Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka ei voi kukkea ulkona klo 9 ja 14 välillä?

Mies 22v
31.08.2018 |

Minua nimittäin on alkanut ärsyttämään, miten heti hepäillään että lintasaan koulusta. Itsellä on siis ikää 22 vuotta, mutta todella todella usein saan kuulla siitä miten näytän todella paljon 14 tai 15 vuotiaalta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä sinä niistä muista ihmisistä välität, aikuinen mies! 22-vuotias, joten oletan, että olet aikuinen. Uskomatonta.  Eikö saa suuta auki ja sanottua, että ei ole heidän asiansa, jos joku muka oikeasti kehtaa asiasta kysyä.

Vierailija
2/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän epäilevät. Mitä väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosin mulla syynä työttömyys, jota häpeän. En viitsi joutilaana ulkoilla päiväsaikaan.

Vierailija
4/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos et pukeutuis enää niinq es jonne?

Vierailija
5/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita.

Vierailija
6/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työttömyydessäkään mitään häpeämistä ole.

Vierailija
7/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65 v, mutta yleensä mua luullaan 17 vuotiaax, joten on haastavaa lähteä kirmalilemaan kamujen kaa kaupungille mummotansseihin. 

Vierailija
8/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että mun naapurustossa myös ihmetellään perheenäitiä, joka pyörii kotona ja pihallakin välillä päivisin virttyneissä verkkareissa. Teen kuitenkin etätöitä ja saan paljon tehokkaammin työskenneltyä kotona kuin toimistolla. Varmaan pitävät jonain loisena :)

Vierailija
9/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäaikaistyötön, enkä ole vuosiin käynyt kotini ulkopuolella välillä 8-15. Kesällä saatan joskus liikkua päivisin ulkona, koska silloin ihmiset ovat kesälomalla, joten minäkin sopeudun siihen joukkoon. Kevät, syksy ja talvi ovat sitten vain iltaliikkumista.

Vierailija
10/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hyvä mies käymään salilla ja kasvattamaan lihaksia.

Vierailija
11/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkäaikaistyötön, enkä ole vuosiin käynyt kotini ulkopuolella välillä 8-15. Kesällä saatan joskus liikkua päivisin ulkona, koska silloin ihmiset ovat kesälomalla, joten minäkin sopeudun siihen joukkoon. Kevät, syksy ja talvi ovat sitten vain iltaliikkumista.

Siis mikä siinä hävettää? Luuletko ettei kaupungissa liiku ketään kahdeksan ja kolmen välillä ja että jotenkin erottuisit siellä joukosta?

Vierailija
12/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä siinä hävettää? Luuletko ettei kaupungissa liiku ketään kahdeksan ja kolmen välillä ja että jotenkin erottuisit siellä joukosta?

Mikäkö työttömyydessä hävettää? Ja jos joku liikkuu tuolla aikavälillä on hänellä yleensä joko ruokatunti tai matka johonkin velvollisuuden sanelemaan paikkaan/tapaamiseen. Mulla ois tuolla välillä vain kaupassakäyntiä tai päämäärätöntä haahuilua.

Vierailija
13/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata parta niin alat näyttämään mieheltä.

Vierailija
14/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäkö työttömyydessä hävettää? Ja jos joku liikkuu tuolla aikavälillä on hänellä yleensä joko ruokatunti tai matka johonkin velvollisuuden sanelemaan paikkaan/tapaamiseen. Mulla ois tuolla välillä vain kaupassakäyntiä tai päämäärätöntä haahuilua.

Työssäkäyvilläkin on vapaapäiviä ja lomia ja ilta- ja yövuoroja. Itsekin olen työtön ja ei ole kyllä tullut mieleenkään hävetä päivällä kaupungilla käymistä, ei siellä kukaan kiinnitä muihin mitään huomiota ja porukkaa on laidasta laitaan.

Vierailija
15/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tosin mulla syynä työttömyys, jota häpeän. En viitsi joutilaana ulkoilla päiväsaikaan.

No eihän kukaan tiedä jos vaikka olisit menossa töihin ilta- tai yövuoroon? Kamalaa sentään mitä kaikkea ihmiset turhaan häpeävät... ei ole tullut itselle mieleenikään jos liikun päivällä kaupungilla että joku voi luulla työttömäksi.

Vierailija
16/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän kukaan tiedä jos vaikka olisit menossa töihin ilta- tai yövuoroon? Kamalaa sentään mitä kaikkea ihmiset turhaan häpeävät... ei ole tullut itselle mieleenikään jos liikun päivällä kaupungilla että joku voi luulla työttömäksi.

Ei mullekaan silloin, kun ole ollut työssäkäyvä, kuten viime keväänä, mutta työttömänä fiilikset on toisenlaiset.

17/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla mennä koskaan ulos, kun naapurit ovat niin inhottavia.

Vierailija
18/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullekaan silloin, kun ole ollut työssäkäyvä, kuten viime keväänä, mutta työttömänä fiilikset on toisenlaiset.

No mikäs siinä sitten jos haluaa turhaan tehdä elämästään entistä vaikeampaa.

Vierailija
19/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa että tekee vuorotyötä. Kumpi sitten hävettää enemmän vuototyö vai työttömyys??

Vierailija
20/22 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sanoa että tekee vuorotyötä. Kumpi sitten hävettää enemmän vuototyö vai työttömyys??

Vuototyö ois kyllä aika nolo... 😂

Mutta niin on valehtelusta kiinnijäämiminenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän