Menin paniikkiin ja valehtelin naapurille olevani töissä. Mitä mä nyt teen? :(
Kyseessä yksi puolituttu naapuri joka täysin yllättäen kysyi multa rapussa, että missä olen töissä.. aloin selittää ihan päättömänä että olen eräässä tehtaassa töissä.. Miksi en vain sanonut että en missään.. hävettää kamalasti. Mitä mä nyt teen. En tajua mikä paniikki mulle tuli :(
Kommentit (80)
Et mitään. Annat asian olla vaan. Jos asia joskus tulee puheeksi vielä, voit sanoa jos haluat, ettet ole siellä enää. TOdennäköisesti ei kyllä tule edes puheeksi koskaan.
Et sentään väittänyt olevasi terveyskeskuslääkäri. :D
Mitä ihmettä työpaikka jollekin puolitutulle kuuluu.
Ihan hyvä, ette avautunut naapurille. Sinulla on oikeus yksityisyyteen ja vaikka valehdella.
Eihän se auta kun muutto. Niin asuinpaikan kun henkilöllisyydenkin.
Meilläkin on raivostuttavan utelias naapuri. Lapsen kanssa ulos mennessämme hihkaisi yksi kerta ”töihinkö menossa?”, mitä ihmettä se sille kuuluu? Muutenkin välttelen ko. naista, tuntuu tietävän kaikista naapureista kaiken
Nyt taitaa olla ainoa mahis hakea vimmatusti työpaikkaa siitä tehtaasta.
Ei, kun otat ihan relasti nyt vain, ei se naapurille kuulu, missä olet tai et ole töissä.
Sun on eliminoitava se. Hän tietää liikaa🔫
Joka aamu kello soimaan ja kiireellä lampsit tehtaan taa istumaan 10 tunniks.
Itse valehdellut naapurin uteliaalle mummolle ummet ja lammet. Mitä se naapureille kuuluu toisten asiat.
Yritä nyt jostain hankkia edes kyseisen firman työvermeet. Ja pidät niitä yö, työ ja juhla asuna. Eiköhän mene täydestä.
Ensi kerralla, kun näet ko naapurim, niin ala sinä udella häneltä kaikenlaista yksityisluonteista ja kiusallista asiaa, ystävälliseen sävyyn tietenkin ja oikein sitkeästi ja peräänantamattomaksi. Ei muuta kuin ideoimaan kysymyksiä :)
Vastaisuuden varalle: sano vaikka että opiskelet.
Nykyään sitä voi tehdä niin monimuotoisesti. Itseopiskellen vauvafoorumeilta tietoa :D Mummut ja vaarit yleensä arvostaa opiskelua. Enemmän kuin kotiäitiyttä tai aktiivista työnhakua, vaikka se ei kohtuullista ajattelua olekaan.
Mulle tokaisi naapuri, että et sitten jaksa itse lapsiasi hoitaa, kun törmättiin tiellä ja kerroin hakevani lapset hoidosta. Kyllä, olin työttömänä. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Älä sinäkään ap jää märehtimään.
Jos kysyy että miten olet aina kotona, niin sano että teet etänä.
Ota Toinen asunto, jossa olet arkipäivät 8 - 16
Olen valehdellut olevani opintovapaalla etäopiskelijana. Mulla kanssa yliutelias naapuri.
Itse elän pääomatuloilla mutta en halua paljastaa tätä naapurille joten sanon että eri yritykset työllistää mut etänä(ei suoranaista valehtelua kun tekee osakekauppaa) mut hei mitä se kelkekkään kuuluu ?!
unohdat koko asian