Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 87-vuotiaan 91-vuotiaan poikaystävänsä luokse yökylään?

Vierailija
31.08.2018 |

Kyseessä siis omillaan asuvat vanhukset, jotka eivät kuitenkaan itse kykene liikkumaan kuin talonsa sisällä. Etuoven kynnys on jo liikaa. Tarvitsisivat siis apua yökylän järjestämiseen.

Onko tuo mielestänne liian iso ikäero? Mitä sanon mummille?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on hupimielessä kärjistetty aloitus, mutta älkää te nuoret naurako ja halveksiko vanhusten läheisyyden tarvetta. Etenkin jos pää toimii ja on hyvässä fyysisessä kunnossa, ei edes seksille ole yläikärajaa. Apujakin kyllä nykyään löytyy, sekä miehille että naisille. Kaikenlainen kosketus ja kontakti toiseen ihmiseen lisää hyvää oloa ja onnellisuutta, oli ikä mikä hyvänsä. 

Huutonaurut ja ällötyksen tunteet kertovat vain kokemattomuudestanne ja tietämättömyydestänne.  Itse olen aloittanut juuri uuden suhteen, molempien osapuolten ikä alkaa seiskalla. Tervetuloa tähän suuntaan, minne olette tekin tulossa.

Nuoret luulevat, että vanhojen seksi on samanlaista kuin nuorempien. Mutta isäni sanoi ysikymppisenä, että hänen ja äidin välinen pelkkä halailu sängyssä tuntuu paljon paremmalta kuin nuorempana, jolloin koko ajan hänkin halusi penetraatiota, sitä "oikeaa seksiä". Nyt kun erektiokyky on jo mennyt, kehon herkkyys muualla tuntuu lisääntyneen niin että pelkkä lähelläolo on nyt huikeaa. Myös hellyys ja rakkaus tuntui astuneen enemmän siihen läheisyyteen.

Vierailija
102/103 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en päästäisi minkään ikäistä mihinkään. En halua ottaa sitä riskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en oikein ymmärrä, mistä te tähän seksin veditte. Mahdatteko tajuta, että yökylässä voi olla ilman seksiäkin. Nuo irstaan rasvaiset kommentit ovat paitsi loukkaavia, myös kertovat kommentoijien henkisestä tasosta. Joillakin saattaa olla jopa vierashuone, jonne majoittaa yövieras. Miettikää sitä. Ja sitä paitsi, kaikki, mitä he tekevätkään, on heidän asiansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi