Tinder alkoi vaatia puhelinnumeroa
Mitäs nyt? Tietoturvasyistä en jaa numeroani yhdellekään sovellukselle. Googlen perusteella muilla samaa ongelmaa ollut viime päivinä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Itse suosin tinneriä.
Sillä löytyy hyvin seuraa, kun vähän imppasee niin jo alkaa vaaleanpunaiset elefantit näkökentässä vilkkua.
Ei, koska se ei ole bugi. Tinder vaatii puhelinnumeron, jos sitä jatkossa aikoo käyttää ja sillä selvä. Jos numero jostain syystä sulkeutuu tai katoaa, et pysty uutta numeroa vaihtamaan, näin lukee heidän sivuilla. P*skoja juttuja molemmat!
Mun profiili poistettiin jostain syystä vaikka ihan asiallinen olen ollut (???) Enkä enää voi käyttää mun puhelinnumeroa uuteen profiiliin koska se on blokattu. Toimiiko tinder prepaidillä?
Onko kellään tinderiä pelkällä puhelinnumerolla? Onko turvallinen? Jossain luki, että ulkopuoliset oli päässyt kirjautumaan tilille pelkällä puhelinnumerolla, onko ongelma jo korjattu?
Suomi24 treffit pyytää myös nykyään puhelinnumeron. Miksihän? Hyvästi yksityisyys.
Toimiikohan nuo prepaidilla vai pitääkö olla "oikea" liittymä?
Prepaid riittää, tulee vain yksi tekstari jossa on vahvistuskoodi. Tällä tavalla estetään botteja luomasta profiileja. Muita viestejä ei ole koskaan tullut.
Itse suosin tinneriä.