Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ruokajonoista ei koskaan saa lihaa tms.?

Vierailija
31.08.2018 |

Olen nyt joutunut käymään säännöllisesti Heikki Hurstin ruokajonossa. Huomioni on kiinnittynyt siihen,
että koskaan ei saa lihaa, kanaa tms.
Eineslihapullat ja kotimainen uunilenkki ovat ainoita lihatuotteita.

Kuitenkin kaupat lahjoittavat myös lihaa ynnä muuta sellaista. Kenelle ja mihinkä ne menevät? Ainakaan
ruokajonoon ne eivät päädy.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakajat ottaa itelleen/kamuilleen?

Vierailija
2/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksei siellä saa, mutta kyllä meidän paikkakunnalla on useinkin lihaa, jauhelihasta sisäfilepihveihin. Ei sitä kyllä kaikille riitä joka jaossa kun ensimmäiset vie tietenkin parhaat ja vikoille jää ne makkarat. Enkä ole kyllä nyt vähään aikaan käynyt, kauppojen ilta-alet on varmaan vähentäneet täälläkin ruokajonon valikoimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa hurstit mussuttaa hyvät jutut.

Vierailija
4/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on kylmäketjun eheydestä.

Raaka liha sietää lämpöä huonommin kuin vaikkapa kypsennetyt lihapullat.

Vierailija
5/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olen onnistunut saamaan nöttköttiä ja kinkkuviipaleita.

Leipää, jauhoja, kauraryynejä, hapankorppuja, näitä kyllä riittää...

Vierailija
6/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt joutunut käymään säännöllisesti Heikki Hurstin ruokajonossa. Huomioni on kiinnittynyt siihen,

että koskaan ei saa lihaa, kanaa tms.

Eineslihapullat ja kotimainen uunilenkki ovat ainoita lihatuotteita.

Kuitenkin kaupat lahjoittavat myös lihaa ynnä muuta sellaista. Kenelle ja mihinkä ne menevät? Ainakaan

ruokajonoon ne eivät päädy.

käyt ihan vääärässä kaupunginosassa, vantaalla on hyvät sapuskat, yksi päivä laskin että siinä oli laukussani oli 40 euron edestä ruokaa. juuri napostelin katkarapusalaattia ja lohiwrappeja iltapalaksi, soijajurgurttia ja muuta jugurttia. broilerin paistit ja muut valmisruoat pistin pakkaseen jo. ei ollut edes 30 pros alelappua broilerinpaketissa, niin tuoretta ruokaa . yleensä aina saa kananlihaa ja broileria. riippuuu tietysti minkä arvann saa jonoon, täällä jonopaikat arvotaan koska venäläiset oli aina klo 07 jonossa etummaisilla sijoilla vakka jako on klo 1230.  ja maanantaina uudestaan jonoon

hurstilta saa vain pierupullia ja jos haluat olla hieman törkee sanot ettet syö sianlihaa, voit saada tiskin ata naudan sisäfilettä ja lohta, itse tein näinkun asuin kalliossa

Vierailija
7/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saa ilmaseksi safkaa ja valittaa kiitokseksi.

Vierailija
8/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurstin pierupullia en söisi vaikka siitä maksettas palkkaa, pierettää seuraava päivä ja pahoja ne on, mitä lie sisällä......

Vierailija
9/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

hurstin pierupullia en söisi vaikka siitä maksettas palkkaa, pierettää seuraava päivä ja pahoja ne on, mitä lie sisällä......

Joo mikä juttu sekin on, hyvää hyvyttään tarjotaan muka ruokaa, mutta sitten pierrään kaikkiin lihapulliin? Neuvostoliittomeininkiä

Vierailija
10/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn yhdessä helluntaiseurakunnassa ruoanjaossa, sieltä olen saanut lihaa ja broilerinsuikaleita myös. 

Vierailija
11/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn yhdessä helluntaiseurakunnassa ruoanjaossa, sieltä olen saanut lihaa ja broilerinsuikaleita myös. 

Ehkä hursti säästää parhaat palat uskonheimolaisilleen.

Vierailija
12/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

broilerisuikaleet ja raakalihatuotteet vaan on sellaisia ettei niitä voi jakaa jos kylmäketju on katkennut. Kalasta puhumattakaan.

Vierailija
13/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha on huonosti säilyvä tuote, joten ymmärrän ettei sitä ruokajonossa ole.

Nyt kun S-market alkoi yhdeksän jälkeen myydä alennusliputetut tuotteet -60 % hintaan, niin lihat menee aika hyvin sitä kautta. Itsekin käytän niitä tarjouksia. Paikallinen K-kauppa on seurannut perässä. En muista, milloin viimeksi olisin ostanut normaalihintaista lihaa. 

Vierailija
14/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hursti säästää parhaat palat uskonheimolaisilleen.

No ei tällä mitään tekemistä Hurstin kanssa ole :D Ihan eri kaupunki ja eri ihmiset vastuussa.

Vierailija
15/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

broilerisuikaleet ja raakalihatuotteet vaan on sellaisia ettei niitä voi jakaa jos kylmäketju on katkennut. Kalasta puhumattakaan.

Jos safka täyttäisi kaikki vaatimukset niin ei se päätyisi ruokajonoon.

Vierailija
16/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta näissä jakelupaikoissa jotka tiedän, eli useita, ei se ketju katkea. Toisaalle annetaan parempia ruokia kuin toisaalle, tämä se virallinen syy. Pääsääntöisesti siis, aina on poikkeuksia.

Vierailija
17/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoo mis onn niin vttuuntunut siitä etttä köyhä saa lihaa luittensa pääälle?

Vierailija
18/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla helluntaiseurakunnassa missä käyn ne lihat on vielä jäisiä kun jakavat kun ovat olleet pakastimessa. Yleensä ovat saaneet ne niin että viimeinen käyttöpäivä on lähellä joten siksikin menevät heti pakastimeen (jos ei samana päivänä niitä jaeta). 

19/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu enää hormoonilihaa syö ? Tulee vaihdevuodet kolmikymppisenä.

Miksi ei ole kissoille tai koirille murkinaa ruokajonoissa ? Ne ovat syyttömiä.

Vierailija
20/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääällä hellarissa sama, ja suurin osa tuotteista haetaan autolla 30 min ennen jakoa kaupan hyllyiltä , ei siinä ehdi kylmäketju katketa mitenkään