Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka ei voi kukkea ulkona klo 9 ja 14 välillä?

Mies 22v
31.08.2018 |

Minua nimittäin on alkanut ärsyttämään, miten heti hepäillään että lintasaan koulusta. Itsellä on siis ikää 22 vuotta, mutta todella todella usein saan kuulla siitä miten näytän todella paljon 14 tai 15 vuotiaalta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkäaikaistyötön, enkä ole vuosiin käynyt kotini ulkopuolella välillä 8-15. Kesällä saatan joskus liikkua päivisin ulkona, koska silloin ihmiset ovat kesälomalla, joten minäkin sopeudun siihen joukkoon. Kevät, syksy ja talvi ovat sitten vain iltaliikkumista.

Siis mikä siinä hävettää? Luuletko ettei kaupungissa liiku ketään kahdeksan ja kolmen välillä ja että jotenkin erottuisit siellä joukosta?

Mikäkö työttömyydessä hävettää? Ja jos joku liikkuu tuolla aikavälillä on hänellä yleensä joko ruokatunti tai matka johonkin velvollisuuden sanelemaan paikkaan/tapaamiseen. Mulla ois tuolla välillä vain kaupassakäyntiä tai päämäärätöntä haahuilua.

Siinä hävettää eniten se ettei ole missään töitä eikä ole mitään ihmisarvoa, vapautta tai itsenäisyyttä. Sitä joutuu elämään ja nöyristelemään työssäkäyvien veronmaksajien antamilla almuilla.

Vierailija
22/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 22v kirjoitti:

Minua nimittäin on alkanut ärsyttämään, miten heti hepäillään että lintasaan koulusta. Itsellä on siis ikää 22 vuotta, mutta todella todella usein saan kuulla siitä miten näytän todella paljon 14 tai 15 vuotiaalta.

Joo sä olet kertonut tuon  täällä  jo sata kertaa.Ja arvaa kiinnostaako meitä  tietää tuosta?  NO EI.

Mene muualle kerjäämään  huomiota, jooko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän