En saa miestä pois mielestäni.
Tapasimme reilu 2 kuukautta sitten ja hän on ollut mielessäni joka päivä siitä lähtien. Minua ahdistaa kun en ymmärrä mistä on kyse. Tiedän vain, että molemmilla on jonkinlaisia tunteita toisiamme kohtaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Lähetä Whatsapp viesti ja kysy. Ei siihen kuole ja lopetat märehtimisen.
Tämä. Yksikään mies ei ahdistu tai suutu jos joku nainen osoittaa kiinnostusta, vaikkei edes itse olisi kiinnostunut.
Eikä sitä edes tarvi heti räväyttää silmille rakkaudentunnustuksena. Sanot vaan että olis kiva jutella joskus vaikka kahvilla.
Olemme silloin tällöin tavanneet, emme kovin usein. Viimeksi viime viikolla. En vain ymmärrä miksi olen mennyt näin sekaisin miehestä AP
Olet vain ihastunut. Sitä se on. Jotkut ihmiset jäävät mieleen.
Sama juttu, mutta pakit tuli, elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Olemme silloin tällöin tavanneet, emme kovin usein. Viimeksi viime viikolla. En vain ymmärrä miksi olen mennyt näin sekaisin miehestä AP
Oletko sä itse varattu? Entä mies?
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, mutta pakit tuli, elämä jatkuu.
Miksi näin?
Rakkautta ilmassa selvästi. Kannattaa takoa, kun rauta on kuumaa.
Olet hänen mielessä, siksi hän sinun. Näin jotkut sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä itse varattu? Entä mies?
En ole ap, mutta ounailet, että ovat molemmat.
Kuka idiootti näitä tekee? Kysy siltä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole kukaan mitään muuta kysynyt kuin, että miksi ap tuntee olevansa noin sekaisin. 😆 Kuinka Urpo sinä oikein olet?
Olet ihastunut Ap. Tai jopa rakastunut.
Hän on mielessä koska olet ihastunut ja vastikään nähnytkin häntä. Ja samalla haaveilemalla ruokit tuota ihastusta ja hormonimyrskyä. Ihan tavallista.
Kyllä se mies mielestä lähtee kun et ole missään yhteydessä ja lakkaat täysin seurailemasta esim hänen somea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole kukaan mitään muuta kysynyt kuin, että miksi ap tuntee olevansa noin sekaisin. 😆 Kuinka Urpo sinä oikein olet?
Tätä samaa tulin ihmettelemään. Ap ei kysynyt muuta.
Ap, se on rakkautta.
Lähetä Whatsapp viesti ja kysy. Ei siihen kuole ja lopetat märehtimisen.