Aivan hurmaava kaveri ja ansaitsee kaiken hyvän mitä on urallaan saavuttanut! Sillä karismalla olisin kyllä enemmän ihmetellyt jos ei olisi menestynyt. Joissain ihmisissä vaan on sitä jotain!
Nevahööd? Joku tuntematon suuruus?
Tomi Metsäketo. Hieno mies, hieno ääni