Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrothan mielipiteesi miehestäni, ottaisitko, vai jättäisitkö

Vierailija
31.08.2018 |

-Mies ei juuri halua seksiä, torjuu sekaiin tehdyt aloitteet yhtä tunteellisesti kuin miten kieltäytyisi hakemasta postia.
-seksi kestää n.5min, ei hellyyttä ei esileikkejä.
-ei muutenkaan hellyyttä, pussaa kyllä suulle joitakin kertoja päivässä ja pitää kädestä kiinni, mutta ei koskettele eikä ikinä suutele.
-ei ikinä kehu sussa mitään
-ei puhu tunteista/ongelmista

Ja

-ei vie roskia
-ei imuroi
-ei pyyhi pöytiä/tasoja
-ei siivoo lastenhuonetta
-ei pese pykkiä
-ei aja nurmikkoa
-ei avaa tukkeutuneita viemäreitä
-ei hoida yhteydenpitoa lasten vanhempiin , kouluun, lääkäriin,terapeuttiin.
-ei tee, eikä oo nk.miesten töitä

Ruuan tekee puoliksi, lasten läksyt hoitaa puoliksi. Lasten riidat hoitaa puoliksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoida yhdeydenpitoa lasten vanhempiin.  Keiden lasten?

Vierailija
22/31 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu melekone prinsessa olen kyllä , arvaa kuka meillä avaa tukkeutuneen vessanpöntön ja ottaa hajulukoista paskat pois ;)

Terv. Prinsessa

Vierailija kirjoitti:

On se raskasta someprinsessan elämä kun mies ei sitä eikä tätä.

Kuka mies tuollaisia riesakseen ottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva kaveri jos tykkää ite tehä kaikki duunit ku toinen makaa sohvalla.

Tähän pätee sellainen sanonta ku niin makaa kuin petaa, ei minusta saa ystävää jos käyttää vaan hyväkseen ilmaisena piikana.

Mutta jos mua kohtelee hyvin, voi olla varma että teen kaikkeni jotta toisella olisi hyvä olla.

Mutta tälleen vuosikausia ku ite antaa, mutta toinen ainoastaan ottaa niin en kyllä kovin onnellinen ole.

Pahinta on kuitenkin seksi, tai se kun sitä ei ole, haluan/tarvitsen sitä kokemusta että minä kelpaan seksuaalisesti, että mies himoitsee minua, eikä vaan mekaanisesti kerran kuussa tyhjennä kassejaan.

Vierailija kirjoitti:

AP ei kertonut miehestä oikein mitään oleellisia seikkoja, voisi olla ihan kivakin kaveri. AP itse sen sijaan vaikuttaa sellaiselta, että jättäisin heti.

t. mies

Vierailija
24/31 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käsitä tätä kysymystä, omiensa tietysti. Mutta kuten esimerkiksi eskari-ekaluokkalaisen ikäisten kyläilyt yleensä sovitaan vanhempien kautta. Mies ei sitä tee.

Ei myöskään sovi erityislapsen palaveriaikoja,hoijksia, vastaa open wilmaviesteihin, varaa lääkäriaikoja jne

Vierailija kirjoitti:

Ei hoida yhdeydenpitoa lasten vanhempiin.  Keiden lasten?

Vierailija
25/31 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyllähän itse ainakin rakastan miestäni, mutta arjessa taitaa mun puolelta näkyä tällä hetkellä turhautuminen ja pettymys.

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole minkäänlaista kiintymystä 😮 ?

Vierailija
26/31 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies käy todennäköisesti päivisin töissä, kun ei ehdi kahdeksaa tuntia päivässä siivota ja pyykätä taloa sinun puolestasi.

Herää kysymys, käykö AP itse töissä ollenkaan?

Lapsen kanssa leikkiminen on paljon tärkeämpää kuin nurmikon leikkuu.

Oletko kysynyt mieheltäsi, miksi hän ei voisi viedä roskia samalla kun lähtee aamulla töihin?

Seksin vähyys olisi kyllä iso miinus, eli ei kelpaisi sinun ukkosi minulle.

Vierailija
27/31 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on alakoululaisia ja molemmilla perheen aikuisilla saman verran ns. Vapaa-aikaa

Vierailija kirjoitti:

AP:n mies käy todennäköisesti päivisin töissä, kun ei ehdi kahdeksaa tuntia päivässä siivota ja pyykätä taloa sinun puolestasi.

Herää kysymys, käykö AP itse töissä ollenkaan?

Lapsen kanssa leikkiminen on paljon tärkeämpää kuin nurmikon leikkuu.

Oletko kysynyt mieheltäsi, miksi hän ei voisi viedä roskia samalla kun lähtee aamulla töihin?

Seksin vähyys olisi kyllä iso miinus, eli ei kelpaisi sinun ukkosi minulle.

Vierailija
28/31 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En otttaisi. Enkä sinuakaan.

M53

Vierailija
29/31 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Tuo puhumattomuus on kaikkein pahin, ja se että seksi on vain lyhyt, mekaaninen suoritus olisi ällöttävää. Olisin sinuna jättänyt perheen perustamatta tuollaisen tyypin kanssa.

Vierailija
30/31 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä varmasti sata kertaa kysynyt miksi ei tee kotitöitä. en kuitenkaan halua olla äiti miehelleni ja vahtia että tekee hommat.

Tiskikoneen täyttö on hyvä esimerkki, tiskipöytä notkuu astioista, sen sijaan esimerkiksi juomalasit on kaapista loppu.

*tässä vaiheessa viimeistään aikuinen ihminen hoksaa että pitäisi tosiaan täyttää tiskikone, mutta täyttääkö mies, ei todellakaan.

Aamuksi tarvitaan astioita muuten pitää aamulla herää aiemmin tiskaamaan. Täyttääkö mies koneen, no ei tietenkään. Jos minä en täytä, niin nousen aiemmin tiskaamaan .

Jos pyydän miestä täyttää tiskikoneen, mies vastaa kohta, menee 6 tuntia, alkaa kello olla sen verran että pitäisi nukkumaan mennä. Kysyn voitko täyttää tiskikoneen.

Mies: kohta

=tiskikone on aamullakin täyttämättä.

Jos suutun ja sanonettä sä nouset nyt sen koneen täyttää, ei oo vaikeet joskus asiaa hoitaa. Mies sanoo kohta, johon minä totean että just nyt, eikä kohta. Silloin mies täyttää koneen.

Kiva olla äiti 33v miehelle

Vierailija
31/31 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? :)

Itse olen empaattinen, teen läheisten hyvinvoinnin eteen tarvittaessa kaiken minkä pystyn. Nauttisin jos seksiä olisi paljon ja ns. Pitkän kaavan mukaan.

Mielelläni keskustelisin syvällisesti. Pidän hellyydestä läheisyydestä, luonnosta.

Mutta en todellakaan siedä epätasa-arvoa, ja jos mua satuttaa niin todellakin avaan suuni.

Saatan olla äksy väsyneenä ja jos tarpeeksi suutun korotan kyllä ääntä. vaadin rehellisyyttä ja vastuunkantoa.

Jos ei jollekulle kelpaa, niin eipä haittaa !

Vierailija kirjoitti:

En otttaisi. Enkä sinuakaan.

M53